SBGM 9

29 1 0
                                    

multimedya: Doğan ve Gece

Bölüm parçasını dediğim yerde açmalısınız.! )

 Gece'nin Ağzından:

''Hay ben böyle motora '' diyip bir tekme attım motora. 

Siz şimdi ne oluyor diye soracaksınız? sabah Doğan ile uyanmamızın ardından kendime tatil izni vermeye karar verdim. biraz amcamdan da izin almış olabilirim. ne kadar katı gözükse de bana yapmış olduğu iyilikleri boşveremem. hayatımın 2. başlangıcından beri zaten bi ona bi dedeme hesap veririm. umrumda olan 2 erkek. şu an da bir tatil köyüne gidiyorduk Doğanla. ona da bi motor kiralamıştık. motoru klasik bir motordu. motoru ile biraz dalga geçmiş olabilirdim. benimkine göre hızlı gidemeyeceği ve geç kalacağımız konusunda da ufak bir tartışma yaşamıştık. şimdi ise yolun ortasında benim motorum bozulmuştu. tabi bununla beraber yarım saattir Doğan'ın dalga geçmesine maruz kalmıştım. kafasını dağıtmamak için kendimi zor tutuyordum.

'' Bi de benim klasik canavarımla dalga geçersin. oh iyi oldu sana.'' o bana pis sırıtış atarken ben motorumla ilgileniyordum.

'' motora bakmamdan yararlanıp popoma baktığını görüyorum Doğan'' diyip kafamı ona çevirdim. o ise ellerini 'ben masumum' gibi kaldırmıştı.

'' güzel ve yuvarlak bir popo.'' diye aklınca beni düzeltti. bende gözlerimi devirip ayağa kalktım. 

'' yardım edicek birini bulsak iyi olur. senin telefonun çekiyor mu?'' cebinden benim aksime rahat bir şekilde telefonunu çıkartıp bana gösterdi.

'' aksilikler üst üste geliyor sanırım. şarjım bitmiş.'' dedi dudaklarını büzerken. şu an ne kadar yakışıklı olduğunun farkında mıydı?

''kapa çeneni.!'' diyip üstümdeki ceketi çıkartıp yüzüne attım. şimdi göbeğimi açıkta bırakan bir itişörtle kalmıştım. 

'' napıyosun sen Gece!'' onu bu sinirlenmiş haline takmadan otostop çekmek için yola biraz daha yanaştım.

***

yarım saattir birkaç araba dışında geçen başka birileri olmadı. onlarda bizi takmadan geçip gitmişti. gerçekten çok sinirlenmiştim. Doğan Bey ise motoruna yaslanmış beni alayla gözleri ile süzüp duruyordu. uzaktan bir araba görünce belimde ki silahı çaktırmadan çıkartıp arkama sakladım. araba yaklaştıkça üstü açık ve gri renkli lüx olduğunu anladım. elimi kaldırmadan bu sefer tam yolun ortasına geçip silahımı arabaya doğrulttum. Doğan benim bu tepkime karşı ayağa kalkmış, gözleri kocaman bir şekilde bana bakıyordu. arabadakiler elimde ki silahı görünce hemen durdular. bende manyak bir şey yapmamaları için arabanın üstüne çıkıp silahı onlara doğrulttum. araba arkada 3 kız bikini bir şekilde , önde 2 oğlan sanırım eğleniyorlardı. ne yazık(!)

'' motor tamir edebilir misiniz?'' diye direk oğlanlara sorumu yönelttim. onlar ise ilk başta birbirlerine baktılar.

'' şey.. ben bakabilirim.'' bu zengin züppelerden bişey çıkcağını sanmamıştım. ama motorumu da burda bırakamam. ne kadar başka motor alabilcek biri olsam da her motorumu ayrı ayrı severim.

'' çabuk ol.hemen in aşağı!'' çocuk sözümü ikiletmeden yaparken ben hala arabanın üstündeydim.

'' siz de inin aşağı ve kenara oturun!'' diğerleri de inince arabanın sürücü koltuğuna binip arabayı kenara çektim. anahtarı ne olur ne olmaz diye cebime atıp aşağı indim. Doğan'ı kızlarında yanında gülüşürken görünce vücudumu bir sinir dalgasının ele geçirmesine engel olamadım. hayır ben ondan hoşlanmıyordum. sadece dün benimle uyuyup şimdi şu çıplak denecek kadar her yeri ortada kızlara çok yakın davranmasına sinir olmuştum. diğer iki çocuk ise motorun sorunu ile ilgileniyorlardı. aslında 2 çocukta çok yakısıklıydı. ne yazık ki ikisi de sarışındı. yanlarına gidip naptıklarına bakmaya başladım bir yandan da kıızların içine düşen Doğan'a bakıyordum.

Sıradan Bir GECE Masalı..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin