We lachen en hebben een leuk gesprekje. Soufian verteld dat Hajar morgen komt en het leuk zou zijn als ik er bij zou zijn. Natuurlijk kom ik! Als het laat wordt besluit ik weer naar huis te gaan. Ik neem afscheid en rijd naar huis. Aangekomen app ik Marwa gelijk.
Ik: Hey Marwa. Is er daar nog iemand in het ziekenhuis?
Marwa: Nee ik ben hier weer alleen met Lamyae.
Ik: Is goed ik kom weer even langs.
Marwa: Je houdt van haar he..
Ik: Jaa zeker.. Marwa ze moet echt weten dat ik serieus met der ben en ook serieuze plannen heb en niet meer een of ander vieze player ben. Ze doet echt veel met me!
Marwa: Ja ik merk het. Ik zal het haar proberen te vertellen als ze weer beetje bij is.
Ik: Saff, ik kom eraan.
Ik rijdt naar het ziekenhuis. Tot mijn grote verbazing zie ik Samia voor de deur zitten van Lamyae. Wat doet zij hier?!Lamyae:
Ik ben wakker en ga rechtop zitten. Ik voel me al stukken beter en wil weg van hier. Ik praat gezellig met Marwa. Opeens gaat de deur open. M'n mond valt open als ik zie wie er staat, Samia! Wat doet zij hier?! Ze had bijna de vriendschap tussen mij en Marwa stuk gemaakt en dan durft ze nog te komen!
Samia: Nou zeg, wie hebben we hier! Lamyae in een ziekenhuis, haha sukkel.
Marwa: Luister, je gaat hier oprotten of ik roep er een dokter bij!
Ik: Vieze bitch, hoe durf je..!
Samia: Toen ik je op straat zag, kon ik me niet inhouden. Ik reed harder.. Tot je opeens op de grond lag! Haha sukkel, jammer dat je niet dood bent.
Marwa: WAT?! ZIT JIJ HIER ACHTER?
Ik ben sprakeloos en de tranen springen uit m'n ogen. Marwa staat op en rent naar Samia. Hier schrikt Samia van en ze rent weg. Wanneer ze omdraait botst ze tegen iemand. "AUU, KUN JE NIET UITKIJKEN OFZO?!!" Roept Samia.
Wail komt de kamer binnen en houdt Samia stevig vast aan der pols.
Wail: Valt ze jullie lastig dames?
Marwa: Wail.. Zij.. Zij heeft Lamyae met opzet overgereden..
Wail: WAT?! HOERRR HOE DURF JEEEE!!!
Wail pakt Samia bij haar nek en duwt haar tegen de muur. Ik zie dat hij woedend is.
Ik: Wail! Kijk uit! Aub! Laat die viezerik los, dit is niet de goede oplossing!
JE LEEST
Ontvoerde Liefde
Roman d'amourLamyae (19) komt op een nieuwe school bij haar beste vriendin Marwa die ze al heel lang kent. Marwa is een jongensgek, wat Lamyae totaal niet is! Totdat ze Wail ontmoet. Hij komt haar bekend voor. Heeft ze hem al eens eerder gezien..? Dit verhaal st...