Ontvoerde Liefde "Deel 10"

386 18 0
                                    

Lamyae:
Ohmijgod, hij zegt dat hij van me houdt?! Ik weet niet wat ik moet zeggen en besluit om te doen alsof ik in slaap val. Samia vertelde me dat hij een player is, ik weet dat Samia veel heeft gelogen, maar stel je voor dat dit waar is?! Wanneer ik doe alsof ik slaap krijg ik een kus op m'n voorhoofd. Wail houdt m'n hand stevig vast. Nee, dit kan niet nep zijn.. Hij houdt denk ik echt van me.

Marwa:
Ik loop de kamer van Lamyae weer in. Wail is in slaap gevallen en hij ligt naast Lamyae. Oh mij god wat zijn ze schattig samen!!😍 Ik kan natuurlijk niet weg gaan, ik heb de ouders van Lamyae beloofd om hier te slapen. Ik besluit gewoon de hele nacht wakker te blijven. Ik neem plaats naast op een stoel naast Lamyae. Ik moet wakker blijven, stel dat de ouders opeens binnenkomen ofzo.. Ik kijk naar Lamyae en Wail, pff Lamyae moet echt weten dat hij van haar houdt!! Na 2 uurtjes wakker blijven houdt ik het niet meer vol. Mijn ogen vallen dicht..

Laila:
Pff, ik kan geen oog dicht doen! Ik moet naar Lamyae, nu! Stel je voor dat er wat gebeurd ofzo.. Ik moet gaan. Zonder dat ik het laat weten verlaat ik m'n huis. Het is al heel laat dus bussen en trams rijden niet meer.. Ik moet er komen, hoe dan ook! Walid! Walid jaa!! Walid is m'n vriendje, ik hou van hem.

Ontvoerde LiefdeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu