Multimedya: Gece ve Doğan
Bana kim tokat attı lan? olayın şoku ile donup kalmıştım. kendimi toparlayınca ayağa kalktım ve karşımdaki 3 adama bakakaldım. bu sefer ki düşmanım kim bilin bakalım?
''Meraba yeni kız. beni rezil etmenin cezasını çekeceğini söylemiştim. okula geldiğini görünce hemen değerlendirmek istedim.iyi yapmışım de mi?'' diyip gülmeye başladı. ben ise sinirden yumruklarımı sıkmış bir vaziyetteydim.ama ona kızgın olduğumu göstercek kadar toy değilim. ben tam konuşacakken sözümü kesip
'' cezasını en ağır şekilde çeksin.'' diyip gitti. benim bu adamları haklamam 5 dakikamı alacağını bilmeden. adamlarıma üstüme gelince cebimden iki bıçak çıkartıp adamlara doğru fırlattım.birinin karnına gelirken, diğerinin tam boğazına gelmişti. diğer adama yaklaştım.
''bumm!'' bi anda bağırmamdan korkup kaçmaya başladı. kaçamadan sırtına bıçağımı atmıştım. onlara aldırış etmeden telefonumu çıkarttım.
'' e..efendim Gece Hanım''
''hanım olduk demek'' alaylı konuşmama karşı bi şey demedi, diyemez de.
''okulun terasında 3 kişi var. hemen temizleyin.'' diyip suratına kapadım. adamlarına yanına yaklaşıp bıçakları çıkarttım ve aşağı inmeye başladım. ben aşağı indiğimde zil çalmıştı. motoruma yaklaşıp kaskımı taktım. bu okuldan olduğunca çabuk kurtulmam gerek.
***
Eve gelince direk odama gidip, spor çantamı hazırladım. tam çıkarken birine çarpmam ile kendimi yerde buldum. kafamı kaldırınca bu kişinin Doğan olduğunu anladım.
''ne işin var burda?''
'' bu soru bana bir yerden tanıdık geldi sanki Gece. ha?'' demek istediğini çok iyi anlamıştım. hemen ayağa kalkıp onu itekledim.
'' seninle uğraşamıcam.'' hızlı adımlarla giderken arkamdan bana yetişmeye çalışıyordu.
''bu acele ne?nereye gidiyorsun?'' yetişip kolumu tutmuştu. ne kadar çok kolumu tuttuklarının farkındalar mı acaba?
''ne zamandan beri sana hesap verir oldum ben?'' tek kaşımı kaldırmış ona bakıyordum.
''2 hafta önceden beri bana hesap vermeye başladın.'' diyip bu sefer o tek kaşını kaldırdı.
''o iş bitti. artık sana hesap vermiyorum.'' sıkılmış olacak ki ciddi bi surat ifadesi ile bana bakmaya başladı.
'' tamam Gece sana hesap sormuyorum. arkadaşın olarak nereye gidiyorsan bende seninle gelmek istiyorum.'' omuz silkmekle yetinip dışarı çıktım.benimle gelmek istiyorsa gelsin. umrumda değil.
'' motorun burda Gecee!'' onu kolundan tutup çekiştirmeye başladım.
'' burda adımı o kadar çok bağırarak söyleme. ayrıca motorumun orda olduğunu biliyorum. gidiceğimiz yer o kadar uzak değil ve yürümek istiyorum.'' diyip kolunda duran elimi çektim. o ise çekmemden rahatsız olmuşçasına elimi tutup koluna koydu. bende tekrar çekip onunla uğraşmamak için koluna girdim.
'' Gece dün seni çok aradık. bi an da kayboldun. üstündeki bulucuyu da kapatmışsın.telefonun desen kapalı. motorunda ki bulucuyu da geçenler de çıkarttırmışsın.''
'' evet hepsini aynen dediğin gibi yaptım.''
'' bak ge-'' elimle ağzını kapatıp spor salonuna soktum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Sıradan Bir GECE Masalı..
Genç Kız EdebiyatıKafamda dönüp duran tilkilerin kuyruklarını uçurtmamın ucuna bağladım. Hayal dünyamda ki imkansızlıklardan bir gemi yaptım. Gülüşlerimi bir kavanoza koyup gelecekte ki hayal kırıklıklarım için sakladım. Bir de içimden üçe kadar sayıp ömrümden üç sa...