Tak jsem se probudila. Vůbec se mi ale nechtělo vstávat.!! Prostě jsem po tom všem byla hrozně moc unavená.!
Šla jsem do koupelny a podívala se do zrcadla, a vypadala jsem strašně.! Ne že by nebyl někdo, kdo po ránu nevypadá blbě, ale dneska to byla katastrofa.!! Hlavně ty hruhy pod očima.!! To sem prostě musela zamaskovat. Dneska sem se i extrémně nalíčila. Ne jako že by to bylo nějak výrazný, ale oproti každodennímu líčení, kdy si dám jen řasenku a make- up. Když už jsem byla v koupelně hotová, šla jsem se obléct.
Vzala jsem si tašku a seběhla dolů. Musela jsem se rychle nasnídat, protože skoro veškerý svůj čas sem strávila v koupelně.!!
Obula jsem se a vyšla před dům. Chvilku jsem na Adu čekala. Ona si hned všimla že toho mám dnes na obličeji o něco více, ale řekla že mi to moc sluší. Chvíli jsme kecali o líčení a tak. A najednou jsme byli ve škole.!
Ve škole nic moc, ale když jsem šla už po skončení vyučování do skříňky, našla jsem tam dopis.
Nejprve jsem se oblékla a obula. A až pak jsem začala zkoumat obálku. Ale nakonec jsem se rozhodla ze ji rozdělám až doma. A Aďi jsem o tom neřekla a jak bych taky mohla když jsem šla domů sama. Ji zase před školou vyzved Sebastian.
Když jsem došla domů, rychle jsem zaběhla k sobě do pokoje a celá zvědavá jsem si i s dopisem sedla ke stolu. Rozdělala jsem ho a začala číst:Ahoj Tess.
Snad ti to dojde a přečteš si to, protože si nejsem jistej jestli je tohle tvá skříňka.! :) ale chtěl bych se s tebou vidět.! :) tak mi zavolej ;) a domluvíme se a sejdem se.! Tak se měj :) s láskou Rob
Ježíši.!!! Nene.!! Rob.?!! Jo promiňte... to byl můj kluk asi před třemi lety a je dost problemovej.!! Nejprve byl fajn, pozornej, milej kluk.! A já do něj byla tak zamilovaná.!! Ale později... nevím co se s ním stalo.!! Začal krást... kouřit.!! Nechal si udělat tetování, nejakyho jejich gangu... a pak se zapletl i s drogama.!! A já se ho pak i bála, protože mě začal bít.!! Díky Adi jsem se s ním rozešla.!!
Musím jí zavolat.!!! Vzala jsem mobil a začali se mi třást ruce a měla jsem ba krajíčku.!! Vytukala jsem její číslo...
Na druhý zazvonění to vzala. "ahoj Aďo. Dneska ve škole. Po škole. " začala jsem tak trhaně, že mě Aďa nechápala.!
"Hele Tess, uklidni se a řekni mi to. Dobře.?! " snažila se mě uklidnit a hlavně že mě něco dostat.!
"no po vyučování jsem šla do skříňky a našla tam dopis.! Řekla jsem si ze si ho přečtu až doma.!!"
"a co se stalo tak strasnyho že jsi z toho úplně vedle.?! A od koho je ten dopis.? "
"ten... ten.. dopis... je.. " začala jsem koktat.!
"no.??? "
"od Roberta,!!!" vykrikla jsem.!!
"cože.?! Co ten hajzl od tebe zase chce.?! " Aďa se rozčílila.!! Ale brzy se uklidnila, aby mi řekla: "Hele zlato. Ať už ti teď napsal cokoli, tak buď v klidu. Dobře.? A zítra to proberem jo.? "
"jojo jasně. Děkuji. Tak. Ahoj"
"Ahoj"Do školy jsme žádný úkoly neměly a zítra psát taky nic nemáme. Tak jsem si vzala čokoládu, zmrzlinu, kapesníky a noťas a zapla si film.! Potřebovala jsem být sama a pořádně se vybrečet... nečekala jsem ze mě tolik sebe jeden dopis.!! No ale zas na druhou stranu víme od koho ten dopis je.!!
Usla jsem brzy. Ani jsem si dnes nepsala s Dejvem co ten asi dělá.?! A jak se má.?! Prolitlo mi hlavou než sem usla.!V noci se mi zdál strašnej sen.! A to o Robovi.!! Setkala jsem se s ním... někam jsme šli, ale někdo nás přepadl...víceméně jen mně protože to byli Robovi spojenci... nějam mě odtáhli.!! Svazali a byla jsem zavřená někde ve tmě...pak jsem jen slyšela z vedlejší místnosti jak se. Tam dohadujou co se mnou udělají.!!
Naštěstí jsem se probudila.!!! Zjistila jsem že sou teprve tři rano a tak jsem si lehla a chtěla spat... ale bála jsem se...
Tak sem jen ležela a přemýšlela až se mi oči samí zavřeli a já spala až do rána.!Dlouho jsem nepsala.!! Moc se omlouvám těm, které tato kniha baví a dočetli se až sem.!! A zároveň bych vám chtěla poděkovat :)
ČTEŠ
Láska nebo omyl.?
RomancePříběh podle skutečnosti.! Jsou zde ale zaměněny jména a jiné soukromé údaje. A jestli se chceš dozvědět víc, tak si tento příběh přečti.