Primul anuntel din aceasta carte

3.3K 186 15
                                    


                        Etto... minna-san...* ii impreuneaza palmele deasupra capului* Gomenasai! 

                       N-am mai postat de...* numara pe degete* Ei, mult timp, nu am stat sa numar. Si am un motiv bun... s-a stricat laptop-ul pam pam pam, pe tel nu am wattpad si  nu il pot descarca pentru ca nu am memorie, si oricum, nu pot sta pe telefon sa scriu, pot sa ma uit la beyblade* incepe sa planga* pe tel, dar de scris nada, si la mesaje, nu suport sa scriu pe telefon sau tableta, pot scrie pe restul foarte bine, dar pe telefon si tableta nu pot, deci nu pot. Iar de pe calculator... acesta e in camera lui mami, c are e in partea opusa a casei cu camera mea, deci... oricum, nu pot scrie nici de pe el din cauza asta, ca e in camera lu' mami si il impart cu sora-mea mai mica, care are si ea wattpad, deci... 

                          Patea buna e ca saptamana asta, cel mai probabil, ducem laptop-ul la reparat si, daca nu dau in depresie de pe urma mortii lui Ryuga, atunci va pun next cel mai probabil de Pasti sau dupa. 

                        ( Atentie spoiler din Metal Fight Beyblade, cititi pe prorpria raspundere)   

                       Da, citira-ti bine, moare Ryuga, am stat mai mult de o luna sa ma uit la Metal Fight Beyblade 4 D( Fury tradus in engleza, cel care urmeaza dupa Masters/ Explosion( in japoneza)) si la final a murit Ryuga... mda... si ghiciti ce, se intorce... dupa Metal Fight Beyblade Zero-G( Shogun  steel), sezon care, nu mai apare! Baga direct Burst-ul! Care nu are nici macar o legatura cu seria Metal Saga( Metal Fight)!


                           Sper sa intelegeti domnilor/ doamnelor cititori/ cititoare( in caz ca sunt si baeti care imi citesc cartea) 

                         O sa revin cu povestea, plus ca... m-am hotarat sa ma apuc serios de ea... dupa, sa editez ce e de editat... si poate... o sa o public, cine stie. 

                         Ella va iubeste. 

Asta ar trebui sa fie scoala?!- YAOI [+18]Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum