Ráno mě probudil budík. Sice jsme dneska neměly na sedmou, ale i tak se mi nechtělo vstávat. Sedla jsem si a znechuceně vstala. Šla jsem do koupelny umyla si obličej, dala řasenku a učesala vlasy. Oblékla jsem se, vzala si tašku a běžela dolů. Na lince už jsem měla nachystanou svačinu.
"ahoj všichni. A mami díky za svačinu. "
"ahoooj Tesss. " přiběhla ke mě Anetka a objimala mě.
Do kuchyně přišla i máma a nachystala mi snídani. Rychle jsem se najedla, protože už za pět minut jsem měla sraz s Aďou. Nebo spíš ona mě vždycky vyzvedne, ale aby nezvonila, kdyby totiž ještě spinkal Honzík, tak už stojím před barákem.
Vzala jsem si tašku rozloučila se s mamkou a s Anetkou a vyšla před dům, tam už stála Aďa. "nazdarek, tobě to zase trvá." řekla, ale poznala jsem že je to že srandy.
"čau " odpověděla jsem jí a usmála se. "píšeme dneska něco.? Aďa se zamyslela a odevedela: "neměli bychom. A co vlastně ten tvůj kluk.? Jak ze se to vlastně jmenuje.? "
"tak to je dobře. Jo to je Dejv. No víš jak včera řekl že napíše.?! "
"no.? " řekla Aďa
"tak nenapsal.! Sice jsem u toho usla, ale když jsem se ráno dívala, tak nic.! " dopovedela jsem smutně.
"neboj určitě napíše. Třeba neměl čas. "
"tak dobře" smutně jsem přikývla.Ve škole bylo všechno vpohodě. No myslím to tak jako že jsme nic nepsaly a neměli žádné projekty.
Přišla jsem domů a šla do svého pokoje, připravit se do školy. Sedla jsem si k psacimu stolu a zapla notebook, než se zapl vytáhla jsem si učení. Zítra píšeme zeměpis a dějepis. A konečně.! Notebook se mi zapl. Zapla jsem ho nejen kvůli učení, to je snad jasný.
Ještě jsem dodělala jeden projekt, udělala si úkol, naučila se na testy a zapla facebook. Byla jsem zvědavá jestli mi napsal Dejv. Ale nenapsal. Byla jsem zklamaná. A je hodinu offline. Ano dívala jsem se jestli je offline místo toho abych mu napsala.
Pak jsem si šla sednout do svého křesla. Musela jsem na chvíli vypnout.
Lehla jsem si prikrila se dekou a zapla si písničky.Po chvilce když už jsem skoro usínala, zapipal noťas, protože jsem nevypla facebook dostávala jsem pořád upozornění.
Rychle jsem k němu přiskočila s naději ze píše Dejv, ale psala jen Aďa. Jako nic proti ní nemám, ale když mi napsala tohle..
"ahoj tak co už ti napsal ten hezoun z kavárny.?" no tak sami řekněte ze by vás to naštvalo.
"ne nenapsal. Zrovna jsem si myslela že píše on."
"aha tak to promiň, to já tě nebudu rušit :) stejně jdu se Sébou ven :) tak papa"
"jojo ahoj :) užij si to a pak si napíšem ;)"Když jsem se rozloučila s Aďou, rozhodla jsem se ze mu napíšu sama...
ČTEŠ
Láska nebo omyl.?
Lãng mạnPříběh podle skutečnosti.! Jsou zde ale zaměněny jména a jiné soukromé údaje. A jestli se chceš dozvědět víc, tak si tento příběh přečti.