SBGM 3

136 6 1
                                    

medya : Gece

Üstüme ultra mini bir elbise , üstüne de deri ceket giydim. ayakkabı olarak da siyah çorap çizmede karar kıldım. Aşağıya öyle bi inmeliyim ki buranın kimde olduğunu anlamaları gerek artık. Makyaj masama gidip gözüme koyu bir makyaj yaptım . Dudaklarıma belli olmıycak bir ruj sürdüm. Saçlarımı da düzleştirip arkaya yatırdım. Hemen aynanın karşısına geçip kendime baktım. Olmuştum. Hazırdım. artık ben sölemeden siz anlamışsınızdır. Silahlarım tabiki de elbisemin altında saklı. Onlar olmadan bir yere çıkmamaya ben alıştım. Her an her şey olabiliyor.

Aşağıya indiğimde herkesin kafası bana dönmüştü. Bu bakışları seviyorum işte. Hem korkak hem de isteyen bakışlar. Sigaramdan bir duman daha alıp burdaki içki kokulu havaya bıraktım. Başımı Jo ve Met'e çevirince agzı açık bana baktıklarını gördüm. Hemen bi kahkaha patlattım. Çok komikti bu halleri. Benim kahkamla kendilerine gelince hemen yanıma geldiler.

-''adamları götürdünüz mü depoya?''

-''götürdük Gece Hanım '' diyen Met'in cevabına sevinmiştim.

-''tamam şimdi göz boyama zamanı '' diyip kahkaha atınca onlarda güldüler.

***

Sabah uyandığımda kendi yatağımda yatıyordum. Sanırım Met ya da Jo getirdi. Gece baya uzun ve yorucu sürmüştü. Kumar oynanılan zamanlar güzel geçmişti. Ama oynadığın kişiye göre de bu durum değişiyor.

Hemen kalkıp banyoya gittim. İşlerimi hallettikten sonra odama gelip ne giyceğimi düşünmeye başladım. Ne kadar sert bir yapıya sahip olsam da güzelliğimden taviz vermem. Bugün salı. Ve evet okul var. Dersin başlamasına 2 saat olduğunu görünce formumda olduğuma sevindim.

Eski okulumda da hep 2 saat önce uyanırdım. Eski okulumdan ayrılma nedenim ise bana verilen bir görev. Neyse altıma siyah yırtık bir pantolon üstüne de siyah göğüs dekoltesi olan sade bir tişört giydim. Üstüme asker yeşili rozetli bir ceket , ayağıma da siyah asker botu geçirdim. aşağı indiğimde sevgi teyzenin yine döktürdüğünü farkettim. Sevgi teyze benim ailemden kalan tek yadigar.

Hazırlanmış şeylerden yiyip garaja gittim. Bugün okula motorla gitcem. Normalde okula giderken taksi kullanıyorum. Benim varlıklı olmamın bilinmesi hoşuma gitmiyo. Motorlardan siyah mat bir tane gözüme kestirip bindim.

15 dakikaya okula gelmiştim. Okula girmeden bir sigara yaksam iyi olacağını düşünüp okulun hemen yanındaki parkın içine girdim. Şöyle sakin , düzlük bir yerde durdum. Kaskımı çıkarıp cebimden bir tane sigara yaktım. Ben etrafımı incelerken çoğu kişinin gözlerinin bana ya da motora döndüğünü farkettim. Dersin başlamasına yarım saatten daha fazla vardı. Bende telefonumdan hemen Jo'yu aradım.

-'' efen-''

-'' Jo kısa kes. ben okulun yanındaki parktayım üstünüze takım elbise yerine daha genç havası vericek şeyler giyip gelin''

-'' tabi Gece Hanım hemen geliyoruz''

-'' Jo Jo ... benim garajdan kendinize motor alıp gelin.'' diyip suratına kapattım.

Belki onlarla da bir yarış yaparız. Ben dalmış sigaramı içerken Yelda ve Şeymanın bana doğru koşarak geldiğini farkettim.

-'' aa..Gece napıyosun?'' tabiki de bunu diyen Yelda.

-'' arkadaşlarımı bekliyodum.'' diyip ayrıntıya girmedim. Ama onların benden bişi beklediklerini görünce hemen '' siz?'' diye sordum.

-'' biz de oturuyoduk. okul başlamadan erken gelir , burda otururuz.'' dedi Şeyma yüzündeki küçük bir gülümseme ile.

Sıradan Bir GECE Masalı..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin