Lamyae:
Na een lange dag op school loop ik naar m'n auto. Ik kom een raar meisje tegen die me nog al vreemd aankijkt. Ze lijkt me best een leuke meid. Wanneer ik bij m'n auto sta, zie ik weer die gast van in de pauze.
Hij: Hallootjes madame, zin in iets leuks?
Ik: Sorry, ken ik je ergens van?
Hij: Nee daarom juist! Dan kunnen we elkaar leren kennen.
Ik: Nou nee sorry.
Hij: Aangenaam Lamyae, neem ik aan? Ik ben Wail.
Ik: Zo dat weet je goed hoor.
Wail lacht en bekijkt me van top tot teen. Hij knipoogt en loopt lachend weg. Ik stap in me auto en rijd naar huis. Ik zie nog het meisje zitten op een bankje en zie dat ze aan komt rennen. Ik stop even en zet m'n raam open.
Meisje: Hey, ik ben Samia, je bent nieuw toch?
Ik: Heeey, jaa, ik ben Lamyae trouwens.
Samia: Ik wil je even wat vertellen.
Ik: Ik moet nu echt naar huis, ik kan je wel brengen als je wilt.
Samia: Ja isgoed dankjewel.
Samia stapt in en we beginnen elkaar te leren kennen. Ze lijkt me echt een leuke meid.
Samia: Ik zag je net praten met Wail, ken je hem ergens van?
Ik: Nee, gewoon zo een jongen vol complimentjes haha
Samia: nou ik waarschuw je meid, zo een leuke jongen is het namelijk niet. Hij is echt een player!
Ik: Hahaaha, nou is niet erg, was toch niks van plan hoor.
Samia kijkt me aan en lacht. Ik zet haar af bij haar huis en neem afscheid.
Als ik thuis ben denk ik weer aan Samia's woorden "Hij is echt een player" Pff waarom kom ik nooit iemand tegen die normaal is. Gewoon geen player ofzo, iemand die serieus met me is. Marwa belt me op.
Marwa: Hey Lamyae
Ik: Heeey schatt, is er iets?
Marwa: Ja zeker.
Ik: Marwa wat is er, ik maak me zorgen?!
Marwa: Ja denk maar goed na.
En toen hing ze op! Wejoo wat moet ik doen?! Ik heb Marwa nog nooit zo gehoord. Tenminste, niet tegen mij! Ik besluit haar een bezoekje te brengen. Als ik bij haar aan kom doet ze de deur open.
JE LEEST
Ontvoerde Liefde
RomanceLamyae (19) komt op een nieuwe school bij haar beste vriendin Marwa die ze al heel lang kent. Marwa is een jongensgek, wat Lamyae totaal niet is! Totdat ze Wail ontmoet. Hij komt haar bekend voor. Heeft ze hem al eens eerder gezien..? Dit verhaal st...