Ma aflam pe acoperisul scolii, savurand un suc cu pai Tedy in momentul in care o limuzina a debarcat in fata liceului.
Ma uitam la aceasta cu paiul inca in gura si gandindu-ma la incomoditatea sutienului pe care am fost fortat sa il imbrac pe sub bluza, si, sa fiu sincer, nu mi-au dat o marime potrivita. Imediat mi-am plimbat ochii peste restul elevilor ce se aflau pe acoperis, sa fiu sincer, chiar m-am obijnuit ca tot acoperisul sa fie plin de baieti, dar, acum, cu toate" fetele" ma face sa ma simt ca am gresit scoala. Majoritatea se uitaiu pe furis la limuzina, avand in privire cuburi de gheata, acompaniati de umbra unei incruntaturi.
M-am intors spre limuzina, a carei usa din spate a fost deschisa de un valet, pe acolo iesind un domn, daca il pot numi asa, ce avea uniforma similara cu cea de la o scoala cunoscuta din tara, singurul lucru ce se mai putea distinge la el, in afara faptului ca avea parul alb ca zapada, era corpul bine lucrat, ce se putea distinge si prin materialul uniformaei. Uniforma era formata simplu, dintr-un costum negru, pantalonii negri cadeau perfect pe manechin, ca si cum ar fi fost creati special pentru un anumit numar, sau pentru o anumita persoana, o vesta neagra peste o camasa alba se mai puteau vedea ascunse dupa sacoul negru, sacou, in nou, croit special pentru o persoana.
Din partea cealalta a limuzinei a iesit un barbat trecut de varsta mijlocie, cu parul deja incaruntit, in punctul zero al crestetului zarindu-se o urma de chelie acoperita aproape perfect, dar totusi elegant, purta un costum simplu, dupa ultima moda. Amandoi emanau un aer elegant.
M-am intors spre ceilalti elevi , a caror expresii nu s-au schimbat, e clar ca nu sunt prea bine vazuti pe aici.
***
— Cum or putea oamenii sa mearga in chestiile astea?! spune profu'... profa' de bio in timp ce incerca sa mearga pe tocuri de zece centimetri. Prea bine, copii, se pare ca va trebui sa suportam chinul acesta pentru doua saptamani, deci, va trebui sa ma stapanesc, mai ales ca nu suport sa port incaltaminte, da' mite tocuri?! Acum... s-a intros spre noi cu o fata umbrita de breton, sa nu dea Sfantu' sa ma enerveze vr-unul din voi atunci cand vor veni neghiobii aia sa inspecteze scoala, daca se intampla... expresia i s-a transformat intr-una desprinsa din filmele horror, va voi folosi pe post de tinte la poligon, si in caz de orice va arunc lesurile intr-o rapa ca mai apoi sa arunc pamant peste ele.
A fost singurul instructaj facut de proful acum profa de bio, care ne-a spus subtil ca este un mare fan al filmelor horror si un adevarat gen yandere.
Ma indreptam spre sala de clasa, cand in fata mea a aparut un baiat cu parul brunet, imbracata in uniforma fetelor, dar fara peruca, aceasta era tinuta la inaltime, de catre un baiat mai inalt, cu parul blond bogat.
— La naiba, da-mi peruca, trebuie sa duc aceste hartii inspectorilor, e de datoria mea ca presedinte al consiliului elevilor!
— Stai atat de mult acolo, incat ma neglijezi, spune blondul, apucandu-l pe cel mic de upa solduri, intre consiliul elevilor si slujba part-time nu mai avem loc de noi.
Am plecat in graba, la gandul ca m-ar putea vedea si le-as strica toata intimitatea. Imediat cum am iesit de pe coridor, am inceput sa ma gandesc cum de m-am schimbat atat de mult de cand am ajuns la aceasta scoala, la inceput, astfel de gesturi intre barbati ma faceau sa rosesc instant si sa simt cum incep sa ma intaresc, iar acum, privindu-le nu ma mai inrosesc atat de tare, decat daca nu ma gandesc la avansurile lui Lucifer... totusi...
Eram pierdut in ganduri, cand ceva puternic ma ia pe sus pana in baia baietilor. In momentul in care inca eram carat spre baie ,am simtit mirosul incomfundabil de colonie al lui Lucifer, acompaniat de un miros subtil de suc Tedy pe care Mizuki l-a aruncat spre el intr- o bataie ce nu-si avea rostul. Am intrat amandoi in prima cabina a baii.
Imediat cum usa cabinei s-a incuiat, buzele sale le-au gasit pe ale mele, urmand un sarut pasional ce-mi trimitea fiori prin tot corpul. Incepeam sa tremur sub greutatea lui, agatandu-ma de camsa lui, in incercarea de a gasi ceva stabiliate in momentul in care limba lui umeda si fierbinte a intrat in cavitatea mea bucala. Am mai fost sarutat la viata mea doar de o fata, intr-o prostie de invarte sticla la care a trebuit sa particip dupa ce am pierdut un pariu cu un coleg legat de un anime hentai care mi-a sarit din lista, desi nu tin minte emotiile. Doar saruturile lui Lucifer, modul lui de a saruta te trimite pe o alta planeta, pe o pajiste plina cu flori, sub lumina calda a soarelui ce-ti mangaie fata, corpul si totul.
Mainile lui imi verifica fiecare coltsor al corpului, pana ajunge la una din fese, de care strange usor si foarte placut. In acel moment il simteam mare si tare, apasandu-mi burta. Incepea sa coboare cu sarutarile pe dunga barbiei, cand usa baii s-a trantit de perete cu putere.
Ce faceti, puiti? V-a placut capitolul? Vroiam sa mai scriu si cine a intrat in baie, da' mami striga la mine sa termin mai repede, ca vine o furtuna. Asa, ca... SUSPAAAANS.
Stiam ca mai vreau sa scri uceva... Am... O sa im i amintesc eu si poate editez.
Ella va iubeste ^-^
CITEȘTI
Asta ar trebui sa fie scoala?!- YAOI [+18]
RandomHeavensWheel( ințelegeți la ce ma refer daca desparțiți in cuvinte) Leviathan primește o bursa la o școala renumita din țara, o problema, este in celalalt capat al țarii. In timpul mutarii la verișoara lui, care locuiește acolo, este prins intr-o s...