Samir:
Marwa belde me net op om te vertellen dat Lamyae in het ziekenhuis ligt. Ze is overgereden door iemand. Ik moet dit gewoon tegen Wail zeggen! Hij houdt van dit meisje en dat weet ik zeker. Ik besluit naar hem toe te gaan.
Ik: Ewaaa Wail
Wail: Ewaa broer!!
Ik: Ik moet je iets ergs vertellen man.
Wail: Wat?!
Ik: Die ene meisje, Lamyae, waar jij zo serieus mee bent..
Wail: Jaa..?
Ik: Ze ligt in het ziekenhuis..
Wail: WAT?! NEEEE!
Ik: Jawel man, Marwa vertelde het me net..
Wail: Ik ga naar haar toe! NU!
Ik: Ben je gek ofzo?! Haar ouders, broer, broertje en zusje zijn daar.
Wail: DAT BOEIT ME NIET! Weet je hoeveel Lamyae voor me betekent. Ik ken der NET PAS! Het lijkt alsof ik haar jaren ken! Nog nooit heeft een meisje zo iets met me gedaan! NOG NOOIT
Ik: Ja wail als je wilt gaan, dan.. Ja dan moet je gaan..
Wail: ik ga.Wail:
Onderweg naar het ziekenhuis kom ik m'n ex tegen, Samia. Tfoee, wat walg ik van dat mens! Ik was player, ja oke ik geef toe. Ik nam met haar ja. Maar niet omdat ik haar leuk vond ofzo?! Samia denkt dat ik haar nog steeds leuk vind tfoe nooit van me leven. Ik weet nog dat ik een keertje met haar in stad was. Was jaartje geleden ofzo. En ik zag een leuk meisje en ze deed iets met me.. Dus ik staarde aandachtig naar haar. Samia ontdekte mij en wou gelijk de raarste dingen met dat meisje doen. "Of je kiest mij en je doet wat ik wil, of je kiest voor dat meisje en dan ben je niks meer" waren haar woorden. Ik weet nog dat Samia bekend en 'populair' was, iedereen wou met der. Nu walgt iedereen alleen maar van der, vieze bitch. Ik koos dus voor haar, omdat ik 'stoer' over wou komen bij m'n vrienden. Ze vroeg me opeens iets heel raar; "Als je van me houdt, bewijs het dan.." Ik natuurlijk stoer antwoorden van ja tuurlijk enzo. "Ontvoer het meisje, voor een paar weken en mishandel haar enzo" zei Samira. Zo gezegd, zo gedaan. Ik nam het meisje mee, maar ik deed het niet voor Samia. Ik was eigenlijk gewoon smoor op het meisje. Ik mishandelde haar niet. Ik lachte alleen maar met der, natuurlijk deed ze dat niet terug, ze was geshockeerd. Ik heb er niet lang gehouden, aangezien ze het toch niet zo fijn vond. En Samia geloofde in me. Vlak daarna ging het uit tussen ons.
Onderweg naar het ziekenhuis duss.. Ik kom Samia tegen die gelijk naar me aan komt lopen.
Samia: Heeeey Wail!!
Ik: Wat moet je?
Samia: Zooo, wat ben jij boos vandaag ?
Ik: Wat moet je?!
Samia: Hallo, ik ben het maar hoor Samia..
Ik: Samia ga weg
Samia: huh? Ga je opeens zo doen?
Ik: Samia ik vraag het nog een keer, ga weg.
Samia: Doe normaal, je weet zelf dat je nog van me houdt..
Ik: DONDER OP SAMIA IK HEB GEEN ZIN IN JE DOMME PRAATJES!
Samia kijkt raar en loopt weg.
JE LEEST
Ontvoerde Liefde
RomanceLamyae (19) komt op een nieuwe school bij haar beste vriendin Marwa die ze al heel lang kent. Marwa is een jongensgek, wat Lamyae totaal niet is! Totdat ze Wail ontmoet. Hij komt haar bekend voor. Heeft ze hem al eens eerder gezien..? Dit verhaal st...