Neodepsal..!! Proč.? No tak asi nemá čas... pak třeba napíše sám.
No nic tak se podívám na nejakej další film. Vzala jsem si noťas a začala projíždět a hledat jaký všechny filmy mám. Nakonec jsem se rozhodla že se podívám na Hvězdy nám nepřáli. Než jsem si to ale stihla pustit, zaklepal někdo na dveře. Jee táta.
"ahoj Tessinko. Donesl jsem naši oblíbenou pohádku. Podíváme se na ní.?" zeptal se mě táta.
"jasně tati.!! " odpověděla jsem s radostí.
"Honzík s Anetkou teď po obědě spí tak možná přijde i máma." řekl táta.
Já vzala cédéčko a dala ho do notasu. Táta si sedl vedle mě na postel a koukali jsme se.
Po chvilce přišla máma a v ruce nesla dort, na kterém hořela jedna svíčka.
Já nevěděla co slavíme... jen jsem hleděla, na mámu jak drží dort, s otevřenou pusou.!
"zavři tu pusu nebo ti tam vletí moucha.!" napomenula mě máma.
"mi něco slavíme.?! " zeptala jsem se nechápavě.!
"no.??" řekla mamka a podívala se na tátu, jako by to bylo nějaký tajemství, který neví jestli mi může říct.! No ale asi chtěla aby to řekl táta.
"no.. jak bych začal. " řekl táta. Začala jsem se bát, říkal to tak opatrně... jakoby chtěl říct, že si našel někoho jinýho a ze chce od nás odejít.! Vážně jsem se bála když táta řekl: "povíšili mě.! "
"tak to je super.!! " úplně se mi rozzářili oči a vrhla jsem se tátovi okolo ramen.! Byla jsem ráda, strašně moc ráda.!
"tak si dáme ten dort, ne.?" zeptala se máma, ale já tátu porad sbírala v pevném obětí.
"dobře " řekl táta. "zajdu pro talířky. "
"nojo na ty jsem zapomněla. Děkuji miláčku.! " řekla máma a usmála se na něj. Pak sfoukla svíčku a položila talíř s dortem na psací stůl. Ten jsem měla naštěstí uklizený, ale abych se přiznala... nebývá to moc často.!
Táta donesl talířky a vzpomněla si na nůž. Nakrajel dort a pak nám už jen talířky s nakrájenýň dortem podal. Byl moc dobrej, čokoládovej.!
Sedli jsme si všichni tři nás mou postel, já seděla uprostřed a držela noťas. Dívali jsme se na naši oblíbenou pohádku princeznu ze mlejna, do té doby než začali oba malý mrňousy řvát. Máma šla za nima a za chvilku odešel i táta. Ale mě to až tak nevadilo, pohádka už byla u konce a já se chtěla podívat jestli odepsal Dejv. Zapla jsem facebook a nikdo nenapsal a ani neodepsal.!Šla jsem se podívat dolů. Máma byla v kuchyni a vařila večeři, chtěla aby jsme dneska večeřeli jako rodina. A táta byl s děckama v obýváku a hrál si s nima. Šla jsem za mamkou do kuchyně: "mami chceš s něčím pomoct.? "
"nene zlatíčko. To je vpohodě já to zvládnu. Jestli chceš tak bez za taťkou a za děckama, nebo si zapni televizi. " řekla máma.
"dobře. " odpověděla jsem a odešla. Ale šla jsem zpět do svého pokoje. S naději že mi Dejv odepsal...
Ale bohužel. Sedla jsem si na postel a začala přemýšlet. Pak sem si lehla a jak jsem tak ležela a přemýšlela začali se mi zavírat oči... až sem usla.Probudilo mě až klepání na dveře. Byla to máma. "promiň zlatíčko, nevěděla jsem že spíš. Já jen že je večeře."
Já: "aha. "
"a budeš s námi večeřet.? Nebo jak se cítíš zlatíčko.?" zeptala se me máma.
"jojo už jdu. Vpohodě. " řekla jsem a usmála se na mámu. Vzala jsem si mikinu, protože mi byla zima a šla společně s mámou dolů. Neměla jsem tušení co máma vařila, ale co jsem věděla, ze to bude moc dobré, protože máma vaří vždycky dobře a už z dálky to moc hezky vonělo. Táta s Anetkou už seděli u stolu a čekali na nás. Honzík asi spinkal, poznala jsem to podle toho klidu co tady byl.
Sedla jsem si na svoje místo a čekala co máma přinese. Byla jsem zvědavá. Donesla bramborový salát s řízky.! Mňam.
Po jídle jsme si připili na tátovo povíšení. Táta koupil nejaký dražší víno pro sebe a mámu, ale mě taky trochu nalili. A jinak to dětský šampáňo pro Anetku a mě.
Po večeři jsme si všichni sedli do obýváku a koukali se na pohádky. Anetka usla, tak jí táta přenesl do pokojíku. A my se pak mohli koukat na nejakej film. Mě se ale už začali zavírat oči a byla jsem strašně moc unavená, tak jsem jim řekla že už půjdu spát. Máma s tátou v obýváku ještě zůstali, asi se chtěli dokoukat.
Když jsem došla do pokoje byla všude tma, ale neřešila jsem to. Ani jsem se nepřevlíkla a hned jsem se rozplacla na posteli.! Sotva jsem zalehla tak už jsem spala. Nevím z čeho jsem byla tak unavená...
ČTEŠ
Láska nebo omyl.?
RomancePříběh podle skutečnosti.! Jsou zde ale zaměněny jména a jiné soukromé údaje. A jestli se chceš dozvědět víc, tak si tento příběh přečti.