Inca stateam in acea pozitie, pe jos, cu picioarele ridicate din cauza faptului ca am cazut cu scaunul, aveam maneca la gura, incercand sa sterg urma sarutului lasata de acel... nici nu stiu cum sa-l numesc.
In jurul meu lumea ma privea cu doritoare, le puteam vedea dorinta din ochii aceia goi si zambetele de pe fete, se adunasera toti in jurul meu, cand sa vreau sa ma ridic, cel care m-a sarutat mai devreme s-a proptit pe muchia scaunului, acum putand sa-i vad foarte bine profilul, parul albastru inchis, aproape negru, ii cadea peste acei ochi rosii de rubin, statea cu fundul pe acea muschie, picior peste picior, si tinand mana de parca ar fi superior, avea un aer de superioritate in privire.
— Haideti baieti, mai departe, asta e al meu. spune arcuindu-si mai mult zambetul.
Prin multime se auzeau numai susoteli si injurii la adresa tipului, cateva voci chiar spuna ca tot el i-a" aranjat" cum au spus ei si pe ceilalti nou-veniti.
Am ingitit in sec la gandul ca as putea fi batjocorit astfel, sa fiu... nici nu ii pot pronunta cuvantul in gand, de catre un baiat, ideea asta ma cutremura de-a randul, simtind furnicaturi din degetele de la picioare, si pana la capatul firelor de par, am mai inghitit o data in sec, iar un strop de sudoare s-a prelins pe tampla mea, si un firicel de saliva mi-a evadat prin coltul gurii.
— Oh, deja salivezi la gandul ca eu iti voi lua virginitatea?! exclama cel de pe scaun, apropriindu-se mai mult.
Am vrut sa spun ceva, dar tot ce am putut face a fost sa deschid si sa inchid la loc gura, corzile vocale chiar nu voiau sa-si faca treaba si sa articuleze cuvintele.
Se apropria tot mai mult, simteam stomacul cum incepea sa faca tumbe, sa se miste, sa ma loveasca, uram sa am fluturasi in stomac, acel baiat, ma prinde de barbie, indreptandu-mi fata catre a lui, gata sa patrunda in lacasul meu, cand, doua maini mici si firave ma prind si ma trag printr-o gaurica intre picioarele baietilor.
Era un baiat mic de statura, avea parul blond si purta o pereche de ochelari negrii, cu lentilele mari, care ii puneau in evidenta trasaturile frumoase alte fetei.
— Hei, ne distram noi cu el! a spus cel de mai devreme.
— N-am timp, m-a trimis... cand sa-i spuna numele acelei persoane, inghite in sec, R... Regele.
La auzul acestui nume, s-a lasat linistea in toata clasa, toti se uitau la baiat ca la Dracu', oricine este acest" Rege", doar numele lui aduce groaza, dar daca cineva s-ar avea destul de rau cu el.
Baiatul m-a luat de mana si am alergat pana la capatul unor scari, acolo nu era nimeni, mi-a dat drumul si s-a sprijinit cu mainile de genunchi, respirand greu.
— Ai dat de dracu. spune el.
—Daca e legat de... clasa, cred ca ma pot muta sau...
— Nu, toata scoala e plina de gay, asa crede fiecare nou-venit, tu ai avut noroc, nu ai picat cu Regele.
CITEȘTI
Asta ar trebui sa fie scoala?!- YAOI [+18]
RandomHeavensWheel( ințelegeți la ce ma refer daca desparțiți in cuvinte) Leviathan primește o bursa la o școala renumita din țara, o problema, este in celalalt capat al țarii. In timpul mutarii la verișoara lui, care locuiește acolo, este prins intr-o s...