Čtvrtek

19 2 0
                                    

Ráno ještě před tím než mi zvonil budík, mě probudila zpráva od Adi

ahoj Tess :) dneska nejdu do školy, není mi dobře :) odpoledne napíšu. Aďa

Tak fajn. Do školy i ze školy jdu sama...
Vstala jsem a jako každé ráno jsem šla do koupelny. I když jsem dnes nikam moc nespěchala byla jsem brzo hotová.
"ahoj mami." pozdravila jsem mámu hned jak jsem vběhla do kuchyně, abych si nachystala snídani. Měla jsem velkej hlad a když jsem měla ještě čas tak jsem se mohla aspoň v klidu najíst.
"Dobré ráno zlatíčko. Potřebovala bych, aby jsi dneska odpoledne pohlidala děcka. Musím si něco zařídit v práci. Je to hodně důležité. Teď co jsem na mateřské s Honzíkem to vypadá hodně špatně..." odmlčela se "možná mě potom po mateřské nevezmou zpět. Ale to právě musím dneska zařídit. A táta má dnes taky nějakou schůzku. Takže je to na tobě zlatíčko. Dobře.?!"
"neboj mami. Na mě se můžeš spolehnout." řekla jsem a nabrala si poslední lžičku. Kelímek jsem důkladně vyškrabala a málem jsem to popletla... kelímek patří do koše a lžička do dřezu.!!
Šla jsem se obout a už byl nejvyšší čas abych vyšla.

Ve škole jsme nic nepsali a bez Adi tam byla nuda.

Píp... píp...
Zapípal mi mobil, když jsem šla ze školy. Vyndám mobil abych se bodivala... jéé... Dejv

Dejv: Ahoj :) chtěl jsem se zeptat jestli by jsi nechtěla někam zajít ;) třeba do naší kavárny :)

Tess: ahoj. Šla bych ráda, ale musím hlídat prcky. Tak jindy ;)

Dejv: tak zítra.? :)

Tess: dobře :) snad nebudu muset hlídat ;) dám ještě vědět :)

Dejv: tak večer napiš :) bych klidně vyzved ;)

Tess: děkuji jsi moc hodnej :) (a taky hezkej.!! Dodala jsem si jen tak pro sebe v duchu) a jak se máš.? :)

Dejv: tak jde to :) ale s tebou by mi bylo líp ;)

Tess: to sou mi, ale lichotky.! :DDD hodně vtipný.!! Máš ještě nějakej vtip.?

Dejv: to neměl být vtip, ale kompliment... :) jinak vtipů mám plno, ale neříkám je na zakázku.! :D

Tess: aha... dobrá tedy...

Napsala jsem a ani nevím jak jsem už byla doma. "mami, už jsem doma.!"
"super. Už jsem oblečená už jen čekám až přijdeš."
"aha"
"Hele Anetka se kouká na pohádky. Honzík před chvilkou usnul. Večeře je na sporáku, stačí ji ohřát, ale doufám že do večeře budu doma. Mlíko pro Honzíka je v ledničce však to znáš.! A táta nevím kdy přijde a radši mu nevolej. Má tu pracovní schůzku.! Jo všechno v pohodě.? Tak já mažu.! Papa"
Nestačila jsem ani odpovědět, ani si vydechnout ještě jak jsem přišla ze školy a máma už byla fuč.!
"jo tak ahoj já to tady zvládnu.! Však žádnej problém.!" řekla jsem už jen za zavřenýma dverma.
"Anetko.? Už jsem doma a máma už odešla. Tak já se půjdu nahoru převlíknout a přijdu za tebou."
Anetka seděla u televize dívala se na nějakou pohádku ani nevnímala ze máma odešla a já přišla. Bylo ji to úplně šumák.

Šla. Jsem tedy nahoru a nachystala si tašku do školy a převlékla se.
Podívala se na mobil jestli někdo nenapsal.

Dejv: ale pro tebe udělám možná výjimku...

Tess: možná.?! Tak co takhle objednávka na zítřek.?

Dejv: tak uvidíme...

Tess: fajn

Sešla jsem zase dolů za Anetkou a přisedla si za ní na gauč. Zjistila jsem že se kouká na její celkem oblíbenou pohádku Mimoni. Byla docela u konce a proto když to skončilo tak jsem ji tam pustila Zvonilku. Na tuhle pohádku jsem se musela dívat s ní.! Ale byla jsem tak unavená že jsem usla...

Takhle to dopadá když hlídám.!!!

Dostali jste se na konec publikovaných kapitol.

⏰ Poslední aktualizace: Feb 27, 2016 ⏰

Přidej si tento příběh do své knihovny, abys byl/a informován/a o nových kapitolách!

Láska nebo omyl.?Kde žijí příběhy. Začni objevovat