Cand se sunase,mi-am luat geanta si am iesit pe usa indreptandu-ma spre usa de iesire din scoala,dar din nou am fost prinsa de mijloc de catre ..Jake.
Ridic o spranceana gen-Ce mai vrei?-
Iar in secunda urmatoare simteam cum obrajul imi lua foc.Simteam cum lacrimile deja imi curg pe obraji de la palma lui puternica care mi-a lovit obrajul cu ateva mini-secunde inainte.Am ramas nemiscata.Mie mi se pareau minute intregi,dar defapt erau doar secunde.Jake se aproprie de mine mai mult vrand sa ma mai loveasca de data asta cu un pumn.Inchid ochii asteptand pumnul.Ajuns indata facandu-mi buza sa sangereze.
-Esti o nenorocita!Ai vazut ce a patit Nicole din cauza ta?!Ai vazut ce urme i-ai rasat pe fata?!tipa Jake la mine.
Mi-am deschis ochii doar pentru ai vedea furia in ochii lui.Cand am vazut ca pumnul lui din nou se ridicase i-am reinchis asteptand ca pumnul lui sa faca contact cu o alta parte a corpului meu,dar acel pumn nu mai ajunse ci doar niste gemete de durere se auzira din partea lui Jake.
Mi-am deschis ochii doar pentru al vedea pe Jake la pamant iar peste el aflandu-se Harry cu pumnii murdari de sange.Harry se ridica de pe el,apoi ma lua in stil mireasa si plecam catre masina lui.
-Esti in regula?ma intreaba acesta bland cand ajungem la masina lui
Dau negativ din cap privind in jos.Ma durea toata fata..era parca amortita.
-Hai,urca.Nu poti ramane asa.spune el deschizand portiera masinii.
-Ăm..ok.spun si ma asez.
El tranteste portiera,apoi inconjoara masina asezandu-se pe locul pilotului pornind masina in mare viteza.
Dupa 2 minute,in care linistea domina am tusit fals spunand:-Multumesc.am murmurat
-Uh.Nu ai pentru ce.spune zambind.
Apoi liniste se facu' din nou.Vedeam ca eram la iesire din oras.Ce cautam aici?
-Ăh..Harry?!Unde mergem?!intreb cu vocea tremuranda
Poate nu a fost o idee prea stralucita sa accept sa ma duc cu el.Cine stie unde vom merge acum..si ce imi va face?O Doamne!Daca e un criminal in serie?!Nu..nu poate fii..Eu ti-am spus sa nu mergi!Oh!Mai taci costiinta proasta!
De cand am incsput sa vorbesc singura?!Un alt semn ca nu a fost o idee foarte buna sa ne mutam in Forks.
-La mine acasa.spune privindu-ma cu coada ochiului.Esti ok?ma intreaba..poate observad ca eram speriata.
Am aprobat scurt din cap uitandu-ma pe geam cum am iesit din oras.Nu dupa mult timp apare o vila enorma retrasa intre camp.
Am simtit cum parcheaza masina in garajul vilei.Am coborat din pasina nesigura ;deabea observand ca Harry se afla langa mine.Si-a incolacit bratul in jurul meu pornind spre intrarea in casa.Cand am pasit inauntru un miros de mancare arsa imi iinunda nariile.M-am strambat.Harry observa asta asa ca chicoti.
-Du-te sus,a doua usa pe stanga.Cauta-ti niste haine de schimb.Eu ma duc sa vad ce s-a intamplat.Spune aratandu-si zambetul fermecator apoi luand-o la fuga spre bucatarie.
Am facut intocmai cum imi spuse.Am urcat scariile pana la etajul doi,apoi am intrat in a doua camera.Gura imi ramase cascata,iar ochii mai putin si imi ieseau din orbite.
Avea o camera de milioane,ce naiba?!Peretii erau de culoare neagra,dulapuriile erau albe,lengeriile patului erau negre,iar cateva carti si obiecte de decoratiune ,faceau ca camera sa arete perfect.A spus sa imi caut ceva de schimb,corect?Corect.Ma anunta constiinta mea.
M-am indreptat incet spre un dulap,si am deschis primul sertar.O mutime de haine inchise la culoare intrandu-mi in aria vizuala.Am cotrobait dupa un tricou,deoarece in casa era foarte cald,iar deodata am simtit ceva tare.
