Probudila jsem se až v nemocnici.! Byla tu tma.. světlo sem šlo jen z ulice. Byl to pokoj pro dva, ale já tu byla sama.
Najednou si všimnu vedle sebe červeného tlačítka a rozhoduju se jestli ho mám zmáčknout. Nakonec jsem ho zmáčkla. Za chvilku přišla do pokoje sestřička.
"ahoj. Tak už si vzhůru. Asi nepamatuješ co se stalo a proč ses tady že.? " zeptá se mě. Než ale stačím odpovědět, začne vysvětlovat. "měla jsi vysokou horečku, máma ti dávala obklady, ale nepomahalo to. Tak zavolala záchranku. Doktoři ti dali nějaký prášky a od Te doby tady spíš." řekla a usmála se jakoby to nic nebylo.! Jakoby to byla samozřejmost, že mě záchranka odveze do nemocnice kvůli horečce.!
"aha" odpověděla jsem. Na víc jsem se nezmohla, pořád jsem byla unavená a strašně vysílená.
"tak lež a já dojdu pro teploměr a ještě tě změřím.!" řekla, jakobych snad mohla někam utéct nebo co.?! Jde vidět že je ještě mladá, nemá tolik zkušeností, ale co se mi na ní líbí je to že je hodná a příjemná.
Za chvilku přišla s teploměrem a změřila mi teplotu. Už jsem měla jen 38.
"no už je to lepší jak když tě přivezli, ale je to pořád teplota.! Tak spi stejně jsou tři hodiny ráno.! A já půjdu zavolat mamince ze jsi se už probudila, slíbila jsem ji, že ji zavolám hned jak se probudíš."Usla jsem....
Probudila jsem se až v devět. Vedle mě na židli seděla máma a držela mě za ruku. "ahoj mami"
"ahoj zlatíčko ty jsi mi teda dala.!! Víš jak jsem se lekla.?!" řekla máma a pohladila mě po tváři. Všimla jsem si ze vedle židle leží Honzik v auto sedačce a spinká. A Anetka je nejspíš už ve školce. Najednou přišla do pokoje sestřička a řekla že mi musí změřit teplotu. Už jsem měla jen 37 a půl. "po obědě tě přijde zkontrolovat pan doktor. A ten ti řekne jestli tady zůstaneš ještě na noc nebo jestli tě už pustíme domů. " oznámila mi sestřička.Po obědě přišel doktor. "ahoj Tess tak co, jak se cítíš.? "
Já: "no porad unaveně. "
Doktor se mi podíval do krku a ještě mi změřil teplotu. Měla jsem zase 38.
"tak to Vidím tak že si tě tady jeste aspoň na jednu noc necháme.! A uvidíme zítra. A teď si odpočini. " řekl doktor.
Já na to jen: "dobře."
"a já se stavím po večeři ti změřit teplotu. " řekla sestřička.Usla jsem...
Tentokrát jsem, ale moc dlouho nespala. Probudila jsem se okolo třetí. Chvíli jsem jen tak koukala do blba, protože jsem tady ani nic jinýho dělat nemohla.! Buď spát a nebo koukat do blba. Ani ta blba televize tady nebyla.!
Když v tom někdo zaklepal. Nestačila jsem říct ani dále a dveře se otevřeli. A v nich stála Aďa.! "ahoj, ani nevíš jak jsem ráda že jsi vzhůru. Sestřičky mi řekli ze neví jestli nebudeš náhodou spát. " řekla a přišla ke mě a posadila se na židli vedle postele.
"ahoj" řekla jsem byla jsem taky ráda že přišla.
"prosím tě co blbneš.? Me takhle strašit.?! Tvoje máma mi ráno volala ze nejdeš do školy a že tě včera večer odvezla sanitka.! A že tě mám omluvit ve škole. " řekla Aďa.
"nojo no... už ráno mi nebylo dobře pamatuješ.?" odpověděla jsem jí.
"jo už si pamatuju.! To jsem ti říkala, že jsi měla zůstat doma." řekla Aďa.
"hmm.. ale kdo to mohl vědět že mi bude tak moc blbe a že budu mít horečku.?!" snažila jsem se obhájit.
" no to už je jedno a kdy Te pustí.?"
"po obědě jsem měla 38 a doktor řekl že si mě tu nechají do zítra a že se zítra uvidí." odpověděla jsem.
"aha. Hele málem bych zapomněla... tady mas čokoládu. Jo a ještě něco. Když jsem šla dneska ráno do školy tak jsem potkala toho tvyho Dejva a ptal se na tebe. "
"a co jsi mu řekla.!? " úplně jsem se lekla.!
"no ze jsi v nemocnici, ale protože jsem spechala do školy tak jsem mu řekla že ti má napsat. " řekla Aďa.
"aha.. "
"Hele promiň už asi půjdu a myslím že to bude lepší i pro tebe aby sis mohla odpočinout. Uzdrav se a já pak zavolám tvé máme jak na tom si. Tak ahoj" řekla Aďa.
"ahoj a děkuji ze jsi přišla."Po večeři přišla sestřička a zmerila mi teplotu. Už jsem měla zase 37 a půl. A to vypadalo docela dobře. Už jsem se cítila lip a doufala ze mě zítra pustí domu, protože tu byla strašná nuda.
Ahoj doufám, že se vám knížka líbí :) budu ráda za komenty :) ať už pozitivní tak klidně i kritiku, abych věděla, kde se zlepšit ;) díky a Dobrou noc :)
ČTEŠ
Láska nebo omyl.?
RomancePříběh podle skutečnosti.! Jsou zde ale zaměněny jména a jiné soukromé údaje. A jestli se chceš dozvědět víc, tak si tento příběh přečti.