Ráno jsem vstala a myslela jsem že ten budík snad zabiju.!!
Nebyla jsem vůbec vyspaná...byla jsem unavená a bez energie, ale dneska sem do školy musela jít.! Píšeme ty testy.
Sešla jsem dolů a tam na mě čekala nejen svačina, ale už i snídaně. U ní byl lísteček a na něm napsáno: "Dobré ráno Tess. Vedu Anetku do školky a pak jdu s Honzíkem na kontrolu k doktorce. Uvidíme se až přijdeš ze školy. Papa máma. "
Aha. Tak mi aspoň nachystala snídani. Když jsem se najedla šla jsem se nahoru obleknout. Vzala jsem si tašku a šla se obouvat.
Vyšla jsem před dům a už jsem viděla Aďu jak přichází.
"ahoj. Tak už tady. " a zasmála se.
"ahoj" odpověděla jsem.
" co je.? Nějaká smutná ne.?" zeptala se Aďa.
"no jen mi není moc dobře."
"aha. Tak si měla zůstat doma ne.?" navrhla mi Aďa.
"no to jako jo, ale píšeme ty testy.!" odpověděla jsem jí.
"aha, ale tak jestli ti není dobře tak ses měla na nějaký testy vykašlat."
"hmm.. pojď ať máme tu školu co nejdřív za sebou.! " řekla jsem a vyrazili jsme.
Ve škole jselme byli za chvilku, protože to nemáme až tak daleko.
Dneska jsme měli šest hodin a psali ty dva testy. Naštěstí nebyli tak těžký a já dostala z obou jedničku.
Když jsem přišla domů máma už byla doma a když si mě všimla jak vypadám unaveně tak se mě zeptala: "je ti dobře Tessinko.?"
"ne mami je mi špatně a jsem úplně vysílená. "
"jéje tak to si běž lehnout do postele a já ti donesu čaj."
"dobře mami. "
Šla jsem si lehnou a než přišla máma s čajem tak jsem spala.
......
Až když jsem se probudila všimla jsem si ze tady asi byla máma, protože jsem na nočním stolku měla čaj. Napila jsem se. Už jsem se cítila líp. Šla jsem se podívat dolů. Máma seděla u televize a pletla, Honzík spinkal a když jsem se podívala na hodiny zjistila jsem že je ještě čas na vyzvednutí Anetky.
"ahoj mami" řekla jsem.
"ahoj Tess, tak co jak se cítíš.? " zeptala se me mamka.
"jo je mi o něco líp.. a mohla bys mi prosím udělat novej čaj.? Ten první už mám vypitej i když už byl studenej, když jsem se vzbudila. "
"jo jasně beruško. Běž si ještě lehnout. A uvidíme jak ti bude zítra ráno a když tak zajdeme k doktorce. " řekla máma a šla do kuchyně udělat čerství čaj.
Já šla mezi tím zpět do svého pokoje. A lehla si do postele, přemýšlela jsem co budu dělat, protože spát už se mi nechtělo.
Nakonec jsem se rozhodla že se budu dívat na nejakej film. Vzala jsem si noťas do postele a začala koukat.
Za chvilku přišla máma s čajem a když zjistila že se dívám na Harryho Pottera, sedla si a dívala se semnou. Mě to vůbec nevadilo, spíš mě to potěšilo. Připomnělo mi to ty časy, kdy jsme byli ještě jenom tři. A táta odjel na služebku a my s mámou po večerech koukali na filmy a pohádky.
Zrovna když jsme byli tak zhruba v půlce začal plakat Honzík, protože se probudil. Máma mi řekla že půjde s Honzíkem pro Anetku a já si mám ještě odpočinout. Máma odešla a já usla.
Probudila jsem se až v sedm, ale bylo mi pořád špatně, tak jak ráno.! Napila jsem se čaje a někdo vešel do pokoje.
"Tessinko už jsi vzhůru.? Tak jak je ti.? " byla to máma.
"všechno mě bolí.! Je mi blbě.! " řekla jsem.
Máma ke mě přišla a sáhla mi na čelo.
"Tess vždyť ty úplně hoříš.! Donesu teploměr. Lehni si. "
Lehla jsem si, ale mezi tím co jsem čekala nez máma donese teploměr, začali se mi zavírat oči. Chtělo se mi spát.
Slyším jen hlasy: "Tess vstávej, už sem tady s tím teploměrem. Tessinko.!! Tess prober se.! "
Máma se mě pokoušela probrat.! Pak už jsem na sobě cítila studené obklady. Slyšela jsem mámu jak někomu volá: "no má horečku, před chvílí měla 39 tak jsem ji začala dávat obklady, abych srazila teplotu a ono to nepomáhá.! Spíš je to horší.!! Uz má 40.!" řekla máma do telefonu a zněla hodně zoufale.
"takže mám zavolat záchranku.?" máma křičela do telefonu a to bylo poslední co jsem slyšela.!!
ČTEŠ
Láska nebo omyl.?
RomancePříběh podle skutečnosti.! Jsou zde ale zaměněny jména a jiné soukromé údaje. A jestli se chceš dozvědět víc, tak si tento příběh přečti.