Lamyae weet dat ik met hem heb en ze heeft hem al een paar keer ontmoet. Gelukkig kan ik Lamyae alles vertellen, we zijn niet voor niets zussen. Ik bel Walid op.
Ik: Walid..?
Walid: Schat? Is er iets?
Ik: Sorry als ik je wakker bel, maar ik moet echt nu naar m'n zus.
Walid: Waar is je zus dan?
Ik: In het ziekenhuis..
Walid: Ik kom er aan schat.
Na 10 minuten is Walid er. Ik stap in en Walid kijkt vragend naar me.
Ik: Me zus is gisteren overgereden en ze is verlamd aan der benen..
Walid: Neee!! Dat meeen je niet!
Ik: Jawell..
Walid: Maak je geen zorgen lieverd, ik ben er voor je. Het zal goed komen In Sha Allah
Ik: In Sha Allah.
Aangekomen in het ziekenhuis lopen ik en Walid naar Lamyae's kamer. Tot mijn schrik zie ik een jongen naast Lamyae liggen.
Ik: Marwa?!
Marwa: Heeyy sorry ik viel ik slaap
Ik: Marwa wie is dat?!
Marwa: Dat is Wail schat, maak je geen zorgen.
Ik: Wie is Wail?!
Marwa: Een schoolgenoot, hij kent Lamyae pas, ze hebben niks met elkaar hoor.. Maar hij houdt van haar en kan haar niet laten gaan.
Ik: Omg stel dat m'n ouders nu binnen zouden komen ofzo..Lamyae:
Ik wordt langzaam wakker en ik lig tegenover Wail. Hij houdt me stevig vast en ik wordt hier rood van.
Ik: Wail?!
Wail: Oh sorry..
Wail staat op en gaat op een stoel zitten. Hij is blijkbaar ook net pas wakker. Heeft hij de hele nacht naast me geslapen?!
Ik kijk om me heen en zie iedereen vrolijk lachen. Marwa en Laila geven me een dikke knuffel en een kus.
Ik: Wat is er eigenlijk met me? Wail heeft me verteld dat ik ben overgereden.. Maar heb ik wat?
Marwa: Luister schat, je benen zijn..
Ik: M'n benen zijn wat?!!!!
Marwa: Je benen zijn verlamd..
Ik: WAT?!
M'n tranen stromen over m'n wangen en Wail veegt ze weg en knuffelt me stevig.
Wail: Als ik er achter kom wie dit heeft gedaan, wejoooww
Ik kijk Wail aan met tranen in m'n ogen. Deze jongen doet veel met me .
JE LEEST
Ontvoerde Liefde
RomanceLamyae (19) komt op een nieuwe school bij haar beste vriendin Marwa die ze al heel lang kent. Marwa is een jongensgek, wat Lamyae totaal niet is! Totdat ze Wail ontmoet. Hij komt haar bekend voor. Heeft ze hem al eens eerder gezien..? Dit verhaal st...