SBGM 4

50 1 0
                                    

medya : ceyhun

 şaşkınlığımı es geçip hemen elbisemin altından bıçağımı çıkarıp girenlere bakmaya başladım. odaya 7 tane iri adamlar gelmeye başlayınca hemen yatağın arka tarafına geçip bıçaklarımı sırasıyla isabet ettirmeye başladım. geriye 4 adam kalınca yatakta kımıldamayan adamı tutup kendime siper ettim. adamı indirip silahları bana doğrulttuklarında şimdilik yenilgiyi kabul edip dizlerimin üstüne çöktüm. adamlar hemen beni kaldırıp arka çıkışların birinden çıkardılar. bi an önümüzde duran siyah minibüse bindirdiler. 

 aradan geçen bi saattin ardında amcamın villasına gelmiştik. yine kimse görmesin diye arka taraftan eve girdik. içeri girince kolları tutan adamların kollarını ters çevirip bir tanesini kırabildim ama arkadan diğer iki kişi hemen beni çekiştirdiler. çekiştirenlerden birinin bacağına vurup dizlerinin üzerine çökmesini sağladım. tam devam edecekken amcamın ayak seslerini duyunca duYdum.

'' gece neden burda olduğunu tahmin ediyosundur. '' diye sakin ama tehdit edici bir şekilde benimle konuştuğunda hiç bozuntuya vermeden 

'' buraya gelmem çok ani oldu amca!  ayrıca görev hakkında araştırmamı sürdürüyorum. hemen olmasını bekleyemezsin benden .'' deyi verdim.

'' benim sana öğrettiğim şeyleri unutuyorsun Gece. hızlı olmalısın , hazırlıklı olmasın , akıllı olmasın ''

'' amca benim unuttuğum bir şey yok. biliyorsun unutmak istediklerim onları unutabileceğim anlamına gelmez.. şu konuya gelecek olursak da o zaman ben elimde olan bilgilerle işe başlıyorum hemen.'' bu sert tavrım karşısında bana gülümsedi.

'' aferin Gece . Berk'in yanına git . o sana yardım etsin. ayrıca sorun olduğu takdirde biliyorsun ki-''

'' sizi tanımıyorum ben sadece 18 yaşında Yıldız kolejine giden son sınıf öğrencisiyim. bu işe para için girmek zorunda kaldım.'' diye amcamın sözünü tamamladığımda arkasını dönüp merdivenlerden çıkmaya başladı.

'' hataya yer yok! şimdi Gece Hanımı evine bırakabilirsiniz'' 

'' iyi geceler Taşkın Bey! '' onun  yaptığı resmiyet üzerine yaptığım ima onu eğlendirmiş olacak ki şu filmlerde ki kötü adamların attığı kahkahaya benzer şekilde güldü. 

bu beni de eğlendirmişti. elimde olmadan kıkırdadım. ama tedirgindim de. Taşkın Bey(!) konuşurken resmiyete dikkat ederse önemli olduğu ya da kızdığı içindir. sanırım burda her ikisi içinde imada bulundu. şu an bunu düşünmeden önce Berk'in yanına gitsem iyi olcak. 

arkamı dönüp tam gidecekken şu adamların hala kapının önünde dikildiklerini gördüm. aldırmamaya çalışarak kapıya doğru yürümeye başladım . tam çıkacakken bileğimde biri tuttu. hadi ama bugün bilekten tutmak moda mı oldu? kesin moraracak bileğim. hışımla arkamı döndüğümde bileğimi tutan adam da korkup geri çekildi. sonra yaptığı şeyi anlayınca geri bana yaklaşıp 

'' Gece Hanım sizi evinize kadar eşlik edelim '' dedi sırıtarak.

'' bir ,bir daha bana dokunma. iki, size ihtiyacım yok kendim gidebilirim.'' dedim. dedim dedim ama adam üstelemekte sınır tanımıyor.

en sonunda motorum ya da arabam olmadığı için yanımda kabul etmek zorunda kaldım. eve gelince hemen içeri girdim. çabucak odaya çıktım. elbisemi çıkardım tam dolaba yönelecekken kapı hızla açıldı. içeriye yüz kilometre koşmuş gibi Met ve Jo girdi. ben onlara anlamsızca bakarken onlar kafalarını kaldırıp beni gördüklerinde hemen arkalarını dönüp özür dilemeye başladılar. daha fazla bir şey duymamak için 

'' tamam susun! arkanızı dönün hemen! ve neden terlisiniz söyleyin'' dedim.

'' Gece Hanım siz ortadan kaybolunca sizi aradık ama yoktunuz. biz kafanızı dağıttığınızı düşünüp üstünde durmamıştık ama gidebileceğiniz yerlere baktık bu sefer. bulamayınca tam dışarları arayacağımız zaman siz geldiniz ve .. ve-''

Sıradan Bir GECE Masalı..Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin