Dejv: ahoj :) jak se máš.? Už je ti líp.?
Tess: ahoj:) jsem ráda že píšeš :) ano už je mi lip a už se moc těším až půjdu ven :) abych pravdu řekla těším se už i do školy.!
Dejv: tak to je dobře že se máš dobře :DDD ty se těšíš do školy.?! :O
Tess: no jo... víš jaký to je celou dobu jen ležet.? A ještě ke všemu jsem byla nějakou domu v nemocnici.! A to nikomu nepřeji.!! A navíc přijel táta na víkend domů takže jsem ráda:)
Dejv: aha tak to potom jo... ale i tak bych se netěšil do školy.!! :DDD ahá.. Jakto.?
Tess: njn :) no táta je pořád na sluzebkach a někdy na víkend přijede domu:) a doufám že ho povíší.! To by potom byl doma častěji :)
Dejv: no tak to ti věřím.! Rodina je to nejdůležitější v životě a táta pro mě znamená nejvíc, nedokážu si představit že by tu nebyl a to i na jeden blbej víkend.!!
Táta se mi věnuje už od malička :) chodivali jsme spolu hrát fotbal, bral mě na různý zápasy, ať už fotbalový tak i hokejový.! A taky nikdy nechyběl na mých zápasech :) měl jsem ho tam vždycky jako psychickou podporu, kamaráda tak i jako tátu.!!Tess: jee to jsi řekl moc hezky.!! Já mám tátu taky moc ráda a když jsem byla ještě jedináček tak mě neskutečně rozmazloval :DDD třeba až doteď jsem navykla na jeho víkendové snídaně.! Vždycky vstane brzy jen proto aby nám nebo spíš a hlavně mě dovezl čerství pečivo, donuty-čokoládový.!!! Mňam,!!
Dejv: jak vidím tak pro nás oba naši tatkove hodně znamenají.!! :))
Tess: jj to jo.!! A moc.!! Moc doufám že ho povíší.! :)
Dejv: neboj určitě ano.! ;)
Tess: snad:) a co děláš.?
Dejv: no ještě jsem se nevyhrabal z postele.!!! :DDD ty.?
Tess: no taky :) ale dneska se z ní ani nevyhrabu.! Chtěla jsem se dívat na film :)
Dejv: aha tak to určitě ruším...
Tess: nene nerušíš.!! Stejně nevím na jakej se mám podívat.!
Dejv: tak to ti můžu něco doporučit ne.?!
Tess: tak to bys mohl:)
Dejv: podívej se na Fakju Pane učiteli,!!
Tess: tak dobře děkuju ;)
Dejv: tak se dívej a já se mezi tím vyhrabu z postele.!! Slíbil jsem ségře ze si s ni budu dneska hrát ;) tak odpoledne napíšu :)
Tess: jj :) hodnej bratříček.? :DDD tak si to užij :) jj zatím :)
Dejv: to víš skvělej Dejv.!!! Jj neboj:) papa
Tess: tak určitě.!! :DDD
Odpoledne...
Tess: ahoj :) tak už jsem to viděla:)
Tess: haló skvělej Dejve.?! Jsi tu.?
Tess: Dejve.?Zobrazeno.....
Ale neodepsal...
Ahoj:) zase se moc omlouvám neměla jsem teď moc času.! A tak je tento díl taky trochu kratší... pokusím se sem dat něco o víkendu ;) zatím papa a dobrou noc :)
ČTEŠ
Láska nebo omyl.?
RomancePříběh podle skutečnosti.! Jsou zde ale zaměněny jména a jiné soukromé údaje. A jestli se chceš dozvědět víc, tak si tento příběh přečti.