Harry's P.O.V.
-Melissa!am strigat cat am putut de tare cand mi-am dat seama ca ea e singura persoana care ar putea intra la mine in camera.
La naiba cu ea!Cand o prind,o sa o omor cu mainiile mele.Am coborat in graba scariile pana am ajuns in living.Cand am ajuns langa canapaua pe care ea inca dormea,mi-am bagat mana in parul ei tragand-o cu putere.
-Trezeste-te!am tipat la ea.
Ea a sarit ca arsa in capul oaselor,trezindu-se imediat.Se uita confuza la mine,iar apoi la mana mea in parul ei cu frica.Am tras-o de par facnd-o sa se ridice in picioare.
-H-Harry!Ma doare!suspina ea
-La naiba tarfo!Ce cautai la mine in camera?tip la ea
Ea nu raspunse ci doar incerca sa se desprinda din stransoarea mea.Lacrimile deja se rostogoleau pe obrajii sai rosii.
-Raspunde!am tipat la ea lovind-o peste obraj.
Ea nu s-a mai miscat.Statea nemisca-ta privind podeaua.Parca medita la ce trebuia sa spuna.
-Imi..pare..rau.sopti ea printte suspine.
-Spune-mi ce cautai acolo!am tipat la ea,dar totusi incercand sa ma calmez
Mi-am desprins mana din parul ei,lipind-o de primul perete care mi-a iesit in cale.Mi-am presat corpul de al sau,spatiul dintre noi fiind inexistent.Pieptul mi se cobora si ridica repede din cauza respiratiei accelerate.
-Esti doar o tarfa!spun din nou
Ea isi ridica privirea,privindu-ma cu frica si furie in aceelasi timp.In secunda urmatoare o durere teribila ma cuprinse in zona lui Harry Jr.La naiba,tipa asta chiar ma lovit.
M-am aplecat si mi-am pus mainiile la locul lovit,iar ea a profitata de ocazie fugind.La naiba cu ea si lovituriile ei surpriza.Melissa's P.O.V.
Dupa ce l-am lovit in zona sensibila,am fugit repede in camera mea,inchizand usa cu cheia.Mainiile imi tremurau,iar inima imi batea cu atat putere incat credeam ca imi va sari din piept.Am uitat complect de arma din camera lui Harry,am uitat sa o pun din nou la locul ei.Harry.El ma facut tarfa.El ma lovit.Nu o sa uit asta prea curand.Am suspinat cand am auzit niste batai in usa.Harry striga din partea cealalta a usii sa deschid usa dar nu am facut nimic.
M-am ghemuit intr-un colt al patului incercand sa adorm pentru a uita ceea ce se intampla aici.Dar tot ceea ce puteam sa fac era sa pribesc peretele din fata mea si sa ma gandesc la Harry.Oare e bine?***
In dimineata urmatoare m-am trezit obosita.Imaginiile de noapte trecuta,imi treceau prin cap ca un filmulet.Am inghitit in sec la gandul ca Harry ar putea sa imi mai faca rau.M-am ridicat din pat,ametind putin.M-am apropriat de usa incercand sa ascult daca Harry era prin preajma.Liniste.Nu se auzea nimic decat respiratia mea.Am inceput sa imi tin respiratia,crezand ca aceasta face prea mult zgomot.Cu mana tremuranda am apucat cheia invartind-o in broasca usii de doua ori.Cand usa a fost deschisa,am iesit din camera indreptandu-ma spre camera lui Harry.M-am uitat prin broasca usii pentru a vedea daca el este inauntru.Nu era.Camera era goala.Am apasat pe clanta intrand inauntru.Duoa cum spuneam,nu era nici o urma de Harry.
Am inceput sa umblu prin casa,dar aceasta era complect goala.Brusc,un sunet se auzi.Inima imi sari peste o bataie,iar apoi incepu' sa pompeze sangele in mod frenetic.Sunetul provenea din spatele meu,asa ca m-am intors iar cand am vazut ce era acest sunet am rasuflat usurata.Lord.A venit spre mine asa ca l-am imbratisat.Cand m-am ridicat de la nivelul lui Lord inima mea se opri din miscat.El.El statea in spatele lui Lord,rezemat cu un umar de perete.Instinctiv m-am dat cu un pas in spate.Am inghitit in sec cand am vazut ca se apropria de mine.Si-a incolacit bratele in jurul meu tragandu-ma la pieptul sau.Desigur nu am raspuns la imbratisarea sa stransa,insa ma abtineam sa nu o fac.Vroiam sa il simt langa mine,sa il sarut,sa imi trec mainiile prin parul sau cret.Lacrimile amenintau sa imi curga pe obraji,dar incercam sa le alung muscandu-mi buza inferioara.-Imi pare rau.imi sopti Harry la ureche.Imi pare rau.repeta el,de data atingandu-mi lobul urechii cand sopti.
Aceasta miscars a sa,imi tritea fiori in tot corpul.Fara a-mi pot stapani dorinta de a-l imbratisa,mi-am incolacit bratele in jurul gatului sau.
-E in regula.am soptit de data asta eu,chiar daca nu era in totalitate in regula.Sentimentul pe care il simteam fata de el era prea puternic pentru a ma face sa il resping.
Acesta se trase incet din imbratisare pentru a ma privi.Ochii sai patrunzatori ii scanau pe ai mei,incercand sa afle ce emotii am.Ce simt probabil.Desigur,o lacrima ratacita trebuia sa imi cada pe obraz.Am sters-o imediat sperand ca el sa nu o fi observat,in schimb el doar a mai dat de cateva ori cu degetul sau mare in locul in care a cazut.In privirea avea o urma de regret,de mila.
Privirea lui coborî de la ochoi mei,la buzele mele.Nici nu mi-am dat seama ce el se apropria de mine.Intr-un final,buzele sale le intalnira pe ale mele framantandu-le lent.I-am raspuns la sarut,chiar daca nu eram o experta la sarutarea baietiilor.Harry si-a trecut limba peste buza mea inferioara cerandu-mi permisiunea sa patrunda in gura mea.Nu am deschis gura,iar el ma musca de buza,eu deschizand gura pentru a protesta,iar el profita de asta pentru a patrunde cu limba sa in gura mea.Limba lui cerceta orice coltisor din gura mea.Instinctiv mi-am bagat mainiile in carliontii sai si l-am tras mai aproape.Gestul meu la facut sa geama in sarut.Dupa ceva vreme in care nu am mai avut aer,amandoi ne-am desprins din sarut.Rusinata,mi-am coborat privirea in pamant,simtind cum obrajii mei iau foc.-Hei,uita-te la mine.chicoti Harry inca tinandu-ma in bratele sale.
Cred ca daca nu ar fii el sa ma tina,as pica pe jos ca un sac de cartofi.
El ma trase din nou intr-o imbratisare soptindu-mi:-Te iubesc Melissa.
Imi sopti el,iar eu raman impietrita.El tocmai mi-a spus ca ma iubeste?!
----
Hei hei!Pareri dragiilor?:D
Credeti ca Harry chiar i-a spus ca o iubeste sau doar ea si-a imaginat totul?
All the love xx
CITEȘTI
Criminal || H.S.
Fiksi Penggemar"Iubito.Sunt un criminal.Ai tot dreptul sa iti fie frica" All Rights Reserved 2015 @JustBlackAndMe