Harry P.O.V.
La naiba cu Zayn!Deja si-a pus ochii pe Melissa.La naiba cu tot!Nu pot sa cred ca deabea am luat-o din locul acela oribil.Ea nici macar nu stie ca urma sa fie trimisa la produs in Italia.Cat de naiva este.Are incredere in toata lumea.E doar o fiinta fragila care cauta adapost in sufletul cuiva.
Mai aveam putin si ajungeam la mine acasa.M-am saturat deja de condus,m-am saturat deja sa o vad dormind.Vreau sa o vad in actiune.
Melissa P.O.V.
Se apropria de mine tinand in mana cutitul pe care tocmai la luat de pe masa.Se apropria din ce in ce mai mult.Peretii intunecati ai camerei pareau sa se stranga din ce in ce mai mult nelasandu-mi nici macar o sansa sa evadez.Mainiile lui mari si puternice se indreptau spre gatul meu,probabil vroia sa ma sufoce.La naiba cu cera asta.Nu ma puteam misca,deoarece aveam mainiile legate peste cap cu o franghie destul de puternica.Cutitul se apropria de pielea fina a gatului meu.Mi-am repezit privirea la ochii lui de jad inainte sa urlu:
-Harry nu!
Harry P.O.V
Incepea sa se zbata pe scaunul copilotului.Am aruncat imediat o privire spre fata care statea langa mine si am vazut ca era toata transpirata si ca mici siroaie de lacrimi i se rostogoleau pe obraji.Am luat mana dreapta de pe volan,incepand sa o zgudui sperand sa o trezesc.
-Harry nu!striga ea dintr-o data,iar apoi sari ca arsa pe scaun.
-Hei,esti ok?intreb eu fiind atent si la drum dar si la nebuna de langa mine.
Aceasta se uita speriata la mine,iar cand observase ca o tineam de mana si-a luat-o imediat din a mea.M-am incruntat.S-a asezat din nou la locul ei pe scaund si si-a intors privirea pe geam.Eram in mijlocul padurii,nu stiu ce privea atat de intens.
Melissa P.O.V.
Eram intr-o padure,asta stiam cu siguranta.Am avut un cosmar atat de oribil.Inca simt aceea frica de Harry,chiar daca totul a fost doar un vis.Daca vrea sa imi faca rau?Daca nu e ceea ce pare?Aveam atatea ganduri incat nici nu observasem ca,in fata noastra aparu o vila imensa.Cand ne-am apropriat cu masina de poarta din fier foarte moderna,pe care in varf scriau initialele "H" si "S",aceasta s-a deschis in doua lasandu-ne loc sa intram.
Stomacul meu nu inceta sa ceara mancare scotand un zgomot enervat.Ce-i drept nu am mancat de aproape 4 zile.
Am rasuflat usurata cand Harry a oprit masina in parcarea vilei-care semana cu un catel-Castelul-dupa cum ii spuneam eu-avea o culoare pala de crem.Natura era tot ceea ce inconjura aceasta casa perfecta.Brazi,pomi fructiferi,copaci,tufisuri,flori si multe altele era asezate decorativ in jurul intregii vile.Din pozitia in care ma aflam,am putut observa si o puscina in spatele vilei,pe langa ea fiind gazon taiat la perfectiune,unde iti lasa loc de joaca.Era un loc atat de minunat.Din gandurile mele de admiratie fata de acest loc,m-a tras afara vocea ragusita a lui Harry.
-Am ajuns.Iesi.spune el dur.
-Tu nu imi spui mie ce sa fac!m-am rastit la el.Nu are dreptul sa imi souna mie ce trebuie sa fac.Daca vreau raman daca vreau ies.
-La dracu' cu tine.Fa ce ti-am spus si nu mai comenta.spune acesta strangadu-si pumnii.Statea incordat.Pana si maxilarul sau era inclestat.
-Nu vreau.am spus simplu aruncandu-mi privirea pe geam.
Dintr-o data am simtit o mana puternica in jurul gatului meu.
-Ha-am incercat sa spun,dar cuvintele nu imi ieseau din cauza lipsei de aer.
Am inceput sa ma zbat,incercand sa ii iau mana de pe gatu meu,dar era imposibil.Ceream disperata aer,dar lui Harry nu parea sa-i pese.
-Am spus sa nu mai scoti nici un cuvant.Acum fa ce ti-am spus.spune Harry uitandu-se in ochii mei
Ochii lui nu mai erau de acel jad deschis la culoare,in care te pierdeai instant.Acum,irisii lui erau mult mai intunecati.Venele gatului ii pompau rapid.Respiratia lui era accelerata.Era nervos.Nervos pe mine.Pe prostia mea.
Intr-un sfarsit mi-a dat drumul,eu aducandu-mi mana instant in locul in care m-a strans.-Sti,as iesi daca portiera nu ar fii blocata,si daca nu as avea mainile legate la spate.ma aud spunand
Acesta isi intoarce ochii peste cap,apoi iesi din masina trantind usa in urma lui.Vizibil,era nervos.A ocolit masina,intr-un final ajungand la mine si deschizandu-mi usa.M-a tras afara din masina,deparca as fii o carpa,si a inchis portiera in urma mea.
Un val de ameteala m-a cuprins simtitnd ca voi lesina.In aria vizuala au apafut niste pete negre,inmultindu-se cu cat mai mult.Simteam cum picioarele imi cedeaza,iar in a doua secunda am cazut.Dar contactul meu cu pietrisul de pe jos nu mai ajungea,in schimb,doua brate puternice m-am cuprins tinandu-ma in brate.Bratele lui Harry-am procesat eu-.
Am clipit de cateva ori inainte sa imi deschid ochii.Erau in bratele lui Harry,el tinandu-ma in stil mireasa.Mi-am odihnit capul pe pieptul sau puternic,simtindu-i inima cum batea frenetic.Am inspirat mirosul barbatesc care, de fiecare data,ma facea sa zambesc.Si chiar si de data asta am zambit.Mi-am indreptat privirea spre fata lui,el ma privea.De cand o facea?A zambit.Oh la naiba!Am simtit cum obrajii imi iau foc,asa ca mi-am ascuns capul in scorbura gatului sau.-Pune-ma jos.Pot sa merg si singura.spun incet
Acesta facu cum i-am spus punandu-ma pe picioarele mele.Mi-am pierdut echilibrul pentru o fractiune de secunda,dar Harry,m-a ajutat sa ma stabulesc pe propriile picioare.
A inceput sa mearga iar eu l-am urmarit ca si cum un caine isi urmareste stapanul intr-o plimbare.Dar aicin,asta nu era o plimbare..nici nu stiam ce e.Dar,vorbind de caini,un Cane Corso negru statea in pragul usii.Cand ma zari se ridica in patru labe,incepand sa maraie.M-am oprit pe loc simtind cum inima imi pica in jos.Am inghitit in sec inainte sa ma dau cu un pas inapoi.Ajutor.
Hei dragilor,uitati inca un capitol!Scuzati intarzierea si eventualele greseli gramaticale.
Pareri?x
CITEȘTI
Criminal || H.S.
Fanfiction"Iubito.Sunt un criminal.Ai tot dreptul sa iti fie frica" All Rights Reserved 2015 @JustBlackAndMe