Capitolul 21

2.3K 121 8
                                    

Am inceput sa le povstesc pe scurt ceea ce se intamplase.Desigur,am schimbat faptul ca Harry m-a luat din locul acela ,spunand ca m-au lasat sa plec.Nu eram eu ceea mai buna mincinoasa,dar ele pareau capturate in vorbele pe care eu le spuneam.

-Imi pare atat de rau..spune cand termin Sasha

-Si mie..cpntinua Lily

-E in regula fetelor,nu e vina voastra.spune zambindu-le

-Eu am nevoie la baie,ma scuzati.spune Sasha iar apoi se ridica plecand.

Se asternu' o liniste calma,dar Lily vorbi.

-Deci,inteleg ca nu vrei sa ne spui adevarul,dar macar mie.Promit ca nu voi spune nimanui.spune Lily ingrijorata

Ea s-a prins ca minteam.

-Sti,faptul ca si Harry a lipsit de la scoala in tot timpul in care ai lipsit si tu,e destul de evident.continua ea.

-Harry m-a salvat de-acolo.Cand era vorba ca mergem la magazin,cineva ne urmarea.Am facut un accident cu masina,iar apoi eu am intrat in coma.Nu mai stiu nimic de Harry,el nu m-a mai vizitat.spun simtindu-mi lacrimiile in ochi

Lily ofteaza.Apoi isi umezeste buzele inainte sa vorbeasca.

-Poate ar trebui sa il cauti.spune ea.

-Am adresa casei la care am stat pana acum.Niall mi-a dat-o.Ma voi duce maine.spun

-Foarte bine,ma bucur ca---

Dar propozitia lui Lily ramase neterminata deoarece la masa se intoarse Sasha.I-am zambit,iar ea mi-a raspuns cu aceelasi gest.
Dupa-amiaza a continuat normal,ele spunandu-mi noutatiile de aici.Se pare ca am fost la televizor in fiecare zi de cand am disparut.Cand am ajuns acasa,casa era pustie.Probabil Rosaline cu tata deja dormeau.Eh...
Era desrul de tarziu asa ca m-am bagat in pat adormind imediat.

***

Dimineata urmatoare m-am dus la scoala.La scoala se intampla aceeleasii chestii monotone.Am vorbit scurt cu Niall si cu restul baietiilor din grupul lui si al lui Harry spunandu-le ca ma voi duce asta la el.Ei ma atentionau,spunandu-mi tot felul rele despre Harry.Il cunosteam destul de bine pe Harry.Nu imi era frica de el.Nu imi va fi niciodata.

Cand scoala s-a terminat,am pornit in graba spre casa lui Harry.Mi-am luat niste mancare in plus,cateva haine de schimb,bani,si incarcatorul telefonului.Era un drum lung,asa ca am preferat sa dau drumul muzicii.
Melodia de la Rihanna,Suicide rasunand in toata masina.Am inceput sa fredonez melodia,brusc nerabdatoare sa il vad pe Harry si sa-l imbratisez strans.

***

Dupa aproximativ 3 orede de condus,am ajuns la destinatie.Portiile de fier s-au deschis imediat cand am ajuns in dreptul lor lasandu-ma sa parchez masina in curtea spatioasa.Totul era minunat,ca ultima data cand am fost aici.Afara deja se intunecase,soarele ascunzandu-se in orizont.
Am pasit nesigura pe scariile care ducea spre usa de intrare.Emotiile deja isi facura loc in mine,iar mainiile incepeau sa transipire,chiar daca afara era destul de frig.Mi-am facut curaj si am apasat pe clanta,deschizand usa.Am intrant in living,iar niste dunete ciudate mi-au atras atentia.M-am indreptat spre locul de unde proveneau sunetele si am inghitit de nenumarate ori in sec.Pe canapeaua din living,se afla Harry.Dar nu era singur.Era in compania unei blonde,care se afla sub ele.

Ea isi avea picioarele de o parte si de alta a trupului lui Harry care o astupa.Mi-am muscat obrazul pe dinauntru incercand sa imi stapanesc larimiile care dadeau sa iasa in orice secunda.Un latrat se auzi din spatele meu,atragand atentia mea dar si a acelor doua persoane infierbantante.In spatele meu se afla Lord,care cand ma recunoscu se puse in sezut dand din coada.I-am zambit cainelui care m-a bagat acum intr-o situatie tensionata.

-Ce cauti tu aici?tipa Harry ridicandu-se de pe blonda care acum se uita urat la mine.Probabil pentru ca le-am stricat momentul intim.

-E-eu nu am v-vrut.ma balbaiesc eu cand am vazut ca sa ridicat de pe ea incheindu-si pantalonii de pe el.

Aam luat-o la fuga inapoi spre iesire,chiar daca Harry imi ordona sa ma opresc.Am intrat in masina si am calcat acceleratia fugind din acest loc oribil.Nu credeam niciodata ca e in stare de asa ceva.Nu credeam ca ma va inse----Dar ce naiba spun eu aici?Nu am fost niciodata impreuna,iar el..ei bine el are o iubita se pare.

Deabea in acel moment am realizat ca eu il iubeam.Eu chiar il iubeam.Iar el,el doar m-a folosit,iar acum daca nu ii intrerupeam eu deja i-o tragea la blonda aia.Cum m-am putut gandi ca el ma poate iubi?Cum m-am putut gandi la asta?La naiba!Nu am un corp perfect,ca a acelei blonde..nu am forme ca a acelei blonde..nu sunt frumoasa ca aceea blonda.La dracu' cu toate sentimentele astea gresite.Eu nu trebuia sa ma indragostesc de el.Stiam ca nu trebuie,dar nu iti poti controla inima...corect?
Ma simteam asa un esec.

In momentul de fata doar speram ca aceea fata sa il iubeasca cu adevarat,asa cum faceam si eu.Sper sa fie fericiti impreuna si sa se iubeasca.Chiar sunt geloasa pe aceea blonda.Ea il poate avea pe Harry doar pentru ea,el il poate avea in intregime.Ea il poate face fericit,dar eu?Eu doar am fost sacul sau de box in care poate da atunci cand era stresat.Am fost doar o jucarie pentru el.

Dar promit pe ce am mai scump ca voi disparea din viata lui.Promit ca el va uita de existenta mea.Promit ca nu voi mai fii o povara pentru nimeni.Promit ca voi pune punct la viata mea cat de curand posibil.Promit asta.

-----

Hei hei!!
Ce faceti?
Ce parere aveti despre acest capitol?Stiu stiu...este cam scurt si foarte plictisitor..dar voi incerca ca urmatorul capitol sa fie mult mai interesant.

1)-Credeti ca lui Harry ii pasa de Melissa?Sau el deja a uitat-o?

2)-Ce parere aveti in legatura cu decizia Melissei de a-si pune sfarsit vietii?

3)-Credeti ca ei doi vor mai fii impreuna?

Astept multe multe pareri!
Si sa stiti ca nu tolerez deloc cititorii fantoma.Daca va place capitolul nu da-ti doar vot,comentati cu propria parere.Eu imi fac timp pentru a scrie aceasta carte,iar voi nu ma motivati pentru a o continua.Deci...vreau sa va vad pareriile!!♥

All the love xx

Criminal || H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum