Marwa:
Straks heb ik een etentje met Samir in een restaurant. Hij heeft me zovaak gevraagd dat ik gewoon ja heb gezegd. Hij ziet er goed uit dus why not? Als ik thuis kom kijk ik uit m'n raam. Ik zie Lamyae in haar auto met Samia. Pff, ik hoop toch dat het goed komt tussen ons. Ik heb spijt dat ik zo reageerde. Aan de ene kant vind ik dat echt dom, ik zou Samia niet gelijk moeten geloven. We weten allemaal dat het een bitch is. Maar aan de andere kant.. Ik weet niet maar ik schrik er gewoon zo van dat ik erin begin te geloven. Lamyae kan maar beter niet met Samia omgaan, Samia is een vieze bedriegster. Maar ik denk dat Lamyae ook niet zo dom is om dingen met haar te doen. Ze houdt het denk ik wel op school en naar huis brengen.Lamyae:
Aangekomen in het restaurant staat er een mooie tafel klaar. "Neem plaats lieverd" zegt Samia. Ik lach en neem plaats. Samia haalt het eten en het wordt een gezellige avondje, totdat we opeens iemand binnen zien komen. Marwa, niet alleen nee. Maar met Samir! Ons blikken ontmoeten elkaar en de tranen springen bij haar in de ogen. Ik voelde me alsof ik op elk moment door de grond kon zakken. Samir kijkt geschrokken naar Marwa en troost haar. Oh wat wil ik haar nu graag in mn arme nemen!
Samia: Trek je er niks van aan, wat een aandachtzoeker!
Ik: Samia.. Doe nou rustig..
Samia: Wat?! Zie je niet dat ze je gewoon gebruikt! Ze wilt alleen dat Samir haar zielig vind.
Ik: Ik weet het niet hoor..
Samia: Je gaat toch niet twijfelen?! Heb ik dit allemaal voor niks geregeld?! Je kiest maar, of je gaat voor mij, of je gaat voor haar!
Ik kijk Samia met grote ogen aan. De tranen springen er nu ook bij mij in de ogen. Ik loop gehaast naar de wc. Ik doe de deur op slot en hoor al gelijk iemand binnen komen. "Lamyae, doe open.." Hoor ik Marwa zeggen. Ik reageer niet. "Lamyae alstjeblief!" Ik open rustig de deur en sta tegenover Marwa.
Ik: Waarom? Waarom Marwa, waarom?!
Marwa: Wat is dit Lamyae, ik kan het niet meer!
Ik: Ik hoef Wail niet, je mag hem hebben! Waarom maak je ruzie om een jongen?!
Marwa: Waar heb je het over?!
Ik: Is dat niet waar dan?
Marwa knikt nee en legt alles uit, ook over Samia.
Ik: Gadverdamme neeee! Hoe kon ik zo dom zijn om met die kutwijf te praten?!
Marwa: Het is niet jou schuld schat, ik moet haar ook niet meteen geloven.
Ik en Marwa knuffelen stevig en lopen dan de wc's uit. Samia is nergens te vinden. Oh als ik haar pak! Ik kijk Marwa aan en zie dan Samir zitten. Hij lacht verliefdjes naar haar..
Ik: Ga nou!
Marwa: Nee joh we doen het wel een andere keertje over.
Ik: Nee Marwa je gaat!
Marwa: Neenee echt niet.
Ik: Marwa je gaat of anderss...
Marwa: Okeokeee ik ga al..
Ik lach en zwaai Marwa en Samir uit. Onderweg naar huis ben ik woedend.. Allemaal door Samia! Ik parkeer m'n auto en loop naar de voordeur. Pff heb ik m'n sleutels laten liggen! Wanneer ik wil oversteken, voel ik niks meer. Alles wordt zwart voor me.
JE LEEST
Ontvoerde Liefde
RomanceLamyae (19) komt op een nieuwe school bij haar beste vriendin Marwa die ze al heel lang kent. Marwa is een jongensgek, wat Lamyae totaal niet is! Totdat ze Wail ontmoet. Hij komt haar bekend voor. Heeft ze hem al eens eerder gezien..? Dit verhaal st...