27

1.2K 92 52
                                    


Ae Mi, boğazında hissettiği acıyla yutkunup, vücuduyla birlikte titreyen dudaklarını araladı.

"Sadece, o tozdan istiyorum başka hiçbir şey istemiyorum..."

Gözleri baygın ve zayıf düşmüş hâli fazlasıyla acınasıydı ve bu da Min Ho'nun gülümsemesini sağlayan şeydi.

Acınası olmak.

Min Ho elinde getirdiği yiyecekleri kızın önüne bıraktı.

"Şunları ye !"

Ae Mi, sinirle önünde ki yiyecekleri hızla iteledi ve kendini kaybetmişçesine bağırdı.

"SENDEN SADECE O TOZU VERMENİ İSTİYORUM LANET OLASI ! BANA.O.TOZU.VER.!!"

Min Ho'nun gözleri büyürken, kızın cesaretine şaşırmıştı. Ancak kasılmaya başlayan çenesi ve hızlı ama derin nefesler almaya başlaması öfkelenmesini açıklıyordu.

Ani bir hareketle kızın çenesini sıkıca kavradı ve kızın sıktığı çenesini sanki daha da mümkünmüş gibi sıkmaya çalıştı.

"Sana, fazla mı yüz verdim !? Bana karşı gelebileceğini mi sanıyorsun !? Sen, dünyanın en acınası insanı, mutluluk yüzü görmeye hakkı olmayan sen bana bağırabileceğini mi sanıyorsun !!?"

Ae Mi'nin sıkıca tuttuğu çenesini geriye doğru iterek bıraktığında kafasını duvara sertçe çarpmasına neden olmuştu ki kuruyan dudaklardan ufak bir inilti döküldü...

"Sana bugüne kadar yaptığım şeyleri ağır şeyler mi zannediyorsun ! Daha sana cehennemi yaşatmadım ki ben ! Ne dersin hah, sana ASIL CEHENNEMİ YAŞATMAMI İSTER MİSİN ?!"

Ancak, Ae Mi susmadı. Sanki kendi mezarını kazıyor gibiydi..

"BENDEN EN SEVDİKLERİMİ ALARAK BUNU TATTIRDIN ZATEN !"

Min Ho ellerini saçlarına geçirdi ve etrafta ki rastgele şeyleri tekmelemeye başladı.
Ve öfke saçan gözlerini Ae Mi'ye çevirdi.

"Seni sesin kısılana kadar hatta bayıltana kadar becermemi istemiyorsan kapat o lanet ağzını !!"

Uh, tamam bu korkutucuydu.

Ae Mi kollarını birbirine doladı ve kafasını öne eğip göz yaşlarını akıtmaya başladı.

"Ve sana o tozu vermemi istiyorsan yanılıyorsun ! Bana bağırmakla büyük bir hata yaptığının farkına varsan iyi olur ya da fark etmene yardımcı olsam daha iyi olur değil mi ?"

***

Ae Mi kendini ileri geri sallarken kuruyan dudaklarıyla da mırıldanıyordu.

"İstiyorum

İstiyorum

İstiyorum..."

Eğer o tozu almazsa patlayacakmış, delirecekmiş gibi hissediyordu.
Karnına kramplar giriyordu.

Bir kaç tıkırtıdan sonra Min Ho gelmiş ve bir süre kıza bakıp sadistçe sırıtmıştı.

"Sana çok güzel bir şey hazırladım !"
deyip kızın ayağına taktığı demir zinciri çıkardı ve Ae Mi'yi kucakladı.

"İstiyorum!"

"Ah yazık, her şey istemekle bitseydi hayatımız ne kadar da mükemmel olurdu. Ancak, istemekle bitmiyor her şey Ae Mi !"

Ae Mi sadece mırıldanmaya devam ediyor, Min Ho'nun dedikleri sinek vızıltısından farksız geliyordu.

Min Ho koridora çıkıp sol taraftaki ikinci kapıdan banyo gibi görünmeyen banyoya kucağında ki Ae Mi ile beraber girdi.

Banyo gibi görünmeyen banyo derken etrafta ayna kırıkları, beyaz rengini siyaha bırakmış, ve anlamsız şeyler vardı ki ortama garip bir hava hakimdi.

"Sen mırıldanmaya devam et bakalım !"

Min Ho kucağında ki kızı, küvette ki buhar çıkan suyun içine koyduğunda kız boğazı yırtılırcasına çığlıklar eşliğinde ağlamaya başlamıştı..

Ae Mi kurtulmaya çalışıyor Min Ho ise kaynar suya aldırmadan kızı engelliyordu.

"B-beni buradan çıkar !

Yalvarı-rım !

Canım a-acıyor ne olursun çıkar beni !

Lütfen !!"

Min Ho'nun açtığı yara kaynar suyla beraber tekrar acısını gün yüzüne çıkarırken, kanamaya başlamıştı.

"Bana bağıracak mısın bir daha !!?"

Ae Mi dudaklarını ısırırken şiddetle kafasını sağa sola sallıyordu.

"Anlamadım !!"

"B-bir daha, s-sana bağır-mayacağım..

Y-yaram çok acıyor.."

Min Ho gülümsedi ve sertçe kızın bir kısmı ıslak olan saçlarından tutarak yukarı doğru çekip Ae Mi'yi küvetin içinden çıkarıp ardından sürükleyerek yeniden demir zinciri ayağına doladı.

Ae Mi'nin vücudu kaynar sudan dolayı kızarıyor hatta kabarcıklar oluşmaya başlıyordu. Canı fazlasıyla yanıyordu.
Kız yeniden kanayan ve yanıyormuş hissi veren yarasına nefesi başını döndürene kadar üflüyor diğer yandanda ağlıyordu.

"Dersini aldığını umuyorum."

●●●

♪ Starset - My Demons

Eiyy, bölümün berbatlığından dolayı özür dilerim. Şu sıralar güzel olmayan şeyler yaşıyorum ve bu yüzden biraz kafam dolu.

Neyse, kendinize iyi bakınız.

psychopath ✘ minoHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin