Ontvoerde Liefde "Deel2"

573 21 0
                                    

Jongen: Zo meid, wat kan jij goed staren, moet je er een bril bij? Jammer dat je vriendin niet zo naar me kijkt!
Ik begin te blozen en kijk meteen weg en doe alsof ik niks heb gehoord.
Marwa: Ja we weten allemaal dat Lamyae een lekkertje is hoor, maar Lamyae is niet makkelijk dus doe je best hoor😌
De jongens lachen en lopen weg. Marwa geeft me een knijpje, "zooo meissie dat heb je snel gedaan hoor!" "Nounou Marwa doe eens rustig aan was maar een grapje."
"GRAPJE?! GRAPJE?! Zag je z'n ogen niet? Hij is smooorr op je lieve schat!" "Marwaaaa doe niet zo gek ik ken m niet eens" "Dan leer je hem toch kennen!" Ik kijk Marwa boos aan en we beginnen helemaal stuk te gaan.

Wail:
Hoppaa, dat was dus die nieuwe meid waar iedereen het over had! Ziet er niet verkeerd uit hoor! Ik loop met Samir naar buiten en we gaan op een bankje zitten. Ik staar recht voor me uit met m'n gedachte bij het meisje, Lamyae als het goed is.
Samir: Hallooo, waar zit jij met je gedachte dan?
Ik: Ikke? Nergens. Waar over zou ik moeten denken dan.
Samir: Ik zag je net wel kijken naar dat meisje hoor, fix haar dan.
Ik: Waar heb je het over a sahbi?
Samir: Jaaaa, die Lamyae ofzoiets.. Ziet er niet verkeerd uit hoor, ik zou wel met haar op date willen hoor!
Ik: Eeej let op je woorden!
Samir: Zooo, serieus bezig enzo. Sukkeltjee!
Ik: Jajaja vastt.

Samia:
Hmm, dat nieuwe meisje he. Ze komt me wel echt bekend voor. Lijkt me echt zo een bitch ofzo. Mohim met haar zullen we nog wel zien joh, als ze maar uit de buurt van m'n ex blijft, Wail. Ik weet gewoon nog dat hij me leuk vind dat zie je gewoon! Ze moet echt niet denken dat hij iets voor haar voelt ofzo, vies wijf dat ze is.

Ontvoerde LiefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu