Am inceput sa tip dar apoi o mana mi-a astupat gura facandu-na imediat sa incetez.Aceea persoana ma lipi de peretele rece iar inima inceta parca sa imi bata cand am vazut cine e.
-Shh!spune baiatul blond din fata mea ducandu-si un deget la buze.
L-am recunoscut imediat,el find baiatul cu hamburgerul.
-Ce naiba?!am intrebat confuza.
-Cand terminam scoala,hai la terenul de fotbal din dreapta scolii.spune acesta serios apoi iese inchizand usa in urma lui.
Deodata usa se deschise,pe ea intrand Sasha si Lilly.
-Prinde!spune Sasha aruncandu-mi hainele.
-Myltumesc mult..ti le voi inapoia maine.zic zambindu-le recunoscatoare.
Acela a fost momentul in care am simtit ca cineva sa atasat de mine si invers.Chiar daca cunosc aceste fete de doar jumatate de ora,mi se pare ca le cunosc de o viata.
M-am imbracat,apoi afland ca am matematica impreuna cu ele m-am indreptat spre clasa asezandu-ma intr-o banca cu Lilly.
***
Am iesit din scoala razand la gluma spusa de Sasha prvind in fata.
-Eu trebuie sa merga undeva.le spun fetelor.Ne vedem maine.continu eu.
-Bine,Ceau!spusera ele in cor apoi si-au schimbat o privire de genul - mi-ai citit gandul cumva? -
M-au luat pe rand in brate inainte sa plece si sa ma lese singura in aglomeratia de elevii care iesea din scoala.De ce a vrut acel baiat sa vin pe teren?Dar de ce chiar ma duc?Daca e doar o farsa sau ceva de genul?
Am deschis poarta din fier,pasind pe terenul de fotbal.M-am asezat pe o banca langa iarba proaspat taiata asteptand ca acel baiat sa apara.
Ma uitam prin jur,sperand ca va iesi de undeva,dar nu s-a intamplat.
Am vrut sa ma ridic si sa plec dar un strigat mi-a captat atentia.-Melissa!
M-am intors vazandu-l pe blond alergand spre mine.
-Scuze ca am intarziat doar ca Harry ma innebuneste cu lici-......Ăhm..nimic.
Cu ce il innebuneste?Ok..devin poate putin prea curioasa.
-E in regula.spun asezandu-ma din nou pe banca.Deci?intreba cand se asezase si el
-Deci..am vazut ca ieri ai venit la noi...si ai ramas peste noapte.spune zambind trist
-Uhm..da.
-Stai departe de Harry.spune rapid muscandu-si buza de jos.
-De ce?intreb confuza
-El e periculos..Nu ar trebui sa stai in preajma lui.Esti noua aici,iar el a pus deja ochii pe tine.spune el aruncand o privire prin jur asigurandu-se ca nu e nimeni.
De ce si el,dar si Jake imi soun sa stau departe de Harry?Adica de ce ar fii Harry periculos?Mi se pare un tip foarte de treaba si grijuliu;and in vedere ca m-a ajutat cu raniile pe care mi le-a provocat Jake.
-Harry nu e periculos.spun dand negativ din cap apoi ma ridic si plec auzindu-l cum spune in urma mea:
-Apoi sa nu spui ca nu te-am avertizat.
***
Cand am ajuns acasa tata era in biroul lui analizand niste fise de la munca.
Dupa fiecare perioada de tristete vine o perioada de fericire si viceversa;corect nu?Dar eu sunt de cativa ani in perioada de tristete ,iar perioada de fericire parca se ascunde de mine.
Am urcat in camera mea intinzandu-ma in pat si uitandu-ma in gol.*Dupa o saptamana*
Am iesit de la scoala,impreuna cu Sasha si Lilly.Doar ele imi erau prietene in infernul acela.Niall -biatul blond cu hamburgerul - a mai incercat de cateva ori sa incerce sa ma faca sa-mi schimb parerea fata de Harry..doar ca inima mea a luat-o putin razna.
Ca tot veni vorba de Harry..l-am vazut de cateva ori in sala de mese..si de cateva ori sarutandu-se cu niste blonde tunate..in rest niciunde.
Era ironic faptul ca credeam ca el ma va schimba.Ce proasta am fost sa cred ca el ma place..Am intrat in casa,dand de tata care zambea pana la urechi.Cand m-a vazut a venit spre mine luandu-ma de brat si tragandu-ma pana in living.
-Mel,vreu sa iti prezind o persoana.spune fericit
-Uhm..bine.spun crezand ca era vorba despre un sef de la el de la lucru.
Cand pe usa intra aceea persoana,am ramas masca.Simteam cum aveam sa lesin.Nu se poate...spuneti-mi ca nu se poate.
Ochii mai putin si imi ieseau din orbite,iar gura forma un "o" in semn de uimire.Nu se poate ca tata sa o fi uitat deja pe mama..nu se poate.
Femeia blonda,care nu parea sa aibe mai mult de 25 de ani vine spre mine miscandu-se de parca ea ar fii eu stiu ce diva iesita din televizor.Imi intinde mana in semn de cunostiinta,eu apucand-o si scuturand-o de cateva ori.Avea parul intins la perfectiune pe spate,nu tu un fir de la locul lui.Nu imi venea sa cred ca tata vrea sa o innlocuiasca pe mama.Acum e momentul in care ar trebui sa ma trezesc din cosmar.Dar pacat ca acesta nu era un cosmar,ci era cruda realitate.
-Mel,revino-ti scumpo.imi spune tata razand probabil de reactia mea.
-E in regula iubitu-le..mereu fac acest efect persoanelor.spune blonda cu o voce pitigaiata indreptandu-se spre masuta mica din living si luandu-se paharul cu un lichid galbeniu.-sampanie-
M-am incruntat.Pe langa ca ar fii trebuit sa se comporte bine fiindca e in casa mea,ea se poarta cu mine de parca as fii ultima carpa de pe pamant.
-Mel,ea e Rosaline,iubita mea.Iubito,ea e Melissa.spune tata incolacindu-si un brat in jurul ei.
-Incantata.spune Rosaline cu aceea voce pitigaiata.
Nu pot sa cred ca tata a inlocuit-o pe mama cu o târfa ca Rosaline.Tata are 54 de ani,iar ea daca are 25.Ce naiba mai e si asta?!
Simteam cum aveam sa izbucnesc in plans asa ca mi-am cerut scuze,spunand ca nu ma simt prea mine,si am urcat in camera mea unde m-am lasat pe jos si am dat frâu liber sentimentelor.
Doar unu lucru ma putea ajuta acum.Acea bucata mica de metal,numita lamă.***
Heyaaaaa pufoseniilor!Ce mai faceti?Cum va simtiti?!
Capitol nou->Pareri?^-^Cine vrea dedicatie?
Love yaa♥♥♥Cine vreti sa joace rolul lui Rosaline?Dar al lui Nicole?Vreau sa va aud pareriile!!!
Love you all♥♥
CITEȘTI
Criminal || H.S.
Fanfiction"Iubito.Sunt un criminal.Ai tot dreptul sa iti fie frica" All Rights Reserved 2015 @JustBlackAndMe