Capitolul 15

3K 137 21
                                    

-Cum ai facut asta?ma intreaba Harry

-Cum am facut ce?

-Cum te-ai apropriat asa de Lord?Ma intreba din nou inainte sa il trimita pe Lord in casa.

-Simplu.spun si trec pe langa el intrand in casa.

Trebuie mereu sa strice orice.Trebuie mereu sa imi faca rau,chiar daca nu o face intentionat.

-Melissa!tipa el dupa mine dar l-am ignorat intrand in camera mea si inchizand usa cu cheia.

El ma urmari si incepu' sa bata in usa si sa imi spuna sa ii deschid,dar l-am ignorat iar intr-un final a plecat lasandu-ma singura in intunericul noptii.
M-am intins in pat si am adormit.

***

Am simtit cum ceva imi gadila obrazul,asa ca am schitat un zambet.Inca aveam ochii inchizi,dar mana de pe obrajul meu nu inceta sa traseze linii subtiri facandu-ma sa zambesc.Am clipit de cateva ori inainte sa deschid ochii,iar din cauza peisajului din fata mea am ramas uimita.Harry ma tinea in bratele lui,si imi mangaia obrajul drept cu mana sa fina si delicata.

-Neata.a spus zambindu-mi

-Neata.am raspuns la randul meu.

Am incercat sa ies din bratele sale,dar el era prea puternic.Nu puteam nega faptul ca adoram aceasta latura a lui Harry.Iubesc aceasta latura a lui Harry,latura cand e dulce,zambaret,si iubitor.Dar,urasc cealalta latura a sa.Cand e rece,impunator si furios.
M-am cutremurat cand mi-am amintit toate acele lovituri primite de la Harry.

-Esti bine?ma intreaba acesta ingrijorat

Am aprobat,cu toate ca minteam.La naiba,as da orice ca sa ma trezesc asa in fiecare dimineata.Sa simt caldura emanata de corpul sau.Sa ii simt vibratiile pieptului atunci cand vorbeste.Sa il simt pe el,alaturi de mine.

-Astazi trebuie sa plec.Am ceva treaba.a spus el dintr-o data.

-Oh..a fost tot ce am putut spune.Am deschis gura pentru a spune ceva,dar Harry mi-a luat-o pe dinainte

-Ma voi intoarce maine.Promit.

Am negat coborandu-mi privirea de la ochii sai de smarald.

-Uita-te la mine.imi ordona el ridicanu-mi capul cu un deget sub barbie.

Am incercat sa schitez un zambet pentru a nu incepe sa plang de fata cu el.Ce se intampla cu mine?De ce ma simt atat de neputincioasa de fata cu el?De ce cand imi vorbeste incep sa imi tremure genunchii?De ce cand imi spune lucruri frumoase simt niste dinozauri in stomac?Ce e acest sentiment?Ce se intampla aici?

-Eu trebuie sa plec,ti-am lasat mancare in frigider.Te rog sa o mananci pe toata.

-Ai vazut cum am reactionat ultima data..am inceput eu sa spun dar Harry parca nu vroia sa ma asculte.

-Mel,trebuie sa mamanci,te rog.Nu vrei sa ma superi,nu-i asa?spune el facand cercuri ce degetul sau mare pe obrazul meu.
Am negat.Nu vroiam sa il supar.Nu vroiam sa ii schimb aceasta stare de bine.

-Ai grija de ce faci.spune iar apoi ma aseaza pe pat,sub patura moale si pufoasa.Am simtit imediat racoare.Nu mai era atat de cald ca inainte.Nu mai era corpul sau langa al meu.

Acesta doar mi-am zambit aratandu-si dantura perfecta,iar apoi m-a sarutat pe frunte.Ca si cum ar face un tata cu propriul copil cand il pune la culcare.Ce dor imi e de tata.Cine stie cate griji isi face pentru mine acum.
Am prins mana lui Harry,nevrand sa il las sa plece.

-Promite-mi ca te vei intoarce repede.am spus simtind cum sangele imi urca in obraji

-Promit, iubit-o.spune el inainte sa ma mai sarute inca o data pe frunte iar apoi sa plece.

M-am ghemuit in pat,deja simtindu-i lipsa.Dar,mirosul sau barbatesc inca plutea prin camera facandu-ma sa ma linistesc.El a spus ca se va intoarce maine,deci totul va fii bine.Nu e ca si cum ar putea sa vina un necunoscut aici si sa imi faca vre-un rau.Corect?
Dupa cateva ore de lenevit in pat,am decis sa ma ridic si sa mananc ceva din manacarea pe care mi-a lasat-o Harry in frigider.

Am deschis usa frigiderului si am scos o farfurie cu lasagna.Am bagat-o in cuprorul cu microunde asteptand sa se incalzeasca.Liniste.Nu puteai auzi nimic decat liniste.Era o liniste infernal de inspaimabtatoare.Aveam impresia ca se va intampla ceva rau aici,dar probabil am vazut doar prea mult filme horror.
S-a auzit un clinchet,semn ca ladagna e gata.Am scos-o din cuptor si am asezat-o pe masa alaturi de un pahar cu suc,incepand sa mananc.
Era chiar buna.Am gemut la placerea gustului acestei mancari.Acum,doar speram sa nu vomit dupa.
Mi-am terminat lasagna iar apoi am sters tacamuriile.

Am dat sa intru in camera mea,dar m-am oprit.Am intrat in camera dupa ceea a mea -camera lui Harry-.Am intrat iar apoi am inchis usa in urma mea.Ce fac aici?Nici eu nu stiu.Am trecut prin fata dulapului in care erau bagate hainele lui Harry presupun,dar m-am oprit si m-am uitat la reflexia mea in oglinda care era lipita pe unda dintre usiile dulapului.Eram imbracata intr-o pereche de blugii albastrii deschisi la culoare,si o bluza neagra larga.Mi-am azvarlit miniile prin dulapul lui Harry,pana am gasit ceea ce cautam.Un tricou simplu negru.Mi-am dat jos bluza mea de pe mine,si m-am imbracat cu tricoul lui Harry.Am chicotit cand m-am vazut.Tricoul lui Harry statea larg pe mine,si ajungea pana la jumatatea coapselor.Mi-am continuat plimbarea in camera lui Harry,pana am ajuns la un alt dulap.Am cotrobait prin el,pana cand am simiti un lucru tare,facut din metal.Imi aduc aminte ca aceelasi lucru s-a intamplat si cand am fost la cealalta casa a lui Harry.Atunci am gasit un pistol la el in dulap,dar totusi am preferat sa tin pentru mine acest detaliu si sa nu ii spun.Si din nou,cand am scos acel lucru din dulap am ramas surprinsa sa vad ca era o arma.Un pistol.E ceva ciudat.De ce ar avea Harry chiar si aici o arma?Acest pistol este diferit de cel de prima data.

Ganduriile mele au fost intrerupte de o voce masculina:

-Pune jos arma si intoarce-te baby.

Am ramas nemiscata.Eram inghetata,la naiba,nu ma puteam misca.Cine era aceasta persoana si ce cauta in casa lui Harry?Dupa voce,nu imi amintesc sa cunosc aceasta persoana.Inca stateam in aceeasi pozitie cu spatele la aceea persoana.Doar ca,dintr-o data am simtit ceva rece la tampla,ca si ceva din metal.Cu coltul ochiului am vazut mana acelei persoane cum tinea un pistol la tampla mea.
Aesta este sfarsitul meu?Harry,unde esti?Nu vreau sa mor asa.

Criminal || H.S.Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum