SBGM 1

156 6 2
                                    

 lise son sınıfım bu sefer .Alanya da yaşıyorum.Şu an ne mi yapıyorum? Şu an yeni başladığım okula doğru gidiyorum.

Sonunda varabildim. Aslında okul evimize o kadar uzak değil. Ama yürümek istedim. Okul cidden büyük ve gösterişli . Okul bahçesine girdiğimden beri herkes dönüp bana bakmaya başladı. aslında bu bakışlara alıştım. Bi an önce müdürün odasını bulsam iyi olcak. hemen binaya girdim ve çevreme bakınmaya başladım. bu nedir ya ? labirent gibi yer. of of.

"bakar mısınız ? müdürün odası ne tarafta?" karşımdaki 40 lı yaşlarındaki kadın benim ani tepkim karşısında irkildi "ah .. şey 3. katta hemen karşıda."

hemen söylediği yere gittim. ah iste sonunda . kapıyı tıklatıp içeri girdim.

"ben yeni öğrencinizim şey-"

"gel kızım ben sana hemen sınıfını söyliyim biraz sonra ders başlar" dedi orta yaşlı sempatik bir adam. ama sözümü kesmesi hiç hoşuma gitmedi.neyse bu seferlik görmezden gelip sınıfı söylemesi için bekliyim.

müdürün odasından çıkmam uzun sürdü. güya sınıfımı söyliycekti sadece. resmen susmadı ya. şimdi sınıfı bulcam . neyseki geveze müdür konuşurken bu katta olduğunu da söyledi sınıfımın. sınıfın önüne gelince bi durakladım. sevmezdim böyle bilmediğim kişiler arasına girmeyi. kapıyı tıklatıp içeri girdim. meraba meraklı bakıslar.
kel , orta yaşlı hoca beni görünce hemen gergin bi sekilde gülümsedi "geç kaldın?" bu sorusuna biraz şaşırdım .

"ben yeni öğrenciyim . müdür beyin yanındaydım" diyiverdim cevap vermek geciktiğimi farkedince.

" demek yeni öğrenci sensin. boş bi yere geçip bize kendini tanıt bakalım ." dediğinde bakışlarımı sınıfa çevirdim . nedense herkes küçümser gülüşler atıyordu . bende hemen cam kenarı en arka sıraya geçtim.

"adım Gece . Batıkan Lisesinden geliyorum" diyip oturdum. sonra derse kaldıkları yerden devam ettiler.

5 dersin sonunda öğle arasına girdik. diğer teneffüslere çıkmayıp bahçeyi izlemiştim. şimdi de kantin olduğunu tahmin ettiğim yere doğru gidiyorum. bingo! kantinden hemen bi soda alıp boş bir yere geçtim. aradan 5 dk falan geçtikten sonra önümdeki sandalye çekildi. kafamı kaldırdığımda turuncu kıvırcık saçlı tatlı bi kız vardı.

"sen yeni öğrencisin de mi? bende Yelda. burda tek oturduğunu görünce hemen yanına gelmek istedim."

çok tatlı bi kızdı . "memnun oldum" diyip kısa kestim . ama o buna takmadı bile.

"seni arkadaşlarımla da tanıştırmak istiyorum" diyince itiraz edicektim ama hemen "herkes seni çok merak ediyor." diyince "neden?" diye sordum.
"ya sen biraz..şey.. davranınca bi de yeni öğrencisin o yüzden"

soğukluğumdan bahsediyodu. aman ne müthiş. "tamam" diyip beraber onların masaya doğru gittik.Yelda bana herkesi tanıtmıştı bile. Kaan , Selda , Burak , Kaya , Şeyma . erkekler baş selamı vermekle yetinirken Selda bana sarıldı. bu hareketine çok şaşırdım. Yelda benim ona sarılmadığımı görünce Seldayı geri çekip "ayrıca ikizimdir Selda" diyip göz devirdi. uzaktan da anlaşılıyordu aslında kardeş oldukları. 

onlarla sohbet ederken yani onlar ediyor ben dinliyor , gerektiği zaman konuşmaya dahil oluyordum. sonra bi çığlık sesi duyduk. herkes  oraya dönerken bende baktım. 

"naptığını sanıyosun sen küçük fare?!? nasıl üstüme kahveni dökersin üstüm başım battı" diyen boya küpü olan kız karşısında ezilip bükülen elinde bir sürü kitap olan kızı itip yere düşürdü. kız yere düşerken gözlüğüde başka tarafa doğru düşmüştü .

"b..be.ben özür dilerim. yan..yanlışlıkla oldu." o kızı öyle görünce bi zamanlar onun kadar aciz olduğum aklıma geldi. ben düşüncelere dalmışken boya küpü kızı etraftaki kişilere rezil etmeye başlamıştı bile. kız gözlüğü olmadığı için yerde yatıodu hala. bi an da sandalyeden kalkıp gözlüğün düştüğe yere gittim . ben bi hışımla kalktığım için sandalye devrilmiş ve herkesin gözü bana çevrilmişti bile. gözlüğü alıp yerde yatan kızın yanına çömelip gözlüğünü taktım . beni görünce şaşırsa da hemen ona uzattığım elimi tutup kalktı. 

"sen napiosun yeni çekil aradan ve kalktığın yere geri otur."

işte bunu yapmıcaktın boya küpü sen bana nasıl emir verirsin. üstüne doğru sakin tutmaya çalıştığım ses tonumla
"senden özür diledi ve bitti. daha fazla uzatma. ayrıca bana sakın emir vermeye kalkışma senin için kötü olur" diyip yan sırıtmamı yüzüme koydum.
düşen kız ise yerdeki kitaplarını toplamış arkamda saklanıyodu. 

"sen de ki bu cesareti yeni olduğuna verip bişi demiyorum ama kendin için bi daha karşıma geçmezsin" diyen boya küpü elini kaldırmış omzumdan iteceği zaman hemen elini ters çevirip arkasında birleştirdim ve bacağına çömelmesi için bi tekme attım. boya küpü yine iğrenç bi çığlık atınca yüzümü buruşturmamak için kendimi zor tuttum . neresinden çıkıyodu bu ses ya ? 

"bi daha ki seferde karşında olacağıma emin olabilirsin" dedim.
"beni bırak çabuk . bunun hesabını kötü ödiycen" derken ben çoktan onu itmiştim. ayağa kalkıp bana kötü olduğunu tahmin ettiği bi bakış attı . buna karşılık tek kaşımı kaldırıp yüzüne bakmaya başladım . aa! evet tek kaşımı kaldırabiliyorum. kıskanın! boya küpü sinirli bi şekilde kantinden çıkıp gitti. ben de arkamdaki kıza döndüm.
"bi dahakine dikkatli olmasın" diyip tam gidecekken bileğimde bi el hissettim. narin , titrek bir el.
"teşekkür ederim. adım Gözde" utana sıkıla dediği şeyden sonra içten gülüşlerimden bi tane yüzüme kondurdum.
daha sonra kantindeki o daha meraklı gözlerden kurtulmak için sınıfa doğru gitmeye başladım. içten içe aslında eğlenmiştim. o kadar da sıkıcı geçmedi bugün ha? sınıfa gelince oğlanların tanışmak için sarfettikleri sözleri es geçip çantamı alıp çıkışa doğru gitmeye başladım.

Çıkışa gelince arkamı dönüp ' YILDIZ KOLEJİ ' isimli okula baktım. acaba daha neler olucaktı ? 

Meraba ben yazarınız. Yorumlarınızı ve beğenileriniz bekliyorum. Okuduğunuz için teşekkürler!!!



Sıradan Bir GECE Masalı..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin