Ontvoerde Liefde "Deel 9"

395 20 0
                                    

Marwa:
Ik besluit bij Lamyae te gaan slapen, ik vind dat der ouders enzo gewoon uit moeten rusten. Ik staar naar Lamyae. Ik laat m'n tranen weer hun gang gaan. Opeens hoor ik geklop op de deur.
Ik: Wie is daar ?
..: Ik..
Ik: Wie is ik?
Wail komt de kamer binnen lopen.
Ik: Wail?!
Wail: Ik moet haar zien, wat is er gebeurd?!
Ik: Wat doe je hier?
Wail: Luister Marwa, ik hou van haar! Ik heb gehoord van Samir dat ze is overgereden!
Ik: Jaa dat klopt..
Wail krijgt tranen in z'n ogen wanneer hij naar Lamyae kijkt. Hij komt steeds dichterbij Lamyae en geeft haar dan een kus op haar voorhoofd. Omg deze jongen houdt echt veel van haar.. Hij lijkt gewoon heel serieus, terwijl hij vroeger helemaal niet zo was.
Ik: ik laat jullie wel eventjes alleen..

Wail:
Dit meisje doet te veel met mij. Ik ga het niet meer ontkennen, ik hou van haar. Nog nooit heb ik zo erg van een meisje gehouden.
Ik ga naast haar zitten en bekijk haar helemaal. Wauw, wat een mooie meid.. Ik pak haar hand stevig vast. Langzaam knippert ze met haar ogen. Langzaam beseft ze weer waar ze is.
Ik: Lamyaeee!!
Lamyae: Waarom ben ik hier? Wat is dit??
Ik: Je bent in het ziekenhuis..
Lamyae: Ja maar waarom?!
Ik: Je werd overgereden door iemand..
Lamyae kijkt om haar heen en krijgt tranen. Ik knuffel haar stevig en ik zie dat ze rood wordt. Ik hou van haar.
Lamyae: Waarom ben jij hier?
Ik kijk naar de grond zonder dat ik weet wat ik moet zeggen. Moet ik haar gewoon vertellen dat ik van haar hou? Ja, ik doe dat gewoon!
Ik: Lamyae, ik hou van je, ik weet het zeker en ik ben serieus..
Lamyae kijkt me aan en valt weer in slaap. Ik druk een kus op haar voorhoofd en houdt haar hand weer stevig vast.

Ontvoerde LiefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu