Ontvoerde Liefde "deel 1"

1K 27 1
                                    

Personen:
Lamyae (19), Marwa (19), Laila (17), Samia (20), Wail (20) en later nog meer.

Lamyae:
Pff, weer vroeg opstaan, school werken enzo, helemaal geen zin in dus. Ik sta op en kijk gelijk op m'n telefoon. Jaja 3 gemiste oproepen van Marwa. Marwa is m'n vriendin, ik ken der al sinds de basisschool en zo zijn we samen opgegroeid. Ik ben van school verwisseld door "omstandigheden" en ik kom met haar in de klas, zij is dus ook 1 van de weinige personen die ik vertrouw. Ze is echt een jongensgek, wat ik totaaaal niet ben. Ik bel Marwa terug en ze neemt gelijk op.
Marwa:Heeeyy schat, waar blijf je over 10 minuten begint de les ?
Ik: Neee dat meen je niet, gelijk te laat op de eerste dag shiittt!
Marwa: Maak je niet druk joh, doe nou maar snel is geen probleempje voor de eerste keer.
Ik: Jaa dat hoop ik dan maar, ik ga me snel klaar maken ik zie je zo lieverd.
Marwa: is goedjesss schat!
Ik loop met moeite naar de badkamer en begin te douchen en omkleden. Als ik in m'n kamer ben doe ik mijn hoofddoek op en loop ik naar snel naar buiten. Ik stap in m'n auto en rijd haastig naar school. "Tazzz, ook dat nog. Niet eens parkeerplaats ofzo! Vandaag gaat letterlijk alles fout!" Na 10 minuten zoeken, vind ik er eindelijk eentje. Wanneer ik op school aankom loop ik naar m'n les.
Leraar: Goeiemorgen, waar kom jij vandaan nieuweling? Goede start hoor!
Ik: Goeiemorgen meneer, ik heb me helaas verslapen, wat natuurlijk heel dom van me is.
Leraar: Nou aangezien het toch je eerste dag is, maakt het niet uit. Maar laat het de volgende keer niet weer gebeuren meid!
Ik: Ja tuurlijk meneer, dankuwel!
Ik kijk naar Marwa die al staat te zwaaien en springen van blijheid. "LAMYAEEEE!!" Roept ze. "HALLOOOTJESS ZINE INOUU" beantwoord ik. Ik neem plaats naast Marwa en staar naar de mensjes om me heen. Ik voel me helemaal aangekeken waardoor ik erg rood word😳 Wanneer de les is afgelopen is er gelijk pauze. Ik ga aan een tafel zitten met Marwa en we beginnen al snel over van alles te praten.
Ik: Zozo Marwa, naar wie zit je zo aandachtig te staren
Marwa: Naar wie denk jezelf?! Kijk hoe knap hij is joh!
Ik: Nahh, je moet niet zo snel iedereen beoordelen gek, misschien heeft hij wel een afschuwelijke innerlijk..
Marwa: Nee tuurlijk niet, ik weet wat ik doe meidd
De jongen stapt op Marwa af met een groepje jongens.

Ontvoerde LiefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu