Ik: Een foto.. Van Wail en een meisje!
Marwa: Laat me eens kijken..!
Ik geef de foto aan Marwa en ook zij schrikt ervan.
Marwa: Achh laat het gaan meiss! Jongens zijn gewoon bullshit!
Ik: Ik weet het Marwa, maar deze jongen is speciaaall! In een korte tijd heeft hij me zo erg verliefd gemaakt, ik wilde mijn toekomst met hem delen!
Marwa: Lieverdjeee tochh! Hij verdient je niet schat, probeer hem te vergeten..Wail:
Als ik thuis ben app ik Marwa om te vragen of ik kan komen.
Ik: Hey, kan ik nu komen?
Marwa: nee.
Ik: Zijn haar ouders er nog?
Marwa: nee.
Ik: Is er iets?
Marwa: nee.
Ik: Is Lamyae boos op me ofzo?
Marwa: WEET JE WEL WAT JE HAAR AAN HEBT GEDAAN?!
Ik: Wat?!!! Ik kom er nu aan!!!!!
Mijn wereld stoort in bij Marwa's woorden. Wat heb ik der aan gedaan?! Mijn lieve, leuke, prachtige Lamyae! Ik rijd naar het ziekenhuis.Marwa:
Vieze player dat hij is! Iemand klopt op de deur. Ik maak open en zie Wail staan. Ik duw de deur snel weer dicht maar hij is me te snel. Hij is binnen en rent op Lamyae af. Lamyae gunt hem geen blik, ze heeft gelijk ook!
Wail: Lamyae inou, wat is er?
Lamyae: Ga weg.
Wail: Lamyae, zeg dat niet..
Lamyae: Ga weg Wail.
Wail: Je doet me pijn met die woorden Lamyae..
Lamyae: Dan weet je nog niet eens hoeveel pijn je mij aan hebt gedaan!
Wail: Wat heb ik gedaaan! Aub Lamyae vertel het me.
Lamyae: Kijk die foto daar en vertrek.Wail:
Dat prachtige meid daar, Lamyae. Ze heeft gewoon tranen in der ogen. Het doet me pijn om haar zo te zien. Ik loop naar het kastje en pak de foto. Bij het zien van de foto worden mijn ogen groot.
Lamyae: zie je wel! VERTREK!
Ik: Neeeneee ik kan het je uitleggen, er is helemaal niks.
Lamyae: Wail, denk je dat ik dom ben ofzo?!
Ik: Lamyae! Dit is Inaya, je nichtje!
Lamyae: Hoe ken jij haar?!
Ik: Ze gaat trouwen met mijn broertje, Soufian.
Lamyae: Neeee dat meen je niet!!
Ik: Jawel schat, kom hier.
Ik knuffel haar en veeg der tranen af.
Lamyae: Wat deed je dan met der..?
Ik: Soufian was met haar in het park. Onderweg naar huis stapte zag ik hun dus in het parkje. Ik besloot om naar ze toe te gaan en kennis te maken met Inaya. Toen Soufian een telefoontje kreeg stond hij op om op te nemen. Ik en Inaya gingen toen wat rond lopen en elkaar leren kennen, ze is gek op Soufian! Toen Soufian klaar was met bellen vertelde ze ons dat ze straks naar het ziekenhuis zou gaan. Naar een nicht van haar, Lamyae met haar beste vriendin Marwa. Wat een toeval!
Lamyae: Oh my god! Geweldig!! M'n nichtje gaat gewoon trouwen met jou broertje!
Ik: Ja en de nicht van je nichtje, gaat trouwen met de broer van de man van je nichtje!
Lamyae: Hahahahha!! Superrr!
Een tijdje later komt Inaya binnen. We kletsen over ditjes en datjes en besluit de laatste nachtje weer bij Lamyae te slapen, morgen mag ze eindelijk weg!
JE LEEST
Ontvoerde Liefde
RomanceLamyae (19) komt op een nieuwe school bij haar beste vriendin Marwa die ze al heel lang kent. Marwa is een jongensgek, wat Lamyae totaal niet is! Totdat ze Wail ontmoet. Hij komt haar bekend voor. Heeft ze hem al eens eerder gezien..? Dit verhaal st...