Capitolul 14

2.9K 150 2
                                    


Dupa cateva minute in care am asteptat ca Harry sa se intoarca,usa sa deschis pe ea intrand Harry,tinand in maini o tava enorma cu o gramada mare de mancare.
Harry a pus tava pe noptiera de langa patul de spital pe care ma aflam,iar apoi mi-a asezat mai multe perne in spate,ca eu sa gasesc o postura comoda.
Mi-a asazat tava cu mancare pe coapse,iar apoi mi-a zambit spunandu-mi:

-Mananca!

Vocea lui parea mult prea copilaroasa,iar zambetul sau mare ii facea gropitele din ibraji mult mai adorabile.Dar,daca el crede ca eu voi manca toata aceasta mancare,se va insela.Am aruncat o privire subtila la mancarea din fata mea.Mai aveam putin si vomitam,iar asta nu era din cauza mancarii,ci din cauza stomacului meu care nu mai suporta mancarea.

-Harry,eu..eu nu pot.am spus rugandu-l din priviri sa ia aceasta mancare din fata mea cat mai repede posibil.

-Ba da poti.Deschide gura!spune el jucaus tinand in masa sa o lingura plina cu supa.

Cand lingura se apropria de gura mea,am simtit ca voi vomita chiar acolo.Am luat linguta din mana lui Harry,am pus-o in farfurie,iar apoi i-am inmanat tava.Am sarit repede din pat,indreptatndu-ma spre usa care aducea spre baie.Am ridicat capacul toaletei,iar apoi m-am asezat in fata acesteiia asteptand sa ma golesc.Nu ieseau prea multe din mine,avand in vedere ca nu mai mancasem de cateva zile,dar dadeam afara ce puteam.
Am simtit doua brate puternice in jurul meu,iar parfumul barbatesc a lui Harry imi invada nariile.O mana a lui s-a mutat de pe spatele meu,dandu-mi o suvita de par dupa ureche.Nu vroiam sa ma vada asa.Eram dezgustatoare,dar el ramanea alaturi de mine soptindu-mi lucruri frumoasa care ma ajutau sa ma calmez.

***

Dupa 2 zile,in care Tom nu m-a lasat sa ies din spitalul lui,m-am intors in camera mea.Lenjeriile patului erau schimbate,acum,fiind alb imaculat in loc de alb cu pete de sange.Am decis sa fac o plimbare pentru a savura caldura de afara.Am ajuns in living,iar Lord-cainele lui Harry-statea ca de obicei la usa,nelasandu-ma sa ies.De data asta nu era nici un angajat acasa,iar Harry era in biroul sau lucrand la ceva ce nu vroia sa-mi spuna.

-Hei Lord!Iti amintesti de mine?am intrebat cainele care acum s-a ridicat in patru labe.

S-a indreptat spre mine,iar panica se acumula in mine.Credeam ca vrea sa ma muste,dar Lord incepu sa se miste pe langa picioarele mele cerand afectiune.M-am aplecat lent in jos,acum mangaindu-l pe cap.Imi treceam degetele lungi,prin blana sa neagra si fina,de la varful capului pana la baza gatului sau.Acesta inchise ochii incepand sa dea din coada.Am zambit vazand ca Lord nu era un caine rau precum parea.El era doar o fiinta ce dorea iubire,la fel ca mine.

-Mergem afara?am intrebat jucanfu-ma cu urechiile sale.

Acesta doar a latrat odata iar apoi s-a intors spre usa dand din coada si asteptand sa o deschid.Cand am deschis usa,Lord o lua la fuga afara pe gazonul taiat la perfectiune sarind si bucurandu-se de frumusetea naturii.Am inchis usa in urma mea si am fugit dupa el incepand sa ma joc cu el.Am gasit o minge,iar primul lucru pe care l-am facut a fost sa o arunc departe.Lord apuca mingea cu dintii sai ascutiti si mi-o aduse inapoi,eu continuand jocul.
Era atat de perfect.Insfarsit puteam simtii din nou acea libertate pe care o aveam inainte sa il cunosc pe Harry si sa diu rapita.

Harry's P.O.V

Statea in fata calculatorului,incercand sa gasesc o mapa pentru urmatoarea banca care va fi jefuita.Simon nu mai are rabdare,si vrea sa jefuim cat mai multe banci in ultima vreme.In ultima vreme e mult mai stresant tot acedt lucru.Am atatea de facut,iar Zayn compica toata treaba.Deja m-a ameninta ca voi pierde o persoana importanta din viata mea.Nu stiu sigur la cine se refera.Poate la Louis?Niall?Liam?Sau poate se refera la Melissa?

Intr-un sfarsit am gasit mapa pe care o cautam de cateva ore.Am vrut sa descarc imaginea pentru a o trimite si baietiilor,dar latratul inconfundibil al lui Lord ma facu' sa ma ridic de pe scaunul de la birou si sa ma indrept spre fereastra mare care lasa o priveliste la toata curtea.
Acolo,in vederea tuturor care ar putea trece pe aici statea ea,alaturi de Lord.Desigur,pe aici nu trecea nimeni inafara de angajatii mei,dar ar putea sa fie un risc ca cineva o vede.Ea diar statea si se juca cu Lord.Arunca mingea cainelui,iar apoi Lord o aducea inapoi.Continuau jocul acesta la nesfarsit.Eu doar nu pot sa intaleg cum a reusit sa se aproprie atat de mult de Lord.Lord nu lasa pe nimeni in preajma lui,la fel ca mine.Dar Melissa,ei bine ea ne-a schimbat pe amandoi.Ma facut sa tin la ea.Dar ce tot spun eu aici?Nu pot sa tin la ea..eu nu tin la nimeni.Eu nu iubesc pe nimeni.Sunt un monstru,asa cum ma descrise Melissa in urma cu cateva zile.

Mereu mi-am dorit sa fiu eroul cuiva.Sa fiu un erou din toate punctele de vedere.Sa ajut pe cineva,sa salvez pe cineva,sa indrum pe cineva spre ceva bun.Dar am ajuns un monstru.In loc sa salvez persoane,le omoram fara tragere de inima.In loc sa ajut pe cineva,il furam in fata,in loc sa indrum pe cineva spre ceva bun,il indrumam spre Rai.La naiba!Mel are dreptate,sunt un monstru.Nu merit sa mai traiesc.Nu merit sa o am pe ea langa mine.Nu o merit pe ea.
Am iesit din birou,indreptandu-ma spre iesirea din casa.

Mel's P.O.V.

Eram atat de distrasa de felul in care Lord fugea dupa minge incat nici nu mi-am dat seama ca Harry se indrepta spre mine,si ca mai avea putin sa ajunga la corpul meu.M-am oprit imediat din a rade,si m-am dat cu doi pasi in spate.Stiam ca Harry ma va pedepsi pentru faptul ca nu i-am ascultat poruncile si ca am iesit din casa.Harry era la doar un pasa de mine.Mi-am inchis ochii asteptand ca palma sa sa faca contact cu unul dintre obrajii mei,dar acest contact nu mai ajunse.Din contra Harry doar ma intreba surpins:

-Cum ai facut asta?

Criminal || H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum