db 1cbas htded mjyy/'/' nbhi 9svvgh
Am lasat-o pe vara-mea de un an juma' sa scrie, chiar nu m-am putut abtine, voiam sa o pun sa scrie la final, da' ma gandeam ca nu mai apuca.
Abia am dormit noaptea trecuta, Lucy a trebuit sa plece acasa, sa nu starneasca banuiala tutorilor, avand in vedere ca au devenit suspiciosi in leguta cu" De ce dispare?"" Cand mai sta pe acasa?"" Nu are scoala, atunci de ce nu e acasa?" daca nu era Erza, probabil il chestionau pana la oase, roscata le-a spus ca" Doar sta cu Mizuki, il stiti, e baiatul ala cu ochelarii, ala dragut care a mai venit in vizita."" Ow, blondutul, credeam ca roscatul"" Cam prea idiot roscatul"" E ruda cu Sofia, la ce te asteptai?!"
Atunci cand Erza ne povestea asta aproape ca a daramat cate ceva din vitrina atunci cand a trantit usa, s-a asezat la masa langa noi trei si si-a turnat o cana plina de cafea, fara zahar, iar Sofy nu pune macar o lingurita de zahar." Sofia, te rog din toata inima, toarna-mi cafeaua asta in cap sa-mi friga dracului nervii", iar dupa ce ne-a povestit cele intamplate acasa" Daca ma provoaca, jur ca le dau foc... nu, il omor pe Ryuga ca sa nu mai aiba cu cine ma marita, ii dau dracului pe toti si merg in inchisoare!".
Toata noaptea am dormit cel mult cinci ore, si alea cu chiu cu vai, toata noaptea m-am gandit la ce se va intampla cand eu si Lucy vom face dragoste, o sa doara? Nu o sa doara? O sa adorm cu sperma lui in mine, sau o sa fac dus, ceva, o sa trebuiasca sa-i fac oral? O sa-mi faca el mie? Cine o sa cumpere lubrifiantul? Care tip de seme este? Daca este seme sadist?! Daca o sa bage patru degete in mine?! Patru!
Pe la sapte dimineata, nemaisuportand modul in care eram ros pe interior, am apucat telefonul, cautand un numar— atunci cand salvez un numar de telefon, nu ii pun nume, doar initialele personei respective— am cautat direct la" M" si am apasat pe cel cautat. Persoana in cauza a raspuns dupa al doi-lea ton:
— Vrea si copilul sa se bucure cat mai are somnul, ca in cateva zile se redeschide scoala, si tu?! Ce dracu ai lla ora asta?
— Mizuki, tu ai istorie in scoala asta, am nevoie de ajutooor, am spus miorlait, aseara am stabilit cu Lucy sa facem dragoste in seara asta si nu stiu ce sa fac!
— Spune-i ca nu vrei sa o faceti.
— Eu vreau sa o facem, dar... nu stiu ce trebuie sa fac.
— Nimic, lasa-te ghidat de sentimente, de pofta, dorinta, de Lucifer. O sa vezi ca e bine.
— Multumesc Mizuki, pot sa... te intreb de unde stii?
— Pa' la cei 17 ani jumate ai mei, sunt inca virgin, si dupa doi ani intr-o scoala plina de gay, asa ca m-am documentat, am cautat pe net, am intrebat si uke si seme cum s-au simtit.
— Wow...
— Da, am avut o perioada cand umbam cu lacat la lenjeria intima.
Am mai vorbit cu Mikuzi ceva timp, dupa care, m-am gadit la cine altcineva ma poate ajuta, cineva cu care sa pot vorbi fata in fata, cine alticneva decat nebunia sub forma unei tornade roscate, cu parul pana la glezne, marea fujoshi, care imi este si verisoara, Sofia Heavenswheel.
CITEȘTI
Asta ar trebui sa fie scoala?!- YAOI [+18]
RandomHeavensWheel( ințelegeți la ce ma refer daca desparțiți in cuvinte) Leviathan primește o bursa la o școala renumita din țara, o problema, este in celalalt capat al țarii. In timpul mutarii la verișoara lui, care locuiește acolo, este prins intr-o s...