SİYAH YAKAMOZ
7.Bölüm
Selin YILMAZ dan devam...
Korku... Ödümüzü koparan,sesimizi soluğumuzu kesen,hatta bazen bu illet yüzünden altimiza kaçırdığımız olmuştur. Her insan farklı tepkiler verirken ben korkunun inine gelmiş, ondan acıma bekliyordum. Hey ne yapayım? Anlattıkları efsaneler kelime kelime hafızamda yer edinmişti. Gözümün önüne gelmeside cabasıydı. Yeni doğmuş bebek gibi altıma doldurmak üzereydim. Nazlı! Hayin kuzenim odasında olsaydı eğer şu an burada yalvarır konuma düşmezdim.
"Çirkin! Sen ne dediğinin farkında mısın? Tamam anladık ev boş falan da..."
Konuşmayı çektiği tarafı fark edince bütün bedenimi sıcaklık kapladı. Hasta oluyorum sanırım. Ya da utançtan geberme yolundaydım. "Hayır... Hayır! O anlamda değil seni sapık herif. Sadece yanında uyumak istiyorum. Aynı yatakta ama ayrı köşelerinde." Utancın verdiği saçmalıkla hareket etmek berbattı. En kötüsüde Ali denen çakma memoli kılıklı adama dert anlatmaktı. Ama nerde... anlamamak konusunda ısrarcıydı.
"Odana git çirkin. Beni de rahat bırak."
"Ya korktuğumun farkında değilmişsin gibi yapmasana. Hem sizin yüzünüzden bu haldeydim hatırlatırım. "
"Seni zorladığımızı hatırlamıyorum." Haklıydı. Zorla oturmamışlardı ya koltuğa. Ee şimdi ne diyeceğim? Odamda yatmam imkansız. Burada yatmam daha çok imkansız duruyor.
"Ölürsün dimi!"
Kaşlarımı çatıp suratımı büzüştürdüm ve ona baktım. Insan da biraz acıma olur hadi acımadın az iyi niyetli ol.! Ama nerdeee, bana öyle biri düşücek gülerim.!
"Ne?"
"Az insan olsan ölücen dimi ? Çünkü Azrail le anlaşman öyle.! Az iyilik yaptın mı gidersin mazallah!"
"Yine başladın sen bol konuşmaya. Git kendi O'dan da gevezelik yap uykum var benim.!"
"Iyi be giderim.!"
"Ha bu arada senin O'dan da ayna var mıydı ?"
Konudan konuya atlamasıyla bi sinirlensem de konunun nereye gelicegini bilmediğimden şaşkın bakışlarımı ona yönlendirip soruyu cevapladım..
"Varr. Niye?"
"Dikkat et gece aynalara bakma birini görürsün falan"
Sinirle altın sarısı tokmağı çevirdim ve odadan çıktım. Allah'ım sen Ali yi beni sinir etsin, deli falan olayım mi diye gönderdin ? Adam beni sinir etmekten başka bir halta yaramıyor. Odanda ayna varmıymış,yok dikkat ette birini görme falan. Lan ben senden daha kötü mahlukatta kimi göreceğim ki? Ha seni görmüşüm,ha atmadan çıkan beyaz tenli, siyah saçlı hayaleti. Du bir dakika o televizyondan mı çıkıyordu? Bende korkudan devreler yandı heralde. Düzgün düşünemiyorum.
Saten örtüyü üstüme çekerken gözüm gözüm gecenin karanlığınin aynaya yansımasına kaydı. Ups... kendi kendimi korkutan ilk kişi olarak tarihe altın harflerle yazıldığım an bu an olmalıydı. Zira çok pis korkudan yatağa iyice gömülecektim. Lanet olsun ç*ş*min gelme zamanımıydı şimdi?
Kapının dışından gelen tıkırtılarla başım otomatikmen kapıya döndü. Pikeyi dişlemekten yırtacaktım nerdeyse. Allah'ım sana geliyorum... Birazdan boğazımdan kesilerek ölecektim. Bir gerilim müziği eksik yani kalbimi daha fazla hızlandırmak için.
"Sakın ol sakın ol selin.!"
Kendime defalarca telkin verip dış sesimin iç sesimi susturmasını diledim zira şu an iç sesimin yazdığı senaryoları düşünmeye ya da dinlemeye devam edersem kendi cinayet flim mimi çekecektim.
Aynanın yanındaki saate gözüm kaydığın da dakikaların geçmemesi bir yana hala kapının dışından sesler de geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Siyah YAKAMOZ
Hayran Kurgu⚫️ Siyah YAKAMOZ Sekiz yaşında anneden ayrılan, on sekiz yaşına gelene kadar kendi ayakları üstünde durmaya çabalayan, hayatın silesini yiyen bir kız Selin. zeytin karası gözleri , minik burnu, kırmızı eşit dolgunta dudaklarıyla bütün erkeklerin göz...