Ontvoerde Liefde "Deel4"

481 22 0
                                    

Marwa: Wat moet je ?!
Ik: Marwa, wat is er??
Marwa: Ja dat weet je zelf heel goed
Ik: Ik weet echt niet, wollah!
Marwa: Samia.
Ik: Oh Samia! Ze is echt een leuke meid, wat is er dan?!
Marwa: Ik heb genoeg van der gehoord Lamyae!
Marwa gooide de deur voor m'n gezicht dicht. Ik was bang, doodsbang. Bang om Marwa kwijt te raken. M'n lieve beste Marwa!
Thuis aangekomen neem ik een warme douche. Ik ga op m'n bed liggen en denk diep na.
Neeee! Neeneenee! Het zou toch niet om Wail zijn?! Misschien zag ze me met hem praten en was ze jaloers ofzo! Oh mij god laat dit niet gebeuren! Jaloerse kreng dat ze is! Waarom gunt ze me nooit wat?! De volgende dag ga ik met tegenzin naar school. Marwa is naast een ander meisje gaan zitten en ik neem plaats naast een ander meisje en zit met m'n gedachte bij Marwa. Na 3 vermoeide lessen is het eindelijk pauze. Samia komt naar me toe en zo beginnen we weer een gesprekje.
Samia: Trouwens, waarom zit je niet met Marwa?
Ik: Wollah ik heb echt geen idee maar volgens mij is ze boos omdat ik met Wail praat ofzo.
Samia: Oh mij god wat een bitch! Je moet echt niet achter der aangaan
Ik: Precies, ik heb der niet nodig!
Samia: Ik zal er altijd voor je zijn schat!

Marwa:
Wat heb ik haar aangedaan?! M'n lieve Lamyae. Zolang bevriend en dan doet ze me dit aan! Dit kan niet! Samia's woorden bleven maar in m'n hoofd; "Lamyae probeert Wail helemaal van je af te pakken, ik heb net met der mee gereden en ze zij genoeg rare dingen over je."
Waarom, waarom Lamyae?! Ik wil Wail niet eens, waarom doe je zo voor een jongen? Ik wou gewoon het beste voor je, dat je hem krijgt. Maar jij denkt dat ik hem van je probeer af te pakken?! Nou bedankt! Ik loop langs Lamyae en Samia en zie ze lachen. Ze maken samen foto's enzo.. Ik word hier misselijk van en besluit om naar huis te gaan.

Ontvoerde LiefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu