Capitolul 20

1.6K 175 20
                                    


                              Ba, cititi si voi nota autorului, ca e import... domnule cititor, imi pale lau daca am sunat plea dula... pale lau... 


                                                 — Lucifer, cumva ai febra? Nu putem face sex, daca aud parintii tai? In plus... ai spus ca ma astepti. am spus, incepand sa tremur usor.

                                                 — Si nu te simti pregatit sa o facem acum? a spus cu un zambet in coltul gurii.

                                                — Nu! Nu pot sa o fac, simt... simt ca nu stiu nimic despre tine, Lucifer... 

                                               — Deci... daca aflii mai multe despre mine...? Putem face sex? 

                                                — Ei... pa'... cred... Poate...? 

                                                 — Atunci... ce vrei sa stii?  a intrebat in timp ce s-a asezat pe perne, cu mainile sub cap.

                                                — Tot, de ce nu semeni cu Erza, de ce parinti tai se comporta cum se comporta intocmai, cine e Lucifer Blackwing?

                                                — Lucifer Blackwing e un distrus, Safaya Lucifer, in schimb, era idealul pentru un frate mai mare, intelegi? 

                                              — Frate mai mare? am intrebat facandu-ma comod langa el. 

                                              — Cand cinci ani e o varsta mica pentru a ramane singur, la acea varsta nu stia nici ce inseamna viata si ca ar trebui sa o pretuiasca cat o mai are. a oftat, eram cu mama, tata si Kagura in masina, mergeam spre casa de la unul dintre cele mai mari supermaket-uri din oras, ne cumparasera dulciuri, si mama spunea ca va face o prajitura, eram mai mult decat fericiti, desigur, la vremea aceea ne gandeam doar la dulciuri, aveam cinci ani si cateva luni, iar Kagura avea aproape trei ani, nu ne-am gandit ca va fi ultima data cand ii vom revedea, mama avea parul lun si albastru inchis, iar tata il avea precum Kagura. Intr-o intersectie, cand am fost opriti la semafor, un tir avea viteza prea mare, nu a putut opri, astfel ca a ricosat in masina noastra, care, in acel moment a fost impinsa intr-o alta care circula regulamentar, impingand-o in alta masina, ar fi fost un accident fara victime daca tirul nu se rasturna peste noi, cat sa-i fi fost viteza nu stiu, nu m-a preocupat. Totusi, trebuia sa ma preocupe, pentru ca a fost cel din cauza caruia parintii mei si alti oameni au murit. 

                                     Puteam simti vibratiile din vocea lui, ii era foarte greu sa vorbeasca despre asta, m-am apropriat de el, facandu-ma comod langa corpul sau, pana cand, mana sa se strecura pe sub corpul meu, tragandu-ma si asezandu-ma pe pieptul sau. L-am auzit cum isi tragea nasul, ducandu-si mana la gura si incepand sa-si roada unghia. 

                                                    — In urma accidentului, Kagura a intrat in coma pentru doua luni, a ras sec, cadoul de ziua ei a fost sa afle ca parintii nostrii au murit si unchiul care trebuia sa aibe grija de noi ne-a dat spre adoptie. Am stat la orfelinat un an, nu a fost atat de rau, decat ca eu si Kagura eram in camere separate, dar ne intalneam mereu, din cauza ca a fost in coma si-a schimbat complet personalitatea, devenind foarte retrasa, nu si-a facut prieteni si venea mereu la mine sa stam impreuna. Dupa doua luni de la sosirea noastra, au venit scorpiile, surori, cea mare deja avea un copil, dar auzise ca va castiga popularitate daca va avea doi, dar nu mai putea face copii, iar sora sa mai mica a avut un chist ovalar si a trebuit sa ia anticonceptionale, asa ca s-au dus sansele de a face un copil, ne-au gasit pe mine si Kagura pentru ca eram singurii frati de acolo, mai era si o pereche de gemeni, dar se gandeau la chestii prostesti gen" Daca o sa-i incurcam?". Normal ca nu am acceptat, am spus ca nu plecam, asa ca au plecat la altul, cred ca au gasit pe cineva, pentru ca, nu am mai auzit nimic despre ele pentru un an, cand s-au intors, si le-au oferit asistentilor o suma imensa de bani, asa am ajuns eu sa-i fiu frate Erzei si Kagura sa-mi fie verisoara. 

Asta ar trebui sa fie scoala?!- YAOI [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum