Prima zi de lucru la proiect decurge destul de bine, astazi este sambata, la inceput ma bucuram ca e sambata... apoi mi-am amintit ca trebuie sa ma intalnesc cu Sakuretto si Nagisa la biblioteca orasului. Atunci am inceput sa ma dau cu capul de perna, sa tip in perna si sa incerc sa o conving pe Sofy ca sunt bolnav... fara folos, ce fel de om opreste centrala doar ca sa vada daca vara-su' e bolnav? Si au mai fost si Mizuki si Lucifer, care au incercat sa-mi puna partea. Mizuki a venit cu o idee buna, s-o legam si sa o aruncam in dulap, dar am supus la vot si asta a cazut, apoi am hotarat sa-i spunem ca vrem sa facem un live action la un anime, a intrebat la ce anime am ales Fairy Tail... a cazut atunci cand Nagisa a venit sa mergem la biblioteca...
Si... asa am ajuns aici... la biblioteca orasului, cautand orice despre efectul etnobotanicelor asupra corpului uman... tot norocul mi se aduce mie.
Am oftat sonor si m-am intors catre cealalta masa, unde, cineva" citea de zor" o carte yaoi, de pe coperta careia am putut citi doar cuvantul" Sexual" si inca unul mai lung, dar, dupa coperta de o culoare deschisa, imi dau seama ca este aceeasi pe care au au si mama si Sofy in biblioteca.
Am luat o foaie de hartie si am scris pe ea" Buna deghizare, mister spion in misiune". Am impachetat hartia de cateva ori si am trecut pe langa acea persoana, lasandu-i biletul pe carte.
Am cautat printre rafturi pana am gasit o carte despre corpul uman, coechipierii mei luasera multe carti despre droguri si m-au pus pe mine sa le iau pe cele despre corpul uma. Cand m-am intors, ceva m-a lovit in spate, m-am intors si am observat pe podea hartia mea, am luat-o bolborosind cateva injuraturi. Am incercat sa despachetez mototolitura aceea numita hartie si am citit ce scria" Vezi ca ti se vad chilotii". Am strans hartia in pumn in timp ce sangle imi fierbea in vene, voiam sa ma duc la el, sa-i dau un pun, ceva, apoi mi-am amintit ca eu am un metru saptezeci si doi, iar el un metru opzeci si noua si merge la sala de doua ori pe saptamana... viata isi bate joc de mine, cred ca daca i-as da un pumn, abia daca l-ar gadila.
Am oftat si am scris pe alta hartie" Te astept la" S"" am procedat la fel si cu aceasta hartie, am impachetat-o si i-am lasat-o pe carte. Am asteptat la" S"... nimic, am mai asteptat, tot nimic, pana la urma, m-am hotarat sa ma intorc, acolo, alta hartie care ma loveste, o despaturesc si" Dar... Kei si Callil au primul sarut...* fata trista*". Am lasat hartia si m-am intors la el cu o fata gen" really?!" iar el... inca citea. Am scris alta hartie, pe care i-am lasat-o tot pe carte, apoi m-am dus la sectiunea" S", unde am inceput sa ma dau cu capul de rafturi.
Am facut asta pana am simtit o mana puternica pe frunte, care imi tragea capul pana la pieptul acelei persoane. Imi afund mai mult capul in camasa lui si i-o strang in pumnuleti, incepand sa-i inhalez mirosul, mirosea specific lui... a apa de colonie alaturi de mirosul de acasa. Imi pune mainile pe cap si incepe sa-mi mangaie parul.
— Esti un mare idiot.
— Am invata de la cel mai bun.
Imi da drumul din imbratisare pentru a-mi ridica capul, incat sa-l pot privi in ochii. Acei ochi negrii superbi, ce te fac sa te pierzi, in momentele in care incruntatura ii dispare de pe chip.
Isi preseaza delicat buzele peste ale mele, incepand sa le fremete intr-un sarut delicat, care incepe sa se intensifice in momentul in care patunde in lacasul meu. Limba lui imi explora fiecare particica a gurii, cautand-o pe a mea, pentru a o invita la dans, un dans erotic, pentru a stabili cine este conducatorul, dans pe care, el il domina, scotand de la amadoi gemete de placere:
— Mnm... ah... mmn
Isi creeaza drum pe soldurile mele, pana la fund, unde strange de o fesa, dupa la picioare, unde mi le ridica, pentru a le incolaci in jurul talei lui. Toate atingerile lui imi trimiteau mii si mii de fiori de placere si adrenalina prin tot corpul, imi doream mai mult, sa-l simt langa mine, sa-l ating, sa-i simt mainile stinghere pe corpul meu si limba sa o maseze pe a mea.
Mainile mele se aflau incolacite in jurul gatului sau.
Incepea sa ma impinga tot mai mult in raftul din spatele nostru, adancind tot mai mult sarutul. Saliva ne evada din colturile gurii, prelingandu-se pe barbia mea, am mai fi continuat daca raftul din spatele meu nu incepea sa se balangane.
A rupt sarutul, un firicel de saliva unindune gurile, a mai urmat un sarut scurt pe buze, dupa care am fost intrerupti de un" Kya" venind din locul unde i-am lasat pe Nagisa si Sakuretto singuri.
Am alergat spre acel loc, ajungand in cateva secunde. Nagisa era intins pe podea, in spatele unei mese, cu Sakuretto peste el.
Eram gata sa intervin, cand acesta din urma s-a ridicat, si-a bagat mainile in buzunarul pantalonilor si a plecat de acolo fara sa dea explicatii.
Vedeti, minna, cate fac eu pentru voi? Cu lacrimile dupa moartea lui Ryuga, a trecut o luna si inca plang, eu tot vin si va scriu next!
Urmatorul capitol cel mai probabil joi, cred, pentru ca o sa stau acasa, ca cercuri, asa, si... puteam sa scriu si miercurea trecuta, ca... am racit la ovare, si am stat acasa, dar... am stat sa ma uit la One Piece si... asta e.
Nu uitati, Ella va iubeste.
P.S.... Domnule cititor... Scuze ca e scurt! T^T
CITEȘTI
Asta ar trebui sa fie scoala?!- YAOI [+18]
RandomHeavensWheel( ințelegeți la ce ma refer daca desparțiți in cuvinte) Leviathan primește o bursa la o școala renumita din țara, o problema, este in celalalt capat al țarii. In timpul mutarii la verișoara lui, care locuiește acolo, este prins intr-o s...