5.bölüm✌️• Ali MERTOĞLU •
Insanların ne düşündüğü ya da ne hissettikleri genel de benim için önemli olmazdı. Ben keyif aldıysam , benim istediklerim olmuşsa yeterliydi. Bu bencillik olabilirdi insanlar için ama mutluluk kavramının anlamını bilmeyen 5 yaşındaki çocuk öğretmişti bunu bana. Babamın tuttuğunu bilerek bindiğim bisikletten düştüğüm de ilk güvensizliğimi kazanmıştım. Sonrası zaten ardı arkası kesilmeyen olaylardı. Şimdiyse eski bir arkadaş vardı posta konulan. Peki Umrumda mıydı ? Degildi. Ben , beni diken insanlara tekrar bi şans vermezdim. Katı kurallıyımdır. Son lafımdan sonra zaten olanlar olmuştu. Güya erkeklik gösterisi yapacaktı Selim ben Çirkin in yanında. Sonuç onun için hüsran her zaman oldugu gibi.! O böyle çok şeyini kaybedecekti aynı benim kaybettiğim gibi.!
"Ali!"
Yeni girdiğim odamın kapısını açık unuttuğumdan içeri bir anda babam girdi. O da ayrı bir bedel dertlerindeydi ya neyse..
"Evet!"
"Biz güneş , halan , amcan dag evine gidiyoruz yarın sabah güneş in biraz doga havasına ihtiyaçı var. Kızlar sen ve savaş burda kalıcaksınız okul var."
"Tamam"
Kısa kesip çıkmasını bekliyordum. Onu dinleyecek bi kafa da değildim malum. Hoş ben babamın bana bedel ödetmekten başka bişeydinlettigi yok. O da benim onayımı bekler gibi çıktı odadan. Gömleğimin üç düğmesini açıp yüz üstü yatağa attım kendimi.. Şuanlık acısız tek şekil o görünüyordu...
~~~~~~~~☆~~~~~~~~
Kapımın pat diye açılmasıyla bende gözlerimi yeni güne açmış oldum. Lanet olsun ki küçük seslerden uyanan biriydim. Tabi Kapım büyük gürültüyle açıldı. Kalkmasam ayıp olurdu.
"Kahvaltıya inmiyorum Nata!Şimdi defol!"
Dersim öğleden sonraydı. Öyle olmasa da girmiyordum ya neyse. Hizmetçi kızlardan bana takık olan Nata'yı göndermekte kararlıydım.
"Seni yalancı! Nata değilim ben. Hemen kalk!"
Çirkinin cirlayan sesi kulaklarımı tırmalamış,uykumun içine etmişti. Sinirle yataktan doğruldum. Şu an bu öfke ile odayı yakıp,küle çevirebilirdim. İçinde yanansa sadece Çirkin ördek yavrusu olurdu.
"Selin sabah sabah benimi deniyorusun? Ne var?"
Üstünde okul forması elleri belinde, mahalle kadınlarını andiryordu. "Dün akşam söylediklerin beni sabah sabah karışına dikmiş olmasın?"
"Beni ilgilendirmeyen meseleler için rahatsızlık etme dicem ama senin varlığın bi rahatsızlık!"
"Ali düzelt şu işi artık !"
"Düzeltmem gereken bişey yok. Defol odamdan.!"
Tekrar yatağa yatıp sırtımı çirkine döndüm. Şurda mutlu olarak yaptıgım tek şey uyku ydu. Onda da rahatlık yoktu. Zaten bu kız oldugu süre boyunca rahat bi günüm olmadı .
"Aaa sen beni na kadar zor bi duruma soktuğunun farkında degil misin hala ?"
"Insanın benim gibi sevgilisinin olması ne zamandan beri zor bi durum oldu? Üstelik senin benden bi tane daha bulma lüksün bile yok.!"
Şen kahkahası odada duyuldu. Bu kız eve geldiğinden beri uyku haram olmuştu. Abi rahat verin ya. Bir rahat bırakın da siz de rahatlayın ben de.
"Senden isteyen kim ya? Seninle sevgili olacağıma kurbayi öpen prenses olmayı tercih ederim."
"Git o zaman bir kurbağa ile sevgili ol. Beni de rahat bırak."
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah YAKAMOZ
Fanfiction⚫️ Siyah YAKAMOZ Sekiz yaşında anneden ayrılan, on sekiz yaşına gelene kadar kendi ayakları üstünde durmaya çabalayan, hayatın silesini yiyen bir kız Selin. zeytin karası gözleri , minik burnu, kırmızı eşit dolgunta dudaklarıyla bütün erkeklerin göz...