SBGM 2

111 4 0
                                    


medya : Gece 


   Okuldan çıktıktan sonra direk eve gitmek için taksiye bindim. Takside dışarları izliyodum ve telefonum çaldı. 

arayan : kuzen 

-''ne var?'' diyerek tersledim.

- ''yine formundasın kuzen . ama eve gelsen iyi olcak.'' 

- '' bende yoldaydım geliyorum hemen.''

-'' Bende seni!'' diyip telefonu yüzüme kapattı. Sorarım ben sana Talha efendi..

Acaba yine ne oldu da kuzen beni arıyor? En ufak şeye bile beni ara. aslında halledemeyeceğinden değil. Sadece benim kaldığım yer bir bar. Bana ait bir bar. Birçok yerimiz basıldığı için 3 katlı bir ev tuttum ve bodrum katını bara , en üst katını kumar bölümü , giriş katı ise sadece bana ait olacak şekilde düzenledim. Evin etrafında sorun olcak kişiler yok daha çok bizimle çalışan kişilerin evleri. Bu yüzden sorun olmuyo. Zaten dışarıya ses gitmeyecek , dışardan normal bir ev gibi gözükmesine çok dikkat ettim.

 Bana pahalıya patladı ama deydi. Ben bu işin altına girdiğim için amcam hiçbir şey ile ilgilenmiyor. Bu durumdan şikayetçi.Bu yüzden kuzen hiç benim mekanımda bir şeye karışmaz. Ama benim arkamda durmaktan da çekinmez. 

Ben bunları düşünürken çoktan gelmiştik. Taksiciye parasını verip hemen indim. Mekanın çelik kapısına gelince tıklattım. Kameralar sayesinde beni görüp kapıyı açtılar. İçeri girince yanıma Met ile Jo , sağ ve sol kolum diyebilirsiniz siz geldiler.

-'' Gece Hanım geçen olay çıkaranlar yine gelmişler.''

-''Sanırım onları kapı dışarı etmemizi yedirememişler illa sizinle görüşmek istiyorlar.'' Met'in cevabına kızmıştım aslında.

Bunu tabiki de belli etmeden aşağı inmeye başladım. Bardan içeriye girdiğimde ortamın benim mekanımda olmıycak şekilde dağıldığını gördüm. Ortada ise 5 adam dalga geçerlercesine beni gördüklerinde güldüler.

-'' hoşgeldiniz beyler , bi sorun çıkmış diye duydum bi de size sormak istedim bende. sorun mu var?''

Sanırım bu cevabımı beklemiyolardı. birbirlerine baktıktan sonra aralarından diğerlerine göre cüsseli biri çıkıp ; 

-'' sorun mu?.. sorun? ne saçmalıosun sen? burada öldürülmekten kıl payı kurtuluyoduk.  Sen buraya gelen herkesi tehlikeye mi atıyosun?'' derken piç smile yapıyodu puşt. Resmen milleti ayaklandırmak için yaptığı belliydi. Bi an da herkes fısırdaşmaya başladı zaten. Zengin piçler , canları çok önemlidir.

-'' kesin sesinizi! benim mekanımda 2. kere olay çıkartanın burda işi yok. senin şu an benimle konuşuyo olman bile saçmalık.'' diyip Met'in belindeki silahı kaptığım gibi karşımdaki adama doğrulttum.

Benim bu hareketime karşılık arkasında ki yandaşları da silah çekmişlerdi.

-'' unuttuğunuz bişi yok mu beyler?''

-''.......''

-'' Benim mekanımda bana silah çekiyosunuz. Ah çok komik. burdan sağ çıkamazsınız o silahları bırakın!'' demem rağmen birbirlerine bakmaya devam ettiklerinde eteğimin altından çıkardığım bıçağımı karşımdaki adamın yandaşlarından birinin tam gövdesine isabet ettirdim. 

-'' bırakıyoruz ... tamam'' dediklerinde evi inletecek şekilde bi kahkaha patlattım.

-'' Met alın şunları depoya götürün beyler ile ben ilgilencem.'' diyip Met'e uyarıcı bakışlarımdan atıyodum.

-'' Sizi bekliyor olacağız Gece Hanım '' diyip adamları da toplayıp gittiler. Özellikle Met'e söledim. Jo'nun şu an benim yanımda kalması gerekiyor.

-'' herkes kaldığı yerden devam etsin!'' diye Jo kükreyince kalabalık dağıldı ve yine eski yerlerine geçtiler.

-'' Jo bugün buralarda takılsak iyi olcak. Zaten işkillendiler. Ben yukarda üstümü değiştirip geliyorum. yanlış görmiyim'' göz kırpıp yukarı kata çıktım.



             HİKAYEMDE BAZI ÖZEL BİLGİLERİ İLERDEKİ BÖLÜMLERDE ANLATMAYI DÜŞÜNÜYORUM. BU BÖLÜMDE EVİNİN NORMAL OLMADIĞINI , AMCASI OLDUĞUNDAN BAHSETTİM. DİĞER BÖLÜMLERDE SORU İŞARETLERİ YAVAŞ YAVAŞ AZALACAĞINA EMİNİM . TEŞEKKÜRLER!!





Sıradan Bir GECE Masalı..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin