Ma uitam cand la Lucifer, cand la inspectorul, abia—am—aflat—ca—il—cheama—Ryuga care s-a asezat in fata mea, intre Erza si mama celor doi.
Am cautat pe sub masa mana Regelui, pe care am apucat-o strans, nu imi placea deloc de acest inspector, iar acum este si logodnicul surorii... prietenului meu. Pe langa asta, ceva din aura lui nu iti dadea pace, iti ridica parul de pe spate, si nu in modul badass in care o facea Ryuga din Beyblade, nu, acesta are ceva in privire ce iti spune" Vreau sa-ti fac felul", iar celalalt Ryuga avea" Daca ma calci pe nervi, esti mort". E complet diferit.
M-am mai linistit in momentul in care mana mea a facut contact cu palma mare si calda a lui Lucifer, era placut sa ai pe cineva alaturi intr-o casa straina, cu doi oameni posibil total sariti, pe post de parinti si un inspector care aproape ca a violat pe cineva in baie si acum e logodnicul directoarei.
Pe parcursul restului de conversatie, acel inspector mi-a acordat cateva priviri fugare, iar eu am inceput sa-i strang mai tare mana celui de langa mine.
Cand a sosit momentul sa ne ridicam pentru a merge la masa propriu-zisa, Lucifer mi-a dat drumul la mana inainte de a ne ridica si aporni spre masa mare dintr-o camera alaturata bucatariei.
Masa a decurs fara multe alte intamplari, decat una, privind vestimentatia Erzei, si ca unde vor organiza nunta, discutii, la care, desigur, Erza reprosa ca nu se va marita.
— Stii cate fete vor sa fie in pielea ta?! rebufneste mama acesteia.
— Cum am mai spus, vor sa fie in pielea mea, toate fetele a caror prima iubire nu a fost gay!
— Daca te mai aud vorbind despre acei neandertalieni cu care ai fost in liceu, te incui in camera si nu te mai las sa iesi pana nu te mariti!
— Unul dintre ei are un doctorat si in prezent este profesor de biologie, iar cealalta este avocat public, daca erau neandertalieni nu ajungeau unde sunt!
Sunetele incepeau sa atinga note inalte, moment in care, sunteul unui cutit imfipt in masa ne-a facut pe toti sa ne intoarcem spre Kagura care tocmai se ridica de la masa.
— Ma bucur ca ati ales sa va dati arama pe fata in fata rudelor celor pe care ii barfiti, acum, va rog sa ma scuzati, trebuie sa termin un manuscris pentru editura.
Parintii palira si se calmara, intorcandu-se la farfuriile lor, in timp ce inspectorul—Ryuga—logodnicul Erzei s-a intors spre mine, facand o afirmatie infima pentru restul persoanelor de la masa, dar extrema pentru mine:
— Imi pari foarte cunoscut, ne-am mai intalnit undeva?
" Da-te dracu, da-te dracu, sa te ia dracu" Imi repetam in continuu, voiam sa uit de prezenta lui acolo, voiam sa cred ca nu e, acum, trebuie sa ma uit la el, sa-i raspund. Am inghitit in sec, ridicandu-mi usor privirea catre el.
CITEȘTI
Asta ar trebui sa fie scoala?!- YAOI [+18]
RandomHeavensWheel( ințelegeți la ce ma refer daca desparțiți in cuvinte) Leviathan primește o bursa la o școala renumita din țara, o problema, este in celalalt capat al țarii. In timpul mutarii la verișoara lui, care locuiește acolo, este prins intr-o s...