Wanneer Inaya vertrekt ga ik naast m'n Lamyae liggen. Ik hou der stevig vast. Pff, dit meisje.. Mijn meisje. Ze doet te veel met me!
Lamyae:
De volgende ochtend worden we wakker geschud door Marwa.
Marwa: Je ouders! Ze komen eraan!!
Ik: Shittt..
Wail: Wat nu?!
Wail staat op en maakt zich snel een beetje netjes.
Wail: Ik ben gewoon een klasgenoot die werd gestuurd door een leraar om te kijken hoe het gaat, safi?
Ik: Is goed jaa.
Marwa komt naast me zitten en de deur gaat open. M'n vader loopt naar binnen en kijkt geschrokken naar Wail. Ik zie dat Wail rood wordt. M'n moeder komt binnen en ook zij schrikt ervan.
Papa: Lamyae, wie is dit?!
Wail: Salam o aleikoum, ik ben Wail, ik werd gestuurd door een leraar om te kijken hoe het gaat met Lamyae.
Papa: Lamyae je hebt ons niks verteld?!
Wail: Het spijt me, Lamyae wist hier ook niks van.
Yemma: Achh jongen toch, kom zitten.
Wail: Shokran gelti maar ik moet gaan, ik moest de leraar zo snel mogelijk informeren.
Yemma: Awh jammer, je mag wel vaker langs komen.
Papa: Zeg maar tegen de leraar dat het goed gaat, ze mag binnenkort weer naar school.
Wail: Is goed, beslama.
Papa&yemma: Beslama!!
Ik ben blij dat het goed is afgelopen! Je moest Wail zien, hij leek wel een tomaatje. Acteren kan hij wel hoor.. Hahahah!Samia:
Uggh, vandaag mag ze weer naar huis! Nou ik ben blij dat het nu uit is tussen Wail en Lamyae. Nu heb ik Wail weer helemaal voor mezelf, ik weet dat hij van me houdt! Als ik terug van school kom, loop ik naar huis. Ik heb vandaag niet zo een zin om de tram te pakken. Onderweg kom ik Marwa tegen. Ze kijkt me vies aan en ik haar. Rare wijf dat ze is, ze verdient het slechtste wat er is, zelfs verdient ze niet! Ze komt naar me toe en draait me wild om.
Marwa: DENK JE DAT JE HIER ZOMAAR VANAF KOMT?!
Ik: Wat heb ik gedaan?
Marwa: WAT JE HEBT GEDAAN?!
Ik: Ik heb niks gedaan.
JE LEEST
Ontvoerde Liefde
RomansLamyae (19) komt op een nieuwe school bij haar beste vriendin Marwa die ze al heel lang kent. Marwa is een jongensgek, wat Lamyae totaal niet is! Totdat ze Wail ontmoet. Hij komt haar bekend voor. Heeft ze hem al eens eerder gezien..? Dit verhaal st...