Am apucat acel obiect facut din metal parca,si l-am scos afara din sertar.Cand am vazut ce am scos; am ramas blocata.In mana mea,acum se afla o arma neagra.Mai exact un pistol.Eram atat de speriata.Oh..stiam ca nu e o buna idee sa accept sa vin aici.Ce ar face un adolescent de 18-19 ani cu un pistol ascuns in dulap?!Am auzit niste sunete de pasi venind din coridor.Am bagata arma la locul ei scotand afara din sertar prima bluza pe care am apucat-o.Inima mai putin si imi sarea din piept iar respiratia mi se accelera cu fiecare pas facut.Simteam cum incep sa transpir.
Pe usa,intra val-vartej Harry cu o expresie amuzata.Ma scana din cap pana in picioare,din nou.Imi facu' un semn cu degetul sa astept putin iar apoi iesise din incapere.Nu dupa mai mult de 3 secunde se intoarse intapoi tinand in maini o trusa de prim-ajutor.
-Aseaza-te.imi spuse calm facandu-mi semn sa ma asez pe pat.
Am.facut asa cum ma instruise,iar el incepu sa imi dezinfecteze raniile de pe fata.A ajuns la buzele mele,tragand o linie subtire cu degetul mare peste el.Un icnet mi-a parasit gatul,in timo ce simteam ca stomacul mi se stranfe iar fiorii cuprinzandu-ma.
Acesta observa din nou reactia mea,zambindu-mi din nou aratandu-si dantura perfecta.Avea ochii frumosi,ca de smerald in care te pierdeai la o singura privire.Buzele sale trandafirii si subtiri erau acum stranse intr-o linie;el fiind concentrat pe raniile mele de pe fata.Conturul fetei era perfect;de parca Dumnezeu l-a desenat perfect pana la cel mai mic detaliu inainte ca mama sa sa il nasca.
El..El era perfect.
-La ce te gandesti?ma intraba acesta acum fiind langa mine.Oare ar suna dubios daca ai-am spune ca ma gandesc la cat de perfect este el?
-La nimic.mint.Eu ar trebui sa plec..continuu nevrand intr-un fel sa mai raman.
-Deja?intreba el surprins.Nu vrei sa ramai pana maine?si te aduc eu la scoala.spune el cu speranta in voce.
-Ăm..tata s-ar ingrijora si-.nu ma lasa sa termin spunand
-Il poti suna.Trebuie sa te odihnesti.spune calm
-Ok..il voi suna.
Spun tragand telefonul afara din buzunar si apelandu-l pe tata.-Oh scumpo!Unde esti?S-a intamplat ceva?Mi-am facut griji.spuse o voce ingrijorata de la capatul celalalt
-Hei tata..nu,sunt bine.
Nu iti fa griji.Raman la o prietena peste noapte deoarece...uh..trebuie sa facem un proiect.mint cat de bine pot,nu ma judecati.Harry chicoti auzind minciuna pe care tocmai o spusesem.
-Bine scumpo,ai grija.Te iubesc!zise iar dupa inchide.
***
Dupa ce am mancat cate ceva,am urcat din nou in camera lui Harry.
-Imbracate cu astea.spune Harfy intinzandu-mi un teanc de haine.
-Ăm..unde e baia?
Ranji indicand cu degetul spre o usa.M-am imbracat cu pantalonii de trening de baieti gri,si un tricou de aceeasi culoare pe care Harry mi-l dase.
M-am intors in camera zarindu-l pe Harry stand intins in oatul moale din mijlocul camerei.-Haide.E tarziu.spune facandu-mi loc si mie in pat langa el.
M-am asezat cu spatele la el,totusi,pastrand distanta intre noi.Harry stinse veoza de pe noptiera de langa pat apoi se aseza din nou comod in pat mi-am inchis ochii.In secunda urmatoare Harry isi inconjura inun brat in jurul meu aproprindu-ma de el intr-un fel protectiv.Eram prea obosita pentru a mai protesta asa ca am adormit instantaneu simtindu-ma protejata.
CITEȘTI
Criminal || H.S.
Fanfiction"Iubito.Sunt un criminal.Ai tot dreptul sa iti fie frica" All Rights Reserved 2015 @JustBlackAndMe