Harry tocmai imi spuse ca ma iubeste?El se retrase din imbratisare,si se indrepta spre frigider.
-Vrei ceva de mancare?intreaba el deparca momentul de mai-nainte nici nu exista.
-Uhm..desigur.spun.
Chiar imi era foame.Din nou,nu mancasem de ceva vreme,iar stomcaul meu incepea sa scoata niste sunete ciudate cerandu-si portia de mancare.
-La naiba!injura Harry printre dinti trantind usa frigiderului.Nu avem mancare.continua el,trist.
Am inceput sa chicotesc la vederea lui Harry trist din cauza lipsei de mancare in frigider.Brusc,fata lui sa luminat spunand:
-Trebuie sa facem niste cumparaturi!chitai el.
Eu continui sa rad.Harry parea o adolescenta care trebuia sa isi cumpere o rochie pentru balul de sfarsit de an sau ceva de genul.Era amuzant si ciudat in aceelasi timp.
-Vrei sa vii?ma intreba el
-Ăm..eu?..Uhm..da,de ce nu?ma balbai eu fiind surprinsa ca cretul tocmai ma invitase la niste cumparaturi.Incepea sa aibe incredere in mine?
-Du-te schimbate.spune el iar eu asa fac.
Am intrat in canera mea,uitandu-ma prin dulap.Harry mi-a cumparat o groaza de haine de cand sunt aici.Aparent culoriile variaza intre negru,gri si visiniu.Culoarea neagra predomina in garderiba mea,desigur si in garderoba lui Harry.
Am ales o pereche de blugi mulati negrii,un tricou de aceeasi culoare si conversi visini.
Am trecut de cateva ori peria de par prin parul meu descalcindu-l.M-am uitat in oglinda,fiind destul de multumita de imaginea mea.Am coborat scariile iar Harry ma astepta in pragul usii.Privirea lui cazu imediat pe corpul meu,el ranjind pervers.-Iti sta bine imbracata in negru.imi spuse el cand am intrat in masina.
I-am zambit in semn de multumire,apoi mi-am tinut privirea pe geam.Am ajuns pe strada,aceasta era goala iar Harry aprofita de acest lucru accelerand.
Viteza sa era mult prea mare,dar eu nu am protestat avand in vedere ca (,) chiar iubeam viteza.Dintr-o data Harry se incorda,iar pumnii sai stateau strasii puternic pe volan.-S-a intamplat ceva?intreb confuza
-Ne urmareste de cand am plecat.spune Harry uitandu-se in oglinda retrovizoare.
M-am intors pentru a vedea la ce se refera acesta.In spatele nostru se afla o masina neagra sportiva.Conducea aprope lipita de masina noastra.Am simtit cum cretul de langa mine accelereaza asa ca m-am asezat la locul meu pe scaun.Un foc de arma s-a auzit iar apoi geamul din spate a masinii a fost spart. Am tresarit,teama crescand in mine imediat.
-Harry..am suspinat eu.Ce vor de la noi?
-Pe tine.spune Harry nervos printre dinti.
M-am cutremurat imediat.Ce vor de la mine?Ce le-am facut eu?
-Sti sa conduci?ma intreba Harry dintr-o data.
-Nu.am negat devenind tot mai confuza.
-Hai aici.spune Harry tragandu-ma spre scaunul soferului.
Mi-a apucat ambele maini si mi le-a pus pe volan spunandu-mi sa il tin drept orice s-ar intampla.
-Dar tu ce faci?tip la el cand vad ca el nu isi mai tinea mainiile pe volan,ccauta ceva sub scaunul pilotului.
-Ne salvez.raspunde el simplu scotand arma de sub scaun.
CITEȘTI
Criminal || H.S.
Fanfic"Iubito.Sunt un criminal.Ai tot dreptul sa iti fie frica" All Rights Reserved 2015 @JustBlackAndMe