Pátek

36 4 0
                                    

Tak už je pátek. Za normálních okolností bych měla dneska na sedmou a vstávala už hodně brzo. Ale že jsem byla nemocná vstala, nevstala jsem až v deset. No spíš a lépe řečeno jsem se probudila v deset, protože jakožto marod jsem stejně musela ležet v posteli.
Kdyz jsem se vzbudila, jen tak jsem ležela v posteli a přemýšlela. Vždyť on o víkendu nebo možná i dneska odpoledne přijet táta. (a rozzářili se mi oči radostí.!) a vůbec o tom že jsem byla v nemocnici.?! Volala mu to máma.? Ale kdyby to věděl tak by snad přijel dřív ne.? Kvůli ..
Tyhle otázky se mi teď honily hlavou.
Sešla jsem dolů, protože jsem měla hlad, vzala jsem si rohlík a šla zpět do pokoje. Lehla jsem si do postele a chtěla zase přemýšlet, když v tom sem zaslechla zaklepání.
"ahoj broučku ty jsi byla dole.? " byla to máma.
"ahoj mami. Jo byla. Mám hlad tak jsem si vzala rohlík. "
"a nechceš to něčím namazat.? Nebo si to dat s šunkou.? " zeptala se mě.
"ne dobry. Děkuji " odpověděla jsem.
"tak fajn. Uvařím ti aspoň čaj.! "
"děkuji mami. " řekla jsem. Máma už už chtěla zavřít dveře a odejít, ale já ji zastavila: "mami.?"
"no.? " zeptala se.
"volala jsi tátovi ze jsem byla v nemocnici.? A přijede na víkend.? "
"ano. Samozřejmě že jsem mu to hned volala.! Ale nemohl přijet. Druhý den měl důležitou schůzku. A možná ho povíší a kdyby ho povíšili znamenalo by to pro nás že by byl s námi víc doma. Jo a domů na víkend přijede. Včera jsem s ním mluvila, chtěla jsem ti to jít říct, ale ty už jsi spala. Jen ještě neví jestli dneska odpoledne nebo na večer a přinejhorším zítra brzy ráno. " odpověděla.
"Supeeer.!! " měla jsem radost.!!
Máma mi šla dolů udělat ten čaj a já si zapla film. Za chvilku přišla máma s čajem. Myslela jsem že se bude dívat se mnou, ale musela jít dolů vařit oběd.
Hned jak jsem se dodivala na film, zapla jsem facebook a napsala Adi:

Tess: ahoj:) vím že jsi teď ve škole, ale tohle sem ti musela příště napsat hned jak jsem se to dozvěděla.! Dneska odpoledne přijede táta.!!

Aďa moc dobře věděla jaký jsem s tátou měla vztah a jak moc mi chyběl. A taky jak dlouho vždycky býval pryč.!!

Tess: jo a ještě něco... psala jsem si s Dejvem:) a říkal že by se mnou někam rad zašel až se uzdravím :) už se těším :) a jak se máš ty.? A odepiš prosím co nejdřív... nudím se když cely den ležím v posteli...

Po obědě jsem usla a probudilo mě až to když se někdo posadil na mou postel. Rozespalima očima na něj pohlédnu... a vidím dobře.?! TÁTA.!!!!
Hned ho obejmu a nepouštím. Sem ráda že se konečně vrátil. I on je očividně rad ze je doma a zase mě vidí.

Máma šla pro Anetku a já s tátou a Honzíkem jsme zůstali doma. Honzík spinkal takže jsem si s tátou mohli zahrát člověče nezlob se.!!

Když se vrátila Anetka, vrhla se tátovi taky do náručí. Za chvilku se ho ale pustila a zaběhla do pokojiku. Zanedlouho vyběhla s obrázkem v ruce a už ho podavala tátovi: "to je pro tebe tati.! "
Na obrázku byla celá naše rodina.
V tu chvíli jsem si vzpomněla co říkala máma... že tátu možná povíší... doufala jsem v to.! Aby jsme mohli být zase jako rodina a trávit spolu více času.!!

Láska nebo omyl.?Kde žijí příběhy. Začni objevovat