Capitolul 17

2K 195 24
                                    



                                   — Deci, Levy, sa continuam cu turul casei, adica, eu eram la Sofy acasa de cel putin trei ori pe zi, sa nu mai povestim  si de datile cand dormeam impreuna. spune Erza tarandu-ma pana la etaj. 

                           Scara ce ducea spre etaj era fix langa sufragerie, o scara cu plan intermediar, de culoarea ciresului. Scara nu semana cu ce-mi imaginasem eu, nu se aflau geamuri, iar pe pereti se aflau lustre permanent aprinse, iar pe planul intermediar, la fel ca pe holul principal era asezata o masuta cu o veioza cu modele aurii. 

                          Nu ma asteptam la asta, nu tu portrete de familie, nu tu capete de animale sau chestii sadice sau macabre ca in casa familiei Adams, iar Kagura, o fujoshi obsedata de k-pop si k-drama si de aceiasi actori ca si Sofy, parintii lui Lucy extrem de perfecti, mama fara riduri, fara cosuri, fara botox, o femeie frumoasa, tatal... tatal cliseatic, putin misogin atunci cand fiica sa invita un baiat acasa, desi cred ca ar trebui sa-si faca mai multe griji pentru fiul sau decat pentru fiica sa. 

                          Am urcat pana la primul etaj, spre deosebire de holul principal, acesta era mult mai scurt, de forma unui dreptunghi, scara aflandu-se pe lungime, iar alte patru usi erau dispuse cate una pe latime si una pe lungime, intre latimea din dreapta noastra si lungimea paralela cu noi se afla o alta masuta, cu o alta vaza asezata, deasupra  noastra aflandu-se si un candelabru cu modele antice.

                                   — Deci, dragul meu Levy, aici este marea majoritate a dormitoarelor, probabil si locul unde iti vei petrece cateva nopti, kya, a scos un tipat mic, dupa care un chocot subtil. Prima este camera lui Lucy, langa ea este debaraua, apoi vine o camera nelocuita, o pastram pentru oaspeti, si, desigur, un dressing, special al lui Lucy, o sa te readuc aici imediat cum terminam turul. 

                          Am urcat la urmatorul etaj, de data aceasta, pe planul intermediar se afla o masuta pe care era asezata o vaza cu trandafiri. Etajul  era de forma unui patrat, cate doua incaperi pe fiecare latura. 

                                  — Aici se afla camera mea, a lui Kagura, dressing-ul meu, o alta debara unde ii place lui Lucy enorm sa stea, dressing-ul lui Kagura si o incapere unde nimeni altcineva decat Kagura pune piciorul, acolo se afla un altar dedicat lui Lee Jong Suk si Kim Woo Bin, recomand sa nu intrii niciodata acolo, de regula acolo scrie fanfiction-urile cu cei doi actori coreeni sau cu Go Nam Soon si Park Heung Soo, sau, unde scrie povesti yaoi si le trimite la edituri, cum ar fi" Moon Light" si" Suicide Attempt"...

                                  — Stai, stai, stai, ea a scris" Suicide attempt"?! am intrerupt-o, iar inclinarea capului ei in semn afirmativ mi-a dat permisiunea sa continui, mama e obsedata de cartea aia, si mi-a dat-o sa o citesc acum un an, spera ca" o sa se prinda ceva yaoi si de tine si poate te faci si tu, bisexual macar, daca nu gay". 

                           " Suicide Attempt" este despre un baiat al carui vis i-a fost distrus in urma unui accident de masina, unde parintii i-au murit, avand saptesprezece ani a fost plasat in grija surorii mamei, in celalalt colt al orasului, obligat sa faca naveta la un liceu mediocru, aflandu-se in cea mai slaba clasa. Chiar atunci  este transferat in scoala un elev cu probleme psihice. Povestea este foarte frumoasa, de la abia cateva priviri la ascultarea la tabla la salvarea unuia altuia de la bataia pe care urma sa o ia de la o banda din zona liceului, la bromance, si la a gandi din perspectiva unui peroane care vede lumea cum este ea cu adevarat. Cartea, ce-i drept, are un final trist, cand cei doi baieti isi pun capat zilelor, unul ajunge sa-si intalneasca parintii pe lumea de dincolo, iar celalalt ajunge sa vada lumea prin ochii cuiva care chiar se lasa pacalit de toate aceste minciuni frumoase, pentru ca, la final, sa fie fericiti pe lumea de dincolo. 

Asta ar trebui sa fie scoala?!- YAOI [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum