Mainile incepusera sa-mi tremure pe bucata de hartie pe care tocmai o citisem. Ochii mi s-au impaienjenit de lacrimi si am simtit cum pamantul imi fuge de sub picioare, intr-un final, fundul meu prabusindu-se pe gresia crem din bucatarie. Am lasat scrisoarea sa cada pe langa mine, in timp ce mi-am dus mana la gura, lasand lacrimile sa-mi curga siroaie pe obraji. Am luat inca o data scrisoare si am citit randurile, inca nevenindu-mi sa cred ce se afla intiparit acolo.
— A venit scrisoarea? vocea ingrijorata si entuziasmata a iubitei mele verisoare fu' auzita in intreaga bucatarie.
Mi-am intors capul spre ea, dandu-i scrisoarea si facandu-i semn sa o citeasca. Si-a dat o suvita rebela de dupa ureche, apoi si-a dres vocea, si a inceput sa-mi inunde urechea cu frazele din scrisoare:
—" Catre Leviathan Heavenswheel, din partea Facultatii de drept si stiinte juridice, in baza aptitudinilor de care ati dat dovada, va informam, cu cea mai mare stima din lume, ca, multumita punctajului maxim, ati fost ales pentru a studia alaturi de cei alti elevi exceptionali din tara, in cadrul universitatii"! ultima propozitie a spus-o mai mult tipand. Levy, e minunat! Sunt asa mandra!
Stomacul imi face tumbe, iar ochii nu puteau sa mi se opreasca din varsat lacrimi de fericire.
Prima data am aflat ca festivitatea de inghidere a anului scolar are loc la doua, apoi ca Lucifer vine acasa peste doua zile, si acum asta, inima imi trepida de bucurie.
In timp ce Sofy ma tinea in brate si ma felicita pentru ca am ajuns atat de departe, si-a aruncat ochii peste ceas— avea niste briose la cuptor— si in clipa urmatoare a inceput sa strige la mine:
— Esti idiot?! Nu vezi cat e ceasul?! Stii cat iti ia sa te pregatesti?!
— Da, jumatate de ora, nu ca tie. o tachinez, facandu-mi drum spre camera mea, pentru a-mi alege hainele si a-mi lua un prosop pentru baie.
— Unde dracu stai tu juma' de ora?! s-au auzit tipetele ei de la parter.
Inainte sa ma duc la baie, mi-am luat IPhone-ul de la incarcat, in timp ce imi luam avant sa ma arunc pe pat. Am intrat in mesagerie, incepand sa citesc sirul de mesaje de la Lucy— i-am spus ca a venit scrisoarea de la facultate inainte sa bag telefonul la incarcat.
Luvy:" Ai citit? 12:20
Ce scrie? 12:21
Ha, ma, zi, ce scrie? 12:22
Cat iti ia sa citesti o scrisoare?! 12:24
Astia au fost prosti si te-au respins, nu? 12:25
D-asta nu zici nimic? 12:25
Sper ca nu te-ai sinucis pentru ca nu te-au primit! 12:26
DACA INCERCI SA TE SINUCIZI, VIN DUPA TINE IN RAI SI TE TRAG IN IAD! 12:26
CITEȘTI
Asta ar trebui sa fie scoala?!- YAOI [+18]
De TodoHeavensWheel( ințelegeți la ce ma refer daca desparțiți in cuvinte) Leviathan primește o bursa la o școala renumita din țara, o problema, este in celalalt capat al țarii. In timpul mutarii la verișoara lui, care locuiește acolo, este prins intr-o s...