20

1.1K 106 16
                                    


Min Ho kapıdan zar zor adımını attı içeri. Denge de durmakta zorluk çekiyor, her yer sallanıyor gibi oluyordu sanki.
Gözlerinin beyazı neredeyse görünmeyecek şekilde kıpkırmızı olmuş, göz altları ise torbalaşmıştı.
Bir kaç gündür iyi hissetmiyordu.
Garip şeyler oluyordu.

Ae Mi'nin olduğu yere doğru biraz zorlansa da vardı.

Kapıyı açtı hızla ve kendini içeri attı resmen.

Gözü dönmüşçesine ona sessizce bakan kıza yaklaşıp bir tokat attı.

Duvardan destek alarak ayağa kalktı ve kızın karın boşluğuna tekme attı, defalarca.
Ae Mi ise acının arasından konuşmaya çalışıyordu.

"Y-yapma.."

"Ya-yalvarır-ım"

"Dur"

Min Ho ise dur durak bilmiyor hatta bir yandan gülüyor diğer yandan da gözlerinden yaşlar akıyordu.

"SUS ! SUS !" başına bu kez keskin bir acı gelince zaten zor durduğu dengesini kaybedip yere düştü.

Min Ho'nun yanında bir kız vardı kafasını onun göğsüne yaslamış deniz manzarasını izliyorlardı. Kız tam kafasını kaldırdığı sırada görüntüler bir anda uçup gitti.

Min Ho başını elleri arasına aldı baskı uyguladı. Şu illet ağrının geçmesini istiyor, ileri geri sallanıyordu.

Ae Mi acıyan karnını tutuyor ve bir taraftan da Min Ho'yu izliyordu.

O sıra da tekrardan kapı açıldı ve içeri Taehyun girdi.

"Ne oluyor ?"

Ae Mi sesi titrerken konuştu.

"B-bilmiyorum.. Bir-den..yere düştü"

Taehyun kıza göz gezdirip Min Ho'ya yöneldi.

Ellerinden tuttu ve çekmeye çalıştı, aksine  Min Ho daha çok baskı uygulamaya başlayıp gözlerini sımsıkı yummuştu.

"Min Ho kendine gel ! Sakinleş.."
Taehyun ne kadar uğraşsa da Min Ho ellerini indirememişti.

"Sallanmayı bırak !" deyip arkadaşının kollarından tuttu.

"Dur !"

Min Ho hipnoz olmuş gibiydi, ani bir hareketle Taehyun'u itti ve ayağa kalkıp koşarak çıktı.

●●●




psychopath ✘ minoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin