Ik denk.. Ik denk dat ik van hem hou. Wanneer het ochtend is komt Laila haastig de kamer binnen.
Laila: Mama en papa zijn er!!
Ik: Shittt Wail en Walid!
Laila: Wacht, ik ga ze ff afleiden dan moeten jullie snel weg.
Wail en Walid knikken ja.Laila:
Ik ga naar m'n ouders toe en verzin iets.
Ik: Heeyy, yemmaa en babaa! Ik moet iets te drinken halen voor Lamyae maar ik weet niet waar kunnen jullie met me gaan ?
Yemma: Ga maar met baba, ik ga naar m'n Lamyae toe
Ik: Maar yemma wacht..
Yemma: Niks te wacht, ik wacht de hele nacht al! Ik wil Lamyae zien!
Ik: Yemmaa, ze is ff naar de wc, we kunnen toch niet zomaar naar binnen..
Yemma: Lamyae kan helemaal niet naar de wc! Ze is verlamd! Ya Allah, waarom lieg je tegen me!
Ondertussen zie ik dat Wail en Walid al weg zijn. Ik besluit m'n moeder te laten gaan meskiena..
Ik: Oke yemma. Ga maar, wij komen er zo aan.Wail:
Wanneer ik thuis ben denk ik nog steeds aan Lamyae. Ik heb nog nooit zo over een meisje gedacht. Ik wil haar, ik moet haar krijgen. Ik wil serieus met der zijn. Ik wil der voor de rest van m'n leven! Ik heb m'n moeder al een paar daagjes niet gezien en ik besluit om naar haar toe te gaan. Wanneer ik in m'n auto stap zie ik Samia langs lopen. Weer komt ze naar me toe.
Samia: Heeeey babeee
Ik: Babe?! Wie noem jij babe?! Ga weg van mij a slet.
Samia: Aaawh is m'n Wail beetje booss..
Ik: Ik zeg toch dag je weg moet gaan?!
Samia: Hoe gaat het trouwens met Lamyae?
Ik: Wtf.. Hoe weet jij daar van?
Samia: Haha ik weet genoeg over die bitch!
Ik: Bitch?! BITCH?!
Ik stap uit m'n auto en pak Samia bij der nek, ik kan haar wel wurgen! Wie denkt ze dat ze is, zomaar bitch, tfoeeehh!
Samia: LAAT ME LOS!
Ik: Noem haar nog een keer bitch.. Dan zal ik je laten zien wie der een bitch is!
Ik wil haar zo graag dood maken! Maar ik ben dat niet van plan, dan heb ik dat op m'n geweten. Ik houdt me in en zonder een blik aan Samia te gunnen rijd ik naar m'n moeder.
JE LEEST
Ontvoerde Liefde
RomanceLamyae (19) komt op een nieuwe school bij haar beste vriendin Marwa die ze al heel lang kent. Marwa is een jongensgek, wat Lamyae totaal niet is! Totdat ze Wail ontmoet. Hij komt haar bekend voor. Heeft ze hem al eens eerder gezien..? Dit verhaal st...