Capitolul 21

1.7K 155 22
                                    


                                       Sa va manance dracii si Sfanta Tuti daca nu cititi nota autorului de la final. Bine, am sunat rea sau dura? Pare rau, asta trebuia sa fie amuzanta T^T 


                                        Mi-am mutat capul pe pieptul lui, gandindu-ma la modul in care am fost refuzat cateva minute in urma. 

                                        Cu cateva tipete intr-o perna pe care am asezat-o sub capul meu, pe pieptul lui, mi-am facut curaj sa-l intreb: 

                                                — De ce nu vrei sa facem dragoste? Adica... Mai devreme ziceai ca sa facem, si acum... am spus, neindraznind sa-l privesc in ochii.

                                                — Foarte slabe sansele sa rezisti marimii mele... Avand in vedere ca ai fost violat si... Ai spus ca o facem atunci cand esti pregatit.

                                                — Dar sunt pregatit, m-am milogit, haide, Lucy, hai sa facem dragoste.

                                               — Tu nu esti sanatos, ai fost violat si acum vrei sa ai curul ciuruit din nou?!

                                               — Tu esti cel care s-a razbunat pe in violator lasandu-l violat intr-un sant!

                                          Mi-am pus mainile pe pieptul sau, ridicandu-ma putin incat sa-i ajung la barbie si sa ma milogesc din ochii.

                                                  — Te roog, daca nu facem dragoste, iti fac un oral de toata frumusetea de te aude si Sofy de acasa. 

                                                  — In viata ta, macar o banana ai luat in gura?

                                                  — Mancam si inghetatele alea lungi pe bucati, dar ce conteaza, mereu exista un inceput! am spus serios. 

                                                    — Bine, uite cum facem, o luam pe bucati, azi ceva, maine ceva, si tot asa, pana hotaram ca esti pregatit, e bine? am dat afirmativ din cap, iar el a continuat: bine, acum... s-a ridicat, asezandu-se turceste. Stai aici. 

                                           A aratat spre poala sa, iar eu m-am conformat. Imedait cum m-am asezat, mi-a desfacut slitul pantalonilor, introducandu-si mana in boxeri, presandu-si mana pe madularul meu. Am scos un" Kya" cand i-am simtit mana acolo. Ceea ce a urmat a fost parca desprins dintr-un vis, mi-a lasat boxerii si pantalonii mai jos, apucandu-l pe tot in mana, strangand putin de el, in timp ce imi tineam mainile la gura pentru a nu scoate prea multe sunete care ar putea trezi toata casa. 

                                        O stare de euforie mi-a cuprins zona inferiara la gandul ca... mana lui, mana lui chiar era pe mine! Am scos un sunet de placere in momentul in care a inceput sa-l frece. 

                                                     — E bine? am intrebat, ma descurc bine? 

                                                     — E perfect. a spus plasand un sarut pe gatul meu.

                                               ***

                                         Urmatoarea dimineata m-am trezit cu o mahmureala greu de descris in cuvinte, mi-am luat politicos" La revedere" de la familia Regelui si m-am pregatit de scoala, cel mai bine este ca astazi nu trebuia sa ma imbrac in fata, asta mai lipsea, de la mahmureala trecem la purtatul sutienului, fustei si dresurilor... alaturi de chilotii de fata. 

Asta ar trebui sa fie scoala?!- YAOI [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum