Danial tinggal kat asrama. Well bila semua orang balik untuk holiday, dia belum balik lagi sbb parents dia ada kerja jadi dia balik sehari lewat so dia duduk sorang² je kat block asrama tue.
Tiba² dorm dia x de api. Blackout. Dia terkejut. Dia jengukkan kepala dia ke luar. Nak tahu dorm lain ade api ke tak.
Tiba² angin sejuk menyapa tubuhnya. Bulu roma danial berdiri. Tiba² kedengaran sayup² suara orang mengilai.
Hihihihihihihihihi
Serius Danial rasa seriau sbb orang kata klau denga mcam jauh 'benda' tu sbenarnya dekat. Habisla dia.
Untuk hilangkn rasa takut dia nyanyi lagu Bang Bang Bang by Bigbang. Boleyh pula ada orang panggil nma dia. Rasanya agak jauh.
Badan Danial dah menggigil. Then dia rasa mcam ade orang cuit dia. Dalam hati dah baca ayat² quran.
Tiba². Ada encik gula² lalu kat tingkap dormnya. Keadaan yng blackout tu buatkan keadaan lagi menyeramkan.
Lagi. Ada orang cuit dia.
"Jangan kacau aku boleyh tak?!"
"Beraninya kau."
Ada org jawab. Menggigil seluruh badan. Cuit lagi. Danial beranikan diri palingkan badan dia ke belakang.
"Allah!"
Hanya tue je yng dia mampu dia ckap sebelum dia pengsan dan dijumpai oleh pak guard di beranda dorm.
Persoalannya siapa yang alihkan dia? Dan bila Danial tanya pak guard ada x blackout semalam? Pak guarf tue ckap mana ada. Seluruh sekolah tue terang benderang je